Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?

Data: 2019-06-30 08:59:53
Autor: Budzik
Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak
domyślam się - licencja).
Wie ktoś może jak go włączyć?

hmm
odblokować funkcje programistycze?
Tak to w kazdym razie działa w zwykłym andku

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2019-06-30 23:38:07
Autor: radekp@konto.pl
Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
30 Jun 2019 08:59:53 GMT, w <XnsAA7E67B6342E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

hmm
odblokować funkcje programistycze?
Tak to w kazdym razie działa w zwykłym andku

Funkcje odblokowane od razu.
Ale od tego sam kodek się nie zrobi.

Data: 2019-07-01 03:59:59
Autor: Budzik
> [...]

hmm
odblokować funkcje programistycze?
Tak to w kazdym razie działa w zwykłym andku

Tyle ze tam ZTCP jest taka opcja.

[...szukam]
Przepraszam, pomyliłem z opcją wyboru kodeka do przesyłu dzwieku via bluetooth i z kodekiem aac i sbc

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?