Limity debetowe na rachunkach bankowych

Data: 2009-05-05 03:00:29
Autor: norman
Limity debetowe na rachunkach bankowych
Witam,

poszukuje osób które pomogą mi w dostarczeniu praktycznych informacji
co do limitu debetowego banków:

PKO
PEKAO
GETINBANK
MBANK
MILLENNIUM

Niestety nie posiadam konta w żadnym z banków, dlatego proszę o pomoc
tutaj. W bankach też nie udzielono mi pomocy, tłumacząc że potrzebna
zgoda dyrektora (czyli coś niemożliwego).
Potrzebuje info o limicie maxymalnym, minimalnym, oprocentowaniu,
okresie posiadania salda ujemnego, warunkach spłaty itp, itd. Wiem ze
to kwestia indywidualna, ale jeśli ktoś byłby wstanie pomóc to z góry
wielkie dzięki.

Ewentualne informację proszę przesyłać na:

norbertkomorowski ( @ ) gmail.com

Data: 2009-05-05 03:24:12
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 5 Maj, 12:00, norman <norbertkomorow...@gmail.com> wrote:
[...]

Sprawdz kredyt bezpieczny w Polbanku - jest to praktycznie odpowiednik
limitu debetowego z narzucona koniecznoscia wplat kwot minimalnych do
szasu az sie go nie wyzeruje.
najlepiej zrezygnowac z karty bankomatowej i wyplacac tylko w kasie
banku.

http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bezpieczny/index.html
http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bezpieczny/tabela-oplat.html
http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bezpieczny/jak-dziala-kredyt.html

Data: 2009-05-05 03:39:23
Autor: norman
[...]

Chodzi mi o informacje, które zamieszczę w porównaniu tych banków w
formie prezentacji na uczelnię.

Data: 2009-05-05 03:49:23
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 5 Maj, 12:39, norman <norbertkomorow...@gmail.com> wrote:

Chodzi mi o informacje, które zamieszczę w porównaniu tych banków w
formie prezentacji na uczelnię.

Najpierw wydrukuj sobie taryfy oplat i prowizji tych bankow.
Potem preszukaj portale, porownujace rozne produkty finansowe.

Pozniej wedrowka po bankach, gdzie zgodnie z rada up roozmawiaj jako
klient, ktory chce zalozyc konto.
Najlepiej rozmawiaj jako studen majacy stale wplywy (stypendium? renta
rodzinna?), ktory ma w perspektywie stala prace z zarobkami xxx.
Omowisz w ten sposob dwa warianty kredytu odnawialnego.

Data: 2009-05-05 04:05:11
Autor: norman
On 5 Maj, 12:49, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

rodzinna?), ktory ma w perspektywie stala prace z zarobkami xxx.
Omowisz w ten sposob dwa warianty kredytu odnawialnego.

Nie chodzi ni tu o kredyt odnawialny, ale o saldo debetowe.
Kredytem odnawialnym zajmuję się koleżanka z grupy...

Limity debetowe na rachunkach bankowych