Linia Życia

Data: 2010-02-03 10:18:35
Autor: in for
Linia Życia
Czy samym gapieniem się w rysunek można uratować ludzkie życie? Chyba tak, skoro
opisane są przypadki, że nawet małe dzieci ratują dorosłych. Czyżby miało się
okazać, że pierwsza pomoc jest aż tak prosta? Warto zwrócić uwagę, że
współcześnie opracowane procedury BLS, przyświecają właśnie tej zasadzie,
zasadzie prostoty postępowania.

Być może wystarczy więc obejrzeć prosty rysunek, lub inny przekaz w bardzo
prostej formie? Ta idea przyświeca właśnie tworzącej się kampanii.

http://tinyurl.com/yfbvy9d

W powyższym linku możecie przeczytać jak ona powstaje, możecie obejrzeć z jakich
elementów się składa, możecie śledzić jej rozwój (wkrótce kolejna klocki
kampanii), co więcej możecie się w nią włączyć, czy to na etapie jej
projektowania (konstruktywna krytyka), czy też późniejszej realizacji.

Jacek

Data: 2010-02-05 01:17:16
Autor: in for
Linia Życia

http://tinyurl.com/yfbvy9d

Właśnie ruszyliśmy ze stroną:
http://www.linia-zycia.pl/

Jacek

Data: 2010-02-06 06:57:19
Autor: Daniel Kowalski
Linia Życia
in_for@vp.pl pisze:

http://tinyurl.com/yfbvy9d

Właśnie ruszyliśmy ze stroną:
http://www.linia-zycia.pl/

Jacek

Jacku, na stronie nie ma na razie nic oprócz reklam i kilku "chwytliwych" statystyk. Rozumiem, że w planie jest jej rozbudowa o część merytoryczną, filmy pokazowe, schematy postępowania... Wtedy pełen   szacun!
POzdro KOWI

Data: 2010-02-06 14:37:34
Autor: in for
Linia Życia

Jacku, na stronie nie ma na razie nic oprócz reklam i kilku "chwytliwych" statystyk. Rozumiem, że w planie jest jej rozbudowa o część merytoryczną, filmy pokazowe, schematy postępowania...

Szczerze mówiąc to sam nie wiem :). Temu projektowi przyświeca trochę inna idea,
nie chcemy tworzyć kolejnej strony ze standardami bls, ani też uczyć przez
internet jak nieść pomoc. Uważam, że do tego jest niezbędny pełny kurs. Strona
będzie rozbudowywana, to oczywiste, ale chciałbym by spełniała jedynie trzy funkcje.

Po pierwsze by zachęcała do włączenia się w ratowanie życia, pokazywała, że jest
to bardzo proste, ukazywała fundamentalne zasady. Są one pokazane na banerku, tu
pokażę większą wersję:
http://www.linia-zycia.pl/gfx/linia-zycia.swf
I to jest przekaz tej kampanii...
Moim zdaniem większość osób, które na ulicach ratują poszkodowanych z nzk, to
przypadkowi przechodnie, osoby kompletnie nie przeszkolone, nie mające bladego
pojęcia co zrobić. Mimo to pomagają. Z przekazem dotrzemy do bardzo dużej grupy
(to już pewne, dzięki zaangażowaniu naszych partnerów) takich właśnie osób.

Po drugie chcę by była wizytówką naszych działań w realu. Wczoraj np. nagraliśmy
materiał do Panoramy, jak mnie zapewnili dziennikarze, ukaże się on w najbliższą
środę, 10 lutego, o godzinie 22.45 w TVP2, oczywiście ten termin może ulec
zmianie, pokazuję jak uratować Tomka, który na oczach dziennikarzy Panoramy
doznał nzk. Na Podwodnej Przygodzie rozdamy 6 tys ulotek, z tym, że jak
otworzysz tego .pdfa, to przewiń suwakiem na listwie w dół, bo ostatecznie
wybraliśmy do druku wersję czarną:
http://www.shark.net.pl/jpg/linia-zycia.pdf
Zaplanowaliśmy i realizujemy również inne działania w realu, ale póki co nie
będę o tym pisał, żeby nie zapeszyć.

Po trzecie mam nadzieję, że strona skupi wokół siebie grupę fajnych osób, jestem
pewien, że dział partnerzy będzie się rozrastał. Mam nadzieję, że dzięki tej
konsolidacji kampania nabierze jeszcze większego rozmachu. Przystąpił właśnie do
nas Projektfilm.pl i łatwo można sobie wyobrazić dalszy rozwój związany z
pozyskaniem ich jako partnerów :).

Oczywiście zapraszam wszystkich do współpracy. Maila do mnie znacie, telefon też
:). Z tym, że dziś lecę do Marsa i będę dopiero za tydzień.

Jacek
P.S. Zapewne masz rację i pewnie z czasem powstanie też podstrona ze standardami
bls. Póki co zapraszam na: http://www.prc.krakow.pl/

--

Linia Życia