Limity kart w nowym interf mbanku

Data: 2013-06-07 14:52:09
Autor: kks
Limity kart w nowym interf mbanku
Pomijajac tematyke niedzialania limitow kart w transakcjach offline dla swoje kredytowki mialem np zablokowane internetowe - w PL place mtransferem

Szukam, ale w nowym interfejsie potworku nie moge znalezc miejsca, gdzie mozna ustanawiac limity transakcji dziennych itd. wyplaty w bankomatach i oddzialach itd. Ktos widzial gdzie to jest - klikam 10 minut i pasuje, ale obawiam sie, ze celowo to usuneli?

Data: 2013-06-08 00:03:20
Autor: osa
W dniu 2013-06-07 23:52, kks pisze:
[...]

Moje finanse -> karty -> WYBRANA KARTA i na stronie karty między listą blokad i 'całkowitym zadłużeniem" masz "Limity autoryzacyjne karty kredytowej" i na końcu tej belki ikonkę ^v

po kliknięciu magiczny przycisk 'modyfikuj'

Powodzenia!

Data: 2013-06-09 23:59:51
Autor: kks
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 00:03:20 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]

> Ktos widzial gdzie to jest - klikam 10 minut i pasuje, ale obawiam sie, ze celowo to usuneli?

Moje finanse -> karty -> WYBRANA KARTA i na stronie karty między list± blokad i 'całkowitym zadłużeniem" masz "Limity autoryzacyjne karty kredytowej" i na końcu tej belki ikonkę ^v

po kliknięciu magiczny przycisk 'modyfikuj'

Powodzenia!

Dzieki wielkie.
A tyle sie nameczylem (potem zmienilem spod starego) - widac oczy juz slabe, nie zauwazylem akurat tej strzaleczki - moglaby zmieniac kolor przy stanie rozwiniete i nie, zeby bylo widac w przypadku tej i tej od blokad, ze sa w roznym stanie zwiniecia/rozwiniecia, bo maja rozny kolor (np szary i czarny).

Limity kart w nowym interf mbanku