[ID] Linda, Tatry, samochod ???

Data: 2009-03-16 00:45:55
Autor: Adam Foton
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
Witam

Widzialem kiedys film, w ktorym gral mlody Linda. Akcja dziala sie w Tatrach, na drodze do Morskiego Oka i chyba w samym schronisku rowniez. Ta droga jezdzil szybko samochod. Chyba gral tam tez Gajos, ale to tylko przeblyski.

Ktos podpowie, co to za film ?

PS. nie jest to Prowokator

AF

Data: 2009-03-16 12:15:07
Autor: Przemek Budzyński
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
Adam Foton <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał(a):
[...]

moim zdaniem pomyliłeś Lindę z Trelą, a film to "Kocie ślady"
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/123766

Data: 2009-03-17 07:51:57
Autor: Ensitherum
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
moim zdaniem pomyliłeś Lindę z Trelą, a film to "Kocie ślady"
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/123766

a ty 'Kocie ślady' z 'Prowokatorem'. i po co się tak wymądrzać?:)

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/126414

Data: 2009-03-17 09:41:06
Autor: Michal Jankowski
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl> writes:

a ty 'Kocie ślady' z 'Prowokatorem'. i po co się tak wymądrzać?:)

Eh.

rowniez. Ta droga jezdzil szybko samochod. Chyba gral tam tez Gajos,
            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ale to tylko przeblyski.

Ktos podpowie, co to za film ?

PS. nie jest to Prowokator
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  MJ

Data: 2009-03-17 11:27:08
Autor: Ensitherum
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
Michal Jankowski pisze:
[...]

o, kolejny wszechwiedzący kinoman na horyzoncie:] pierwszy wpierał, że autor wątku nie odróżnia Treli od Lindy a drugiemu nie prędkość prędkość auta, która może być przecież b.subiektywnie odbierana, jak to w kinie akcji bywa. może to nie Prowokator, ale podaj inny film, w którym gra Linda, a akcja rozgrywa się w okol. Morskiego Oka.

Data: 2009-03-17 11:36:22
Autor: Ensitherum
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
ps. mea maxima culpa, nie doczytałem do końca postu :]
<stupido>

Data: 2009-03-17 10:14:43
Autor: Przemek Budzyński
[ID] Linda, Tatry, samochod ???

:) gdyby Adam Foton wyraxnie nie zaznaczył, że to ____nie jest____ "Prowokator", to bym nie myslal o "Kocich sladach". I po co tak niedokładnie czytac?

Data: 2009-03-17 11:43:09
Autor: Ensitherum
[ID] Linda, Tatry, samochod ???

no właśnie nie rozumiem czemu nie doczytałem do końca. jakaś przedwczesna demencja lub czytaniowstręt? przyjmij przeprosiny za to co napisałem odp. Jankowskiemu. za często czytam pręgierz i mnie odmóżdżyło:|

Data: 2009-03-17 20:18:59
Autor: Przemek Budzyński
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał(a):
 przyjmij przeprosiny

spoko, drobiażdżek, a swoją drogą to ciekawe, czy Fotonowi faktycznie chodziło
o "Kocie slady"...

Data: 2009-03-20 21:51:40
Autor: Adam Foton
[ID] Linda, Tatry, samochod ???
spoko, drobiażdżek, a swoją drogą to ciekawe, czy Fotonowi faktycznie chodziło
o "Kocie slady"...

Nadal jestem przekonany, ze w filmie gral Linda. Wlasnie o niego mi chodzilo, bo ogladajac z zona zwracalem uwage jakim aktorem byl wtedy, jak zmienil sie do dzis.

AF

[ID] Linda, Tatry, samochod ???