Link 4 - wazelinka

Data: 2009-12-19 23:40:13
Autor: Pab_lo
Link 4 - wazelinka

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomo¶ci news:hgir9t$lss$1nemesis.news.neostrada.pl...

że nawet płyn do spryskiwaczy kupowany w ASO...

To ma byc cnota czy...?

Cały czas nie mogę wyj¶ć z podziwu...

No ja tez...
Wymiana i lakierowanie 2 bumperow 11 tys...  ten Link4 dal sie ladnie w trombe zrobic... A ja glupi myslalem, ze jak mi w ASO zaspiewali za kawalek plastiku w formie skorupy zderzaka do Eclipse 4,5 tys zl to bylo drogo...

Picasso

Data: 2009-12-20 01:08:55
Autor: Yogi\(n\)
Link 4 - wazelinka
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgjld7$e40$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

E tam. Zderzak, maska + lakierowanie i dwie poduchy do aygo - prawie 18 kawałków. Na allegro części miesciły sie w 2200 zł. I poszło z AC Compensy.

--
Yogi(n)

Data: 2009-12-20 12:12:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Link 4 - wazelinka
Yogi(n) pisze:

E tam. Zderzak, maska + lakierowanie i dwie poduchy do aygo - prawie 18 kawałków.

Z czego większość to jednak poduchy, ich sensor, montaż i kontrola całego układu. Czyli takie coś, czego w życiu nie uzyskałbyś na tym co poniżej podałeś.

> Na allegro części miesciły sie w 2200 zł.

Trzeba było kupić i zrobić sobie w garażu. Tylko mógłbyś być niemile zaskoczony reakcją poduszek przy kolejnej małej stłuczce. O dużym dzwonie nie piszę, bo mogłoby Cię nie być z nami.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-20 10:12:28
Autor: BearBag
Link 4 - wazelinka

Tylko mógłby¶ być niemile
zaskoczony reakcj± poduszek przy kolejnej małej stłuczce. O dużym
dzwonie nie piszę, bo mogłoby Cię nie być z nami.

hehe a moge wiedziec czym sie rozni ta poduszka z ASO 10razy droższa
od tej np z allegro?

Obie przeszly te same atesty i maja te same certyfikaty, zrobione byly
w tej samej fabryce. "Przydatnosc do spozycia" maj± do pierwszego
dzwonu. NIe zużywaj± sie od jeżdzenia w aucie. Jesli sterownik po
zamontowaniu stwierdzi ze wszystko jest ok to uwierz że ta poduszka
zadziala tak samo jak ta najlepszejsza z ASO w cenie 2500zl z montażem.

Data: 2009-12-20 19:18:34
Autor: złoty
Link 4 - wazelinka
BearBag pisze:
[...]

...moze poszewka? ;)

pzdr
A.

Data: 2009-12-20 19:25:58
Autor: J.F.
Link 4 - wazelinka
On Sun, 20 Dec 2009 10:12:28 -0800 (PST),  BearBag wrote:
[...]

A jestes pewny ze to pelnojakosciowy produkt z tej fabryki ? Bo moze jednak z innej, albo przekazany przez fabryke do utylizacji ..

Jak sie patrze na niektore ceny na allegro .. nie, to nie moze byc
takie tanie .. o, przyklad nawet nie z allegro
http://irma.pl/13426/lampa-naftowa-xl-190mm-baby.htm

Jesli sterownik po
zamontowaniu stwierdzi ze wszystko jest ok to uwierz że ta poduszka
zadziala tak samo jak ta najlepszejsza z ASO w cenie 2500zl z montażem.

Sterownik wszystkiego nie sprawdzi. Nawet "przejscie atestu" nie
testuje poduszki, tylko jakas probke z partii :-)

J.

Data: 2009-12-20 20:11:57
Autor: Jurand
Link 4 - wazelinka

[...]

Może byc to poduszka z demontażu z auta tzw. "anglika".

[...]

Dlatego szansa, że ta poduszka zadziała tak samo, jest bardzo wysoka.

Jurand.

Data: 2009-12-20 12:45:13
Autor: Yogi\(n\)
Link 4 - wazelinka
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:hgl10j$9er$1news.dialog.net.pl...
Yogi(n) pisze:

[...]

Nie większośc, bo poduchy i sensor w kosztorysie to ok. 5300. Nawet nie 1/3.

I mówię o dokładnie takim zestawie, który uzyskałbym na częściach z allegro. Nowych. I nie piszę o "regenerowanym" sterowniku tylko o nowym, fabrycznie zapakowanym od sprzedawcy specjalizującego się w czesciach do japończyków.

> [...]

Trzeba było kupić i zrobić sobie w garażu. Tylko mógłbyś być niemile zaskoczony reakcją poduszek przy kolejnej małej stłuczce. O dużym dzwonie nie piszę, bo mogłoby Cię nie być z nami.

Nie zrozumiałeś niczego z mojej wypowiedzi i się wymądrzasz niczym Palikot. Auto było na gwarancji i nie było mowy o naprawie poza ASO. Nie miałem żadnego interesu w naprawianiu poza ASO, zwłaszcza że wszystko "poszło" z polisy AC właścicielki. Poza tym, nie było moje, więc nie mnie dotyczyłaby stłuczka. Napisałem o różnicy, nie utyskuję i nie narzekam,  że zrobione w ASO - bez powodu piszesz zatem w trybie "Trzeba było". Dotarło?

--
Yogi(n)

Link 4 - wazelinka