Link 4

Data: 2012-11-13 17:25:06
Autor: J.F
Link 4
Użytkownik "SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)"  napisał w wiadomości
[...] OC kupiłem przez Internet z płatnością w 2 ratach. Przy drugiej racie
miałem niedopłatę. Mój błąd nie sprawdziłem dokładnie, zatwierdziłem

A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz blokade na polaczenia anonimowe ?

J.

Data: 2012-11-14 08:31:06
Autor: 4CX250
Link 4
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50a27464$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to gołębie na poczcie pozdychały?

Marek

Data: 2012-11-14 12:36:19
Autor: huri_khan
Link 4
Dnia Tue, 13 Nov 2012 17:25:06 +0100, J.F napisał(a):

A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz blokade na polaczenia anonimowe ?

Czy dla poważnej firmy stanowi to jakiś problem ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-11-14 16:40:26
Autor: Bydlę
Link 4
On 2012-11-14 12:36:19 +0100, huri_khan <spam@spam.pl> said:

Dnia Tue, 13 Nov 2012 17:25:06 +0100, J.F napisał(a):

A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz
blokade na polaczenia anonimowe ?

Czy dla poważnej firmy stanowi to jakiś problem ?

Poważne firmy nie ukrywają swoich numerów.

--
Bydlę

Data: 2012-11-14 17:33:36
Autor: radekp@konto.pl
Link 4
Tue, 13 Nov 2012 17:25:06 +0100, w
<50a27464$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz blokade na polaczenia anonimowe ?

Link4 dzwoni z nr 022-4444444.
W tym z pytaniem czy akceptuję wypłatę, napisałem że proszę o decyzje na
emaila.

Link 4