Link 4

Data: 2012-11-14 15:40:28
Autor: PH
Link 4

Użytkownik "SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)" <sebastian.szczesniak@decathlon.com> napisał w wiadomości news:44a58da1-eafe-40c2-a5b7-a90e67cf8502q1g2000vbx.googlegroups.com...
Witam
Chciałbym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami z Link4.
jakiś pechowy jesteś :)

jeśli chodzi o korespondencję to akurat tu nie mam L4 nic do zarzucenia.

Też miałem i mam u nich OC (2 pojazdy). szkoda z OC. potwierdzenie zdażenia z mojej strony na telefon. żadnych papierów ani łażenia po pocztach czy urzędach.

sprzedałem złomka. zadzwoniłem z informacją do nich. poprosiłem na koniec rozmowy o potwierdzenie na piśmie i po kilku minutach miałem na skrzynce potwierdzenie.

ale żeby nie było za różowo... OC miałem kilka sezonów. pierwszy raz wykupiłem samo OC. przy wznowieniu przyszło OC z NNW. jako że kwota nie była duża, to machnąłem ręką i opłaciłem.

no i stało się.... bach! złamałem rękę więc myślę sobie że użyję NNW i wtedy dowiedziałem się że dla polis na motocykl kwota NNW to 3000zł (licząc 1% za pęknięty nadgarstek daje oszałamiające 30zł odszkodowania)

pzdr

Piotr

Link 4