Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku

Data: 2010-11-03 18:46:00
Autor: Bogdan B.
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
W dniu 2010-11-02 22:02, cezarys pisze:
Oszustwo. ZamĂłwiÂłem, kilka razy siĂŞ upewniaÂłem.
PrzyszÂła inna.  Proponuje omijaĂŚ z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam Âżadnych kÂłopotĂłw z toyota czy vw?

A ja nie jęczałem, tylko w tej samej sytuacji złożyłem
reklamację i po sześciu dniach miałem jubileuszową.

Data: 2010-11-03 20:19:54
Autor: cezarys

Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4cd19fdb$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-02 22:02, cezarys pisze:
Oszustwo. Zamówi3em, kilka razy sie upewnia3em.
Przysz3a inna.  Proponuje omijaa z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam ?adnych k3opotów z toyota czy vw?

A ja nie jęczałem, tylko w tej samej sytuacji złożyłem
reklamację i po sześciu dniach miałem jubileuszową.

Ja nie jęczę.
Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje.
Myślę że jakieś 50 pisemek będą musieli spłodzić.
A dopiero zacząłem :)
A za te 5 zł to dla zabawy do sądu może pójdę. Mam dużo czasu
CEzarys

Data: 2010-11-03 21:21:11
Autor: Kamil Jońca
"cezarys" <cezarys@XXX.pl> writes:

[...]

A czy złożyłeś reklamację?
KJ

 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

Data: 2010-11-04 06:57:30
Autor: kashmiri
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
Kamil "Jońca" <kjonca@poczta.onet.pl> dared to write:
[...]

On najwyraźniej woli targać bank po sądach. Za co oczywiście zapłacą inni klienci...

Data: 2010-11-04 07:33:09
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 03 Nov 2010 20:19:54 +0100, cezarys napisał(a):

Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje. Myślę że jakieś 50
pisemek będą musieli spłodzić. A dopiero zacząłem A za te 5 zł to dla
zabawy do sądu może pójdę. Mam dużo czasu

Znajdź se pracę ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-04 17:53:02
Autor: cezarys

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.11.04.07.33.09rudak.org...
[...]

Sam se znajdź.
Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.
Szkoda że nie w PL, ale może kiedyś
CEzarys

Data: 2010-11-04 18:24:46
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 4 Nov 2010 17:53:02 +0100, cezarys napisał(a):

Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.

Najwyraźniej nie może cię znaleźć, skoro masz tyle czasu na bzdury :>

AK

Data: 2010-11-05 18:56:11
Autor: cezarys

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:11w8dhy57x7bd$.1l0no4025u2g.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 4 Nov 2010 17:53:02 +0100, cezarys napisał(a):

Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.

Najwyraźniej nie może cię znaleźć, skoro masz tyle czasu na bzdury :>

AK
A co cie obcodzi moja praca.
Sam se znajdź lepszą  i nie narzekaj. O pracy to pl.soc.praca
Poszukaj sobie.
Ja pisałem o braku kompetencji banku w PL

Data: 2010-11-05 21:27:16
Autor: Andrzej Kubiak
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
Dnia Fri, 5 Nov 2010 18:56:11 +0100, cezarys napisał(a):

A co cie obcodzi moja praca.

Nic. Ogólnie - w ogóle mnie nie obchodzisz.

Ja pisałem o braku kompetencji banku w PL

Pisałeś głównie, że jesteś pieniaczem.

AK

Data: 2010-11-06 22:46:28
Autor: cezarys

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:1phyvbi44gmw6.1njtdci1lnbw.dlg40tude.net...
[...]

Pieniaczem?
Może, ale nie dupkiem

Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku