Limity w Virgin

Data: 2016-12-11 00:30:14
Autor: h.sliwinski
Limity w Virgin
Myślałeś o założeniu w końcu bloga?

Data: 2016-12-12 16:07:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

<h.sliwinski@gmail.com> bd9a3462-8f9e-446a-9c97-0b54210e61c6@googlegroups.com

Myślałeś o założeniu w końcu bloga?

Nie świadczę takich usług -- jeśli szukasz kogoś, kto poprowadzi
Ci bloga, to szukasz nie mnie. ;) I raczej szukasz na złej grupie...
Tutaj są prowadzone rozmowy o GSM. Jak widzisz, ja zacytowałem
fragment wypowiedzi Virgin Mobile -- operatora GSM.

Oczywiście nie gniewam się na Ciebie (każdy może błądzić)
a jedynie delikatnie ;) wyjaśniam Ci, że błądzisz...

Jeżeli kupiłeś masę starterów Virgin Mobile (płacąc po 5 pln za
sztukę) aby mieć tani dostęp do netu i żałujesz tego -- nie miej
pretensji do innych ludzi o to, że teraz startery są darmowe... :)

Jeżeli kupiłeś masę starterów Virgin Mobile ukradkiem, podając
fałszywe nazwiska czy tożsamości ;) w ogóle  -- nie miej pretensji
do innych ludzi o to, że teraz (gdy trzeba startery rejestrować,
aby z nich korzystać) Virgin Mobile jawnie zachęca ludzi do
masowego brania tychże starterów... :)

Na pocieszenie powiem Ci, że ja brałem startery Virgin Mobile wtedy,
gdy Virgin Mobile dawał jedynie 1 pln, podczas gdy teraz na darmowe
starterach Virgin Mobile daje aż 5 pln...

Nie miej też i o to pretensji do ludzi, że korzystam (i inni ludzie
także korzystają) z darmowych setek gigabajtów szybkiego (do 50 Mb/s)
internetu z Orange.

BTW -- 100 GB to raptem kilka godzin w tej szybkości...

Na pocieszenie powiem Ci, że rejestracyjne bonusy wkrótce skończą
się, przez co Orange będzie zmuszony do szukania nowych okazji... ;)

Tradycyjnie -- zachęcam wszystkich do korzystania z linku dającego mi zysk:

  https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgcDj&s=5MaiTiy0

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-12 08:02:25
Autor: h.sliwinski
Limity w Virgin

Na pocieszenie powiem Ci, że rejestracyjne bonusy wkrótce skończą
się, przez co Orange będzie zmuszony do szukania nowych okazji.... ;)

Również mam zajebiste poczucie humoru, ale jak widzę circa 50% wątków zapoczątkowanych przez jedną osobę, to powyższy wniosek nasuwa się sam.

--
Heniek

Data: 2016-12-12 23:00:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

Użytkownik b6ef2f8e-9952-45a0-9795-8a790f1a5337@googlegroups.com

[...]

Masz na swej myśli wniosek dotyczący szukania nowych okazji?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-14 15:40:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limity w Virgin

"Eneuel Leszek Ciszewski" o2mefr$vi5$1@node1.news.atman.pl

[...]

Gdybym Cię lubił -- dałbym Ci znać o złotych dziewicach za free takich jak:

    579 66 33 66, 579 62 44 44, 579 62 88 88 itp...

Obecnie Virgin nie daje, ale sprzedaje i raczej nie złote, lecz
tombakowe, o czym trąbią niemal wszyscy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Limity w Virgin