Data: 2009-09-03 13:57:42 | |
Autor: granat | |
Linia łańcucha | |
JaromirD pisze:
Zmieniłem sobie pakiet z BB-UN26 na BB-ES25 i korby z FD-M191 na FCM410-8 na oktalink. a mozna wiedziec czym podyktowana byla ta zmiana? odczuwasz teraz jakas roznice na plus? granat |
|
Data: 2009-09-03 17:51:11 | |
Autor: JaromirD | |
Linia łańcucha | |
granat wrote:
JaromirD pisze: Zmian podyktowana była dwoma czynnikami: - wnerwiającymi stukami z okolic korb podczas jazdy (ale niemożliwymi do precyzyjnego zlokalizowania i usunięcia) - lepszymi przełożeniami do jazdy po górzystej okolicy Jeśli chodzi o drugi czynnik, to rzeczywiście działa. Nie straciłem na najtwardszych przełożeniach (dalej mam tarczę 42), zyskałem na miękkich (22 zamiast 24). Co do pierwszego - to na razie jak w przysłowiu "zamienił stryjek...". Z powodu większego przekosu na niektórych przełożeniach łańcuch terkocze podczas jazdy, wcześniej jakieś strzały z przodu dochodziły tylko wtedy, kiedy przerwałem pedałowanie na chwilę i zaczynałem dalej, teraz nawet podczas normalnego pedałowania i niezależnie od przełożenia. Myślałem, że łańcuch się ułoży ale jest coraz gorzej. Żeby było śmieszniej, przez kupnem specjalnie dopytywałem w sklepie, czy ten pakiet będzie dobry i nie zepsuje linii łańcucha, i oczywiście usłyszałem, że nie. JaromirD |
|