Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?

Data: 2019-07-02 00:26:52
Autor: LordBluzg(R)
Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
W dniu 2019-06-10 o 12:07, radekp@konto.pl pisze:
Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak domyślam się
- licencja).
Wie ktoś może jak go włączyć?

Jaki player? MX miał taką możliwość.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-07-02 23:05:25
Autor: radekp@konto.pl
Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
Tue, 2 Jul 2019 00:26:52 +0200, w <5d1a88b9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-06-10 o 12:07, radekp@konto.pl pisze:
> Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak domyślam się
> [...]

Nie chodzi o playera -- chodzi o kodek systemowy.

Data: 2019-07-02 23:20:17
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-02 o 23:05, radekp@konto.pl pisze:

[...]

W sumie nie wiem :)...ale po co Ci AC3 systemowe, skoro wystarczy użyć Playera z AC3...w sumie? Od zawsze używam MX do wszystkiego, choćby dlatego, że ma resume i obsługę dziwnych kodeków.

Data: 2019-07-03 13:43:28
Autor: radekp@konto.pl
Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
Tue, 2 Jul 2019 23:20:17 +0200, w <5d1bcaab$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> W sumie nie wiem :)...ale po co Ci AC3 systemowe, skoro wystarczy użyć Playera z AC3...w sumie? Od zawsze używam MX do wszystkiego, choćby dlatego, że ma resume i obsługę dziwnych kodeków.

Po to, aby nie rezygnować z innego playera -- konkretnie chodzi o Zdjęcia
Google.

Data: 2019-07-04 00:03:55
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-03 o 13:43, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Nie musisz rezygnować przecież. Ustawiasz sobie domyślny swój a jak jest potrzeba to odpalasz inny i wybierasz z listy lub wklejasz link. Może to i kłopotliwe ale jak wspomniałem, MX mam  od zawsze i nie narzekam.

To w sumie dość sporadyczne do tego co chcesz, bo film z AC3 nie jest jakoś popularny na słuchawkach czy wbudowanym głośniku. To tak, jakbyś słuchał koncertu przez dziurkę od klucza. Co innego jak masz podłączony zestaw 7 głośników i wtedy łapiesz kontekst :)
Wiem że chodzi Tobie o "brak dźwięku"... ale to w sumie profanacja AC3 :]