Limity w Virgin

Data: 2016-12-10 18:22:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

    Pamiętaj, że u nas nie ma limitu kart, które posiadasz. Możesz mieć ich nawet 101.

Daleko mi do limitu... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-11 00:30:14
Autor: h.sliwinski
Limity w Virgin
Myślałeś o założeniu w końcu bloga?

Data: 2016-12-12 16:07:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

<h.sliwinski@gmail.com> bd9a3462-8f9e-446a-9c97-0b54210e61c6@googlegroups.com

Myślałeś o założeniu w końcu bloga?

Nie świadczę takich usług -- jeśli szukasz kogoś, kto poprowadzi
Ci bloga, to szukasz nie mnie. ;) I raczej szukasz na złej grupie...
Tutaj są prowadzone rozmowy o GSM. Jak widzisz, ja zacytowałem
fragment wypowiedzi Virgin Mobile -- operatora GSM.

Oczywiście nie gniewam się na Ciebie (każdy może błądzić)
a jedynie delikatnie ;) wyjaśniam Ci, że błądzisz...

Jeżeli kupiłeś masę starterów Virgin Mobile (płacąc po 5 pln za
sztukę) aby mieć tani dostęp do netu i żałujesz tego -- nie miej
pretensji do innych ludzi o to, że teraz startery są darmowe... :)

Jeżeli kupiłeś masę starterów Virgin Mobile ukradkiem, podając
fałszywe nazwiska czy tożsamości ;) w ogóle  -- nie miej pretensji
do innych ludzi o to, że teraz (gdy trzeba startery rejestrować,
aby z nich korzystać) Virgin Mobile jawnie zachęca ludzi do
masowego brania tychże starterów... :)

Na pocieszenie powiem Ci, że ja brałem startery Virgin Mobile wtedy,
gdy Virgin Mobile dawał jedynie 1 pln, podczas gdy teraz na darmowe
starterach Virgin Mobile daje aż 5 pln...

Nie miej też i o to pretensji do ludzi, że korzystam (i inni ludzie
także korzystają) z darmowych setek gigabajtów szybkiego (do 50 Mb/s)
internetu z Orange.

BTW -- 100 GB to raptem kilka godzin w tej szybkości...

Na pocieszenie powiem Ci, że rejestracyjne bonusy wkrótce skończą
się, przez co Orange będzie zmuszony do szukania nowych okazji... ;)

Tradycyjnie -- zachęcam wszystkich do korzystania z linku dającego mi zysk:

  https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgcDj&s=5MaiTiy0

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-12 08:02:25
Autor: h.sliwinski
Limity w Virgin

Na pocieszenie powiem Ci, że rejestracyjne bonusy wkrótce skończą
się, przez co Orange będzie zmuszony do szukania nowych okazji.... ;)

Również mam zajebiste poczucie humoru, ale jak widzę circa 50% wątków zapoczątkowanych przez jedną osobę, to powyższy wniosek nasuwa się sam.

--
Heniek

Data: 2016-12-12 23:00:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

Użytkownik b6ef2f8e-9952-45a0-9795-8a790f1a5337@googlegroups.com

[...]

Masz na swej myśli wniosek dotyczący szukania nowych okazji?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-14 15:40:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Eneuel Leszek Ciszewski" o2mefr$vi5$1@node1.news.atman.pl

[...]

Gdybym Cię lubił -- dałbym Ci znać o złotych dziewicach za free takich jak:

    579 66 33 66, 579 62 44 44, 579 62 88 88 itp...

Obecnie Virgin nie daje, ale sprzedaje i raczej nie złote, lecz
tombakowe, o czym trąbią niemal wszyscy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-12 12:23:42
Autor: Trybun
Limity w Virgin

   Pamiętaj, że u nas nie ma limitu kart, które posiadasz. Możesz mieć ich nawet 101.

Daleko mi do limitu... ;)

No bo skoro nie mają limitu.. A swoją drogą co to ma być za atrakcja dal użytkownika że można w ich sieci mieć dowolna liczbę kart?

Data: 2016-12-12 17:06:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 584e88af$0$644$65785112@news.neostrada.pl

No bo skoro nie mają limitu.. A swoją drogą co to ma być za atrakcja dal użytkownika że można w ich sieci mieć dowolna liczbę kart?

Nie trzeba krygować się. ;)

Asus Max zezwala na wymianę SIMek bez restartowania telefonu...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-16 18:42:11
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

A inne telefony, co np. się stanie w Samsungu gdy się wymieni kartę przy włączonym telefonie?

Data: 2016-12-17 03:25:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 58542758$0$15205$65785112@news.neostrada.pl

A inne telefony, co np. się stanie w Samsungu
gdy się wymieni kartę przy włączonym telefonie?

Kiedyś było o tym na tej grupie. Co wówczas, gdy wymienisz
SIMki w trakcie rozmowy? Uważano wymianę SIMki bez restartu
za coś absurdalnie strasznego! Wiele telefonu uniemożliwia
pracę telefonu w czasie wymiany SIMki -- choćby wymuszając
wyjęcie akumulatora na czas wymiany SIMki...

Overmax głupieje w efekcie wymiany SIMki bez restartowania.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-17 12:05:15
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Ale to chyba logiczne że zmiana karty SIM w trakcie rozmowy co najmniej tą rozmowę przerwie..

Dawniej nawet w instrukcji obsługi producent zalecał na czas zmiany karty wyłączenie telefonu. I tu moja ciekawość - co się zmieniło w Twoim Maxie że producent pozwala już, w odróżnieniu od Samsungów sprzed paru lat, na wymianę karty w włączonym telefonie?

Data: 2016-12-18 03:24:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 58551beb$0$15205$65785112@news.neostrada.pl

Overmax głupieje w efekcie wymiany SIMki bez restartowania.

Ale to chyba logiczne że zmiana karty SIM w trakcie
rozmowy co najmniej tą rozmowę przerwie..

Overmax głupieje także wtedy, gdy wymienię SIMkę
nie w czasie prowadzenia rozmowy przez tę SIMkę.

[...]

Przy próbie wyłączenia telefonu -- Max zauważa, że bateria nie
jest wymienna. Natomiast wyjęcie SIMki w pracującym telefonie
nie niepokoi go zupełnie i ów Max jedynie zauważa, że coś
przestawił, gdyż zabrakło mu SIMki. Włożenie SIMki Orange
(z konieczności oPINowanej) skutkuje prośbą o PIN.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-25 12:12:52
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

A konkretnie co się dzieje, nie dochodzi chyba do zawieszenia czy restartu urządzenia?

[...]

Czyli najprawdopodobniej rozwiązanie programowe w stosunku do Overmaxa i innych starszych telefonów. I małe pytanie o tą niewymienną baterię - w jaki można zresetować taki telefon gdy się zawiesi?

Data: 2016-12-25 13:18:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 585fa9ab$0$15200$65785112@news.neostrada.pl

Overmax głupieje także wtedy, gdy wymienię SIMkę
nie w czasie prowadzenia rozmowy przez tę SIMkę.

A konkretnie co się dzieje, nie dochodzi chyba do
zawieszenia czy restartu urządzenia?

Tablet niekoniecznie ;) poprawnie współpracuje
z SIMką włożoną w czasie pracy tegoż tabletu.

Czyli najprawdopodobniej rozwiązanie programowe w stosunku
do Overmaxa i innych starszych telefonów. I małe pytanie
o tą niewymienną baterię - w jaki można zresetować taki
telefon gdy się zawiesi?

Zapewne rzutem w ścianę. ;)
Nie mam pojęcia -- czym to restartować.
Może jest jakaś dziura z ukrytym stykiem.
Na szczęście na razie jest OK.

Ponoć do wymiany akumulatora jest potrzebne roznitowywanie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-26 09:45:44
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

A  może to tzw pic na wodę z tym zakazem wymiany karty w trakcie pracy urządzenia, w starszych telefonach?

[...]

A więc chyba lepiej przy zakupie nowego telefonu w kryterium dodać  możliwości wymiany baterii. Bo że Twój się nie zawiesza to nikt nie daje gwarancji że inny telefon tego nie będzie robił.

Data: 2016-12-27 12:06:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 5860d8b3$0$640$65785112@news.neostrada.pl

A  może to tzw pic na wodę z tym zakazem wymiany karty
w trakcie pracy urządzenia, w starszych telefonach?

Wiele telefonów uniemożliwa wyminanę SIMkek swoją
budową -- SIMki są schowane pod akumulatorem.

Ale widziałem zwykłą (nie smartfon) Nokię dualSIM, w którym
dostęp do jednej SIMki nie był blokowany akumulatorem.

A więc chyba lepiej przy zakupie nowego telefonu w kryterium
dodać  możliwości wymiany baterii. Bo że Twój się nie zawiesza
to nikt nie daje gwarancji że inny telefon tego nie będzie robił.

Ja nie daję.

Pomyśl też, co będzie, jeśli telefon zechce żyć dłużej niż akumulator.

Czas mnie gonił -- więc kupiłem Maxa.
Nie żałuję zakupu, ale niewymierność
akumulatora nieco może niepokoić.

Teraz cena tego telefonu w Polsce poszła w dół o 2 stówki.

Telefon ma słabą, plastykową ramkę, jest duży i ciężki, ale poza tym -- OK.

Teraz bym nie pogardził telefonem z 4 SIMkami. ;)

Natywny VoIP też już pracuje, choć bywa, że jakość dźwięku
,,u mnie'' jest fatalna pomimo dobrej łączności.

Inne aplikacje z VoIPami odinstalowałem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-29 12:15:34
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Ale nie wszystkie.. I wygląda na to że w żadnym z moich dotychczasowych telefonów bateria nie była przeszkoda w wyjmowaniu karty SIM.

[...]

Ale tak rozważając na dzień dzisiejszy - warto kupić Maxa czy może w tym przedziale cenowym są lepsze telefony? Mi się podoba choćby Asus Zenfone2 Laser. Sporo tańszy od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą baterię..

Data: 2016-12-29 12:54:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 5864f035$0$661$65785112@news.neostrada.pl

Ale nie wszystkie.. I wygląda na to że w żadnym z moich
dotychczasowych telefonów bateria nie była przeszkoda
w wyjmowaniu karty SIM.

Miałem co najmniej 6 (a widziałem więcej) różnych (w ogóle
miałem więcej) zwykłych telefonów komórkowych -- w każdym
dostępu do SIMki bronił akumulator, jeśli nie liczyć tego
ostatniego z dwiema SIMkami.

Ale tak rozważając na dzień dzisiejszy - warto kupić Maxa

NA PEWNO WARTO -- teraz w Polsce kosztuje 3/4 tego, co ja zapłaciłem.

czy może w tym przedziale cenowym są lepsze telefony?

Z GorillaGlass 4?
Akurat Asus dba o szkło.

Mi się podoba choćby Asus Zenfone2 Laser. Sporo tańszy
od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą baterię..

Codziennie ładuję akumulator, choć ten ma aż 5 Ah.
Chcesz mieć z tego nawigację samochodową?
Albo podepniesz do zasilania, albo 5 Ah stracisz w kilka godzin.

Asus Zenfone2 Laser ma mniejszy ekran, dwakroć mniejszy akumulator,
niższe taktowannie... Ale ma więcej ,,dysku'' i można doń podpiąć
większą SD.

Nie wiem, jak z jasnością ekranu.
Oba mają GG4.

Cena obecnie jest podobna.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-30 09:02:17
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Detale, np w moim obecnym telefonie teoretycznie też by trzeba wyciągać pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe paznokcie i delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.

Ale tak rozważając na dzień dzisiejszy - warto kupić Maxa

NA PEWNO WARTO -- teraz w Polsce kosztuje 3/4 tego, co ja zapłaciłem.

Ale inne też potaniały, np. Lenovo Moto G 4ed.

czy może w tym przedziale cenowym są lepsze telefony?

Z GorillaGlass 4?
Akurat Asus dba o szkło.

Prawdę mówiąc, nie jestem zwolennikiem szkła. Lepiej się używa mając naklejona folię ochronną. Nie refleksów, ani śladów paluchów na wyświetlaczu.

[...]

Myślę że mój sposób użytkowania telefonu znacznie różni sie od Twojego. Tak prawdę pisząc to nie mam powodu aby narzekać na trwałość baterii w żadnym (jedynie tablet jest tu niechlubnym wyjątkiem) z moich dotychczasowych telefonów. Ot ten ostatni - Acer, bateryjka o pojemności zaledwie 2000mAh, a zaraz po zakupie wytrzymywała mi średnio tydzień, teraz po 3 latach użytkowania wytrzymuje do 3dni. W aucie i używaniu telefonu z funkcją nawigacji nigdy nie podłączałem do zasilania, a zdarzały się trasy po 150km w jedna stronę.

Ten "Laser" może być atutem. W przeciętności aparat robiący dobre fotki może być sporym atutem..

Data: 2016-12-31 02:20:57
Autor: Animka
Limity w Virgin
W dniu 2016-12-30 o 09:02, Trybun pisze:
Prawdę mówiąc, nie jestem zwolennikiem szkła. Lepiej się używa mając naklejona folię ochronną. Nie refleksów, ani śladów paluchów na wyświetlaczu.
Dostałam do tabletów takie fajne małe szmatki. Przeczyścisz szybko nawet brudne paluchy i wyświetlacz  będzie jak nowy.

>Detale, np w moim obecnym telefonie teoretycznie też by trzeba wyciągać pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe paznokcie i delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.

Weż do ręki lepiej pencetę. Po co zapuszczać w tym celu paznokcie?

--
animka

Data: 2016-12-31 02:49:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Animka" 58670833$0$655$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Mogę okazyjnie sprzedać Ci Monstera -- przetrzesz
ekran i będzie jak nowy, choć jest potłuczony... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-31 13:58:22
Autor: Trybun
Limity w Virgin
W dniu 2016-12-31 o 02:20, Animka pisze:
[...]

Ale one mogą się przydać tylko w sytuacji - wytrzeć, położyć na połci i pod żadnym pozorem nie używać.. Kwestia brudzenia (odcisków) powierzchni ekranu nie leży w nie umytych rękach a fizjologii ludzkiej skory.

> [...]

Weż do ręki lepiej pencetę. Po co zapuszczać w tym celu paznokcie?

Przydają się nie tylko w tym celu..

Data: 2016-12-31 14:25:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 5867ab4f$0$5149$65785112@news.neostrada.pl

ekranu nie leży w nie umytych rękach a fizjologii ludzkiej skory.

I w budowie powłoki szkła.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-31 02:59:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 58661478$0$653$65785112@news.neostrada.pl

Detale, np w moim obecnym telefonie teoretycznie też by trzeba
wyciągać pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe
paznokcie i delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.

Widocznie miałem inne telefony niż masz Ty.
U mnie nie można było wyjąć SIMki bez wyjmowania akumulatora.

Ale inne też potaniały, np. Lenovo Moto G 4ed.

Raczej to powód do zadowolenia.

[...]

U mnie niemal bezczynność, jeśli nie liczyć rejestracji trasy
i VoIPa pracującego w tle -- 5 Ah w dobę spada do zera.

Dzisiejszy dzień był wyjątkowo oszczędny:

  2.8% 1209 MHz
  0.2% 1152 MHz
  0.1% 1094 MHz
  1.9% 998  MHz
 16.2% 800  MHz
 79.1% Deep sleep

100% 18:00:46 Total

Z pełnej baterii zostało 77%

Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...
Rzekomo został 1 dzień i 22 godziny.

Zupełnie bezczynny wytrzymałby być może 5 dni.

Ten "Laser" może być atutem. W przeciętności aparat robiący dobre
fotki może być sporym atutem..

Ale ten laser jest w wielu Asusach -- także tych, które w nazwie swej
nie mają słowa 'laser'. Można to wykorzystać do mierzenia odległości,
ale (u mnie przynajmniej) tylko do 50 cm.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-31 13:59:49
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Pewnie tak.

Ale inne też potaniały, np. Lenovo Moto G 4ed.

Raczej to powód do zadowolenia.

Od nadmiaru szczęścia podobno można też zgłupieć.. ;-)

[...]

Jejku, co tam tak pożera tą baterię. W stanie spoczynku taka bateria powinna wytrzymać miesiąc..

A tak ogólnie dobre fotki robi Max?

Data: 2016-12-31 16:16:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 5867aba6$0$15206$65785112@news.neostrada.pl

Dzisiejszy dzień był wyjątkowo oszczędny:

Kolejne godziny quasibezczynności po prawej stronie:

+>  2.8% 1209 MHz            2.6%
+>  0.2% 1152 MHz            0.2%
+>  0.1% 1094 MHz            0.1%
+>  1.9% 998  MHz            1.9%
+> 16.2% 800  MHz           15.4%
+> 79.1% Deep sleep         79.8%

+> 100% 18:00:46 Total    24:22:06

Nie rozumiem, czym jest ów total. :)

+> Z pełnej baterii zostało 77%    63%

Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...

   Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

Rzekomo został 1 dzień i 22 godziny.

   Rzekomo został 1 dzień i 18 godziny.

Zupełnie bezczynny wytrzymałby być może 5 dni.

Jejku, co tam tak pożera tą baterię. W stanie
spoczynku taka bateria powinna wytrzymać miesiąc..

Po wyłączeniu telefonu wytrzymuje znacznie dłużej. ;)

A tak ogólnie dobre fotki robi Max?

IMO dobre, ale warto pamiętać, że to nie lustrzana Jedynka Canona. ;)
Aby było jasne -- mój Canon (450D) ma na matrycy mniej pikseli niż
przeciętna kamerka smartfonowa. :)

  http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/
  http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/P_20160814_190316.jpg
Zwróć uwagę na pajęczynki. :)
  http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/P_20160814_185737_HDR.jpg
Tutaj zaparkowałem. :) W Toruniu też nie miałem problemów z parkowaniem. :)
[ledwo znalazłem... zawsze mam problemy ze znalezieniem samochodu, ale
tym razem szukałem naprawdę długo, zanim odnalazłem to zdjęcie...]
W Toruniu zaparkowałem niemal na strzeżonym parkingu bezpłatnym.
I wcale nie na terenie galerii handlowej -- te są zbyt daleko od
centrum, choć oferują bardzo dobre warunki parkingowe... [szukałem
lepszego zdjęcia ukazującego zaparowanie w Bydgoszczy, ale nie
znalazłem... nawet GPS tym razem ;) nie pomógł... chlip, chlip...]
Na zdjęciu -- 6 od lewej.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-01-02 18:15:53
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Tą quasibezczynność można znacznie usprawnić włączając dodatkowo tryb samolotowy. Korzystam z tego w tablecie, gdzie mam SIMkę tylko na specjalne okazje. A włączenie trybu samolotowego przedłuża czas bez ładowania o co najmniej 50%.

Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...

  Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon nieaktywny itd?

[...]

Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii można raz sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku. Czyli powłączane wszystko ale bez używania.

[...]

Zupełnie znośne fotki.. A w gorszych warunkach mocno spada jakość?

Też mam problemy z powrotem do auta w obcym mieście. Tzn. miałem do niedawna, aż odkryłem niewielki program, Nazywa się, MyCar Locator, czy jakoś tak podobnie. Jak na moje potrzeby jest to program lepszy niż wszystkie nawigacje razem wzięte.

Data: 2017-01-02 22:22:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 586a8ac1$0$645$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie chcę oszczędzać energii w ten sposób.

Android 6 ponoć wyłącza to, co uważa za zbędne. ;)

Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...

  Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon nieaktywny itd?

Jest.

[...]

Może kiedyś sprawdzę.

Zupełnie znośne fotki.. A w gorszych warunkach mocno spada jakość?

Wrzucę może kiedyś fotki z ciemności.

Też mam problemy z powrotem do auta w obcym mieście.

Nie mam tego problemu. Nawet wówczas, gdy nie włączę zapisywania
śladu. Mam dobrą pamięć wzrokową a chodząc w nowych stronach,
z uwagą obserwuję to i owo, dzięki czemu mogę szybko załapać,
którędy już szedłem, a którędy jeszcze nie szedłem.

Miałem problem ze znalezieniem stosownego zdjęcia, bo nie mam
tego zdjęcia, którego szukałem, a nie mam, bo to, czego szukałem,
nie było zdjęciem, ale filmem.

Tzn. miałem do niedawna, aż odkryłem niewielki program, Nazywa się, MyCar Locator, czy jakoś tak podobnie. Jak na moje potrzeby jest to program lepszy niż wszystkie nawigacje razem wzięte.

Zazwyczaj zapisuję ślad a bardzo czesto -- miejsce za pomocą:

   https://play.google.com/store/apps/details?id=org.zerhusen.carfinder&hl=pl

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-01-06 09:42:18
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Jednak na pewno nie wyłączy obsługi sieci i tzw stanu gotowości. A te, przynajmniej u mnie, to najwięksi pożeracze zasobów baterii.

Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...

  Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon nieaktywny itd?

Jest.

To niech zgadnę - najwięcej pobiera "tryb gotowości"?

[...]

Ciemność jak ciemność, wystarczy taka przy gorszym oswietleniu, robiona np. wieczorem.

Przy najbliżej okazji przetestuję.

Data: 2017-01-10 19:29:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 586f585c$0$5147$65785112@news.neostrada.pl

Jednak na pewno nie wyłączy obsługi sieci

Jakiej sieci? WiFi, LTE, GSM?...

Trybun>>> Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii
Trybun>>> można raz sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku. Czyli
Trybun>>> powłączane wszystko ale bez używania.

Trybun> Może kiedyś sprawdzę.

:)

Ciemność jak ciemność, wystarczy taka przy gorszym oswietleniu, robiona np. wieczorem.

Może coś wrzucę.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-01-11 09:15:13
Autor: Trybun
Limity w Virgin

"Trybun" 586f585c$0$5147$65785112@news.neostrada.pl

Jednak na pewno nie wyłączy obsługi sieci

Jakiej sieci? WiFi, LTE, GSM?...

GSM

Ciemność jak ciemność, wystarczy taka przy gorszym oswietleniu, robiona np. wieczorem.

Może coś wrzucę.

Wystarczy że napiszesz czy są dobre. Akurat w odróżnieniu od różnych chwalipiętów Ciebie stać na rzetelną ocenę posiadanego sprzętu.

Data: 2017-01-11 22:28:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 5875e98e$0$15208$65785112@news.neostrada.pl

Wystarczy że napiszesz czy są dobre. Akurat w odróżnieniu od różnych chwalipiętów Ciebie stać na rzetelną ocenę posiadanego sprzętu.

Co do zasady ;) -- mnie podobają się wszystkie zdjęcia. ;)
Smartfon nie jest aparatem fotograficznym -- nie można oczekiwać cudów.

Asus Max ma wiele ,,trybów'' -- jest i HDR, i ,,nocny''...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-01-12 13:23:57
Autor: Trybun
Limity w Virgin

[...]

Chodzi o ich jakość.

Cholerny Samsung, uważam ogólnie że w jego przypadku klient płaci za logo firmy, a jednak fotka makro pająka zrobiona A5ką wykazała że robi lepsze, bardziej szczegółowe i wyraziste fotki makro niż normalny aparat z średniej półki.

Mój też ma sporo "trybów", jednak foto robi nierówno - czasem ostre i wyraziste jak żyleta a czasem tak zaszumione że nadają się tylko do kasacji.

Data: 2016-12-30 01:03:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 5864f035$0$661$65785112@news.neostrada.pl

Zenfone2 Laser. Sporo tańszy od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą

  ASUS ZENFONE 3 MAX ZC520TL 32GB SZARY

To ponoć szlagier sezonu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-30 09:00:56
Autor: Trybun
Limity w Virgin

"Trybun" 5864f035$0$661$65785112@news.neostrada.pl

Zenfone2 Laser. Sporo tańszy od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą

 ASUS ZENFONE 3 MAX ZC520TL 32GB SZARY

To ponoć szlagier sezonu.

Nie za bardzo wiem na czym ma polegać wyższość innych procesorów nad Mediatekami, ale słaby aparat foto i nagrywanie filmów tylko w HD nie za bardzo chyba przystoi w dzisiejszych czasach..

Data: 2016-12-31 02:36:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Trybun" 58661428$0$653$65785112@news.neostrada.pl

Nie za bardzo wiem na czym ma polegać wyższość
innych procesorów nad Mediatekami,

Qualcomm chyba lepiej grzeje w zimowe dni... ;)

Data: 2016-12-31 14:00:50
Autor: Trybun
Limity w Virgin

"Trybun" 58661428$0$653$65785112@news.neostrada.pl

Nie za bardzo wiem na czym ma polegać wyższość
innych procesorów nad Mediatekami,

Qualcomm chyba lepiej grzeje w zimowe dni... ;)

Zaletą może to być tylko na Syberii. Mam takiego zapalczywego sąsiada - on zarzeka się że nigdy nie kupi sprzętu z Mediatekiem, jednak pytany nie potrafi konkretnie wykazać na czym polega wyższość innych procesorów.

Data: 2016-12-26 23:23:15
Autor: Przyjazny
Limity w Virgin
On 2016-12-25 12:18, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

Jeśli nie ma dziury to jest zazwyczaj oddzielny układ na płycie głównej
który reaguje na jakieś trzymanie przycisków i resetuje.

Data: 2016-12-27 11:53:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Przyjazny" o3s8p3$dhv$1@mx1.internetia.pl

Jeśli nie ma dziury to jest zazwyczaj oddzielny układ na płycie głównej
który reaguje na jakieś trzymanie przycisków i resetuje.

Próbowałem, ale nie odnalazłem takiej kombinacji.
(może dlatego, że nie działa, póki telefon pracuje poprawnie)

BTW -- Asus już kolejny raz zrestartował się samoistnie bez
widocznej przyczyny i jeden raz nieco zgłupiał tak, że go
musiałem zrestartować. (podczas rozmowy telefonicznej ekran
gasł w chwilę po włączeniu tegoż ekranu -- oczywiście czujnik
zbliżeniowy był odsłonięty)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-27 23:04:47
Autor: Przyjazny
Limity w Virgin
On 2016-12-27 10:53, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

Powinna być w instrukcji (wiem, że niehonorowo).

Data: 2016-12-28 04:15:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin
Przyjazny  wrote in message:

Powinna być w instrukcji (wiem, że niehonorowo).

Znalazłem bez instrukcji. Dzięki za podpowiedź. Trzeba nacisnąć
 zasilanie po czym ściszyć i zaczekać bez puszczania obu. Pokazuje
 się menu -- można uruchomić ponownie bądź wyczyścić czy
 zabdejtować. Pisanie bez klawiatury to fajna rzecz. Rozpoznawanie
 nowy pracuje poprawnie.

Ja chyba nie jestem honorowy -- jeśli mam instrukcję, to z niej
 korzystam.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --