Link 4

Data: 2018-01-17 12:38:44
Autor: J.F.
Link 4
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eff3f1ab-cf44-4a21-81f8-a2ffd4057e58@googlegroups.com...
http://wyborcza.biz/biznes/7,147582,22906041,10-tys-osob-daje-sie-sledzic-w-zamian-za-tansze-oc-link4-zebral.html?disableRedirects=true#BoxBizLink
Rekordzista już po ośmiu miesiącach jazdy z czarną skrzynką nabił sobie 800 zł premii
vs
Jeśli kierowca pozwoli monitorować swoją jazdę i okaże się, że nie przekracza dozwolonej prędkości, jeździ płynnie, to dostanie zwrot 30 proc. ceny, jaką zapłacił za >obowiązkowe ubezpieczenie OC.
czyli najpierw zaplacil 2400 za OC a potem sie "nawrocil" ? czy moze podrzucil telefon tesciowej ?

autobusem jezdzi :-)

Ale dla "mlodych" to moze byc rozwiazanie, dopoki znizki nie wypracuja.

Albo dla nieuwaznych, co znizke stracili.

P.S. porzadek w papierach robilem ... OC samochodu w 92 roku 1260000. 126zl na dzisiejsze.
Ale jakos tak co kwartal wyzsza cena - nie pamietam, to chyba sami musieli tak chciec, bo ja bym raczej zaplacil z gory.

J.

Data: 2018-01-17 13:17:09
Autor: tck
Link 4

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a5f35c7$0$15208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w 1992 inflacja wynosiła 44% więc faktycznie co kwartał mogło być więcej

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-01-17 13:24:40
Autor: J.F.
Link 4
Użytkownik "tck"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3nes5$87o$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko ja bym raczej zaplacil calosc, szczegolnie, ze taniej, wiec to chyba oni chcieli nie dluzej niz kwartalnie.

J.

Link 4