Linia kredytowa Citibank

Data: 2010-04-16 10:33:54
Autor: Bartek
Linia kredytowa Citibank
Na jakiej zasadzie Citibank ustala wysokość linii kredytowej w koncie
osobistym? Czy linia jest przyznawana na podstawie dochodów, czy
wpływów na konto? Czy są jakieś preferencje dla klientów Citigold?

Niedawno otworzyłem konto i zastanawiam się, kiedy najlepiej wystąpić
o taką linię, żeby dostać jak największy limit, a z drugiej strony
ograniczyć formalności (prowadzę działalność i to dla mnie kłopot
załatwiać wszystkie zaświadczenia, pity itp.). Będę wdzięczny za
wszelkie wskazówki.

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2010-04-17 13:05:10
Autor: kashmiri
Linia kredytowa Citibank
Bartek <boa99@op.pl> dared to write:
[...]

Zadzwoń na infolinię Citi i zapytaj. Możesz nawet anonimowo (bez autoryzacji).

k.

Linia kredytowa Citibank