Linie papilarne jako dane osobowe

Data: 2009-09-09 08:07:39
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Linie papilarne jako dane osobowe
ale podobno urządzenia te przechowują nie odcisk palca, a bitowy obraz
cyfrowy odcisku, nie da się więc wykorzystać tych danych do innych celów
np. udowodnienia kradzieży na terenie firmy.

W jakiejś gazecie poradnikowo-prawniczej kilka lat temu czytałem, że
teoretycznie zdjąć odcisk palca z klamki, przetworzyć cyfrowo wg
identycznego algorytmu i porównać z bazą przechowywaną w rejestratorze

Trzeba by zerknąć do specyfikacji technicznej urządzeń.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow_k_Warszawy_20070930-32.php

Data: 2009-09-09 07:10:44
Autor: januszek
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

W jakiejś gazecie poradnikowo-prawniczej kilka lat temu czytałem, że
teoretycznie zdjąć odcisk palca z klamki, przetworzyć cyfrowo wg
identycznego algorytmu i porównać z bazą przechowywaną w rejestratorze

Kwestia wlasnie w dostepie do tego konkretnego algorytmu.

j.

Data: 2009-09-09 18:10:24
Autor: zbyszek
[...]

Pracodawca ma obowiązek po każdym pracowniku wycierać dokładnie klamki
aby nie padł zarzut że przechowuje w firmie dane biometryczne pracowników... nie wiedzieliście?

:)

Linie papilarne jako dane osobowe