Link do calego tekstu

Data: 2012-01-20 18:57:47
Autor: Obserwator
Link do calego tekstu
Data: 2012-01-20 20:06:53
Autor: Marek Czaplicki
Link do calego tekstu
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:57:

http://www.warszawskagazeta.pl/polityka/35-polityka/1052-komu-komorowski-
melduje-wykonanie-zadania-

Dzięki za linka. Już myślałem, że coś się zacięło.

Data: 2012-01-20 19:10:59
Autor: Obserwator
Link do calego tekstu
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> http://www.warszawskagazeta.pl/polityka/35-polityka/1052-komu-komorowski-
melduje-wykonanie-zadania-

Dzięki za linka. Już myślałem, że coś się zacięło.

poniewaz jestem zyczliwy czlowiek, to wklejam ci nawet skrot do tekstu jesli
mialbys problemy z otworzeniem tamtego linku, bo dlugasny:

http://tinyurl.com/7lcwkg8

:))

Data: 2012-01-21 10:45:33
Autor: [HeÂŽSk]
Link do calego tekstu
On Fri, 20 Jan 2012 20:06:53 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> Dzięki za linka. Już myślałem, że coś się zacięło.

tu jest wlasciwy link: http://goo.gl/Z6oIU

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Link do calego tekstu