Link4

Data: 2014-04-19 13:03:46
Autor: J.F.
Link4

 ... zostalo kupione przez PZU.

Co prawda PZU deklaruje ze nadal bedzie dzialalo i to tak samo ... http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-prezes-pzu-marka-link4-zostanie-podwyzek-nie-bedzie,nId,1411437

J.

Data: 2014-04-19 13:00:31
Autor: Budzik
Link4

 ... zostalo kupione przez PZU.

Co prawda PZU deklaruje ze nadal bedzie dzialalo i to tak samo ... http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-prezes-pzu-marka-link4-zostanie-podwy
zek-nie-bedzie,nId,1411437
LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co podchodziłem to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

Data: 2014-04-19 17:02:15
Autor: Big Jack
Link4
W wiadomości
*Budzik* napisał(-a):

LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co
podchodziłem to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem
dotychczasowa polisę.

Nie ma TU które dla wszystkich byłoby najtańsze

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-04-19 17:52:52
Autor: Budzik
Link4
Użytkownik Big Jack aaaaa@bbbbb.zz ...

LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co
podchodziłem to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem
dotychczasowa polisę.

Nie ma TU które dla wszystkich byłoby najtańsze

Ale sprawdzałem kilka róznych samochodów...
A ostatnio jakiego bym nie sprawdzał to najtaniej wychodzi w proama.
Generali tez czesto jest na podobnym poziomie.

Data: 2014-04-20 21:01:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Link4
W dniu 2014-04-19 19:52, Budzik pisze:
[...]

Sprawdź jeden i ten sam samochód, ale dla różnych osób.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-04-20 22:00:25
Autor: Budzik
Link4
Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak mojnick@onet.pl ...

[...]

Po co?

Data: 2014-04-21 14:52:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Link4
W dniu 2014-04-21 00:00, Budzik pisze:
[...]

Bo lubisz sprawdzać? :)

Data: 2014-04-21 19:00:55
Autor: Budzik
Link4
[...]

Skąd taki wniosek?
Sprawdzam tylko wtedy jak potrzebuje wykupić ubezpieczenie.

Data: 2014-04-21 12:19:47
Autor: Marek Dyjor
Link4
Budzik wrote:
[...]

najtańsze to są zwykle polisy wydmuszki, tak okrojone że prawie nic nei gwarantujące.

Data: 2014-04-21 11:40:54
Autor: Budzik
Link4
Użytkownik Marek Dyjor mdyjor@poczta.onet.pl ...

[...]

ROTFL
Mówimy o OC...?

Data: 2014-04-21 16:41:17
Autor: Marek Dyjor
Link4
Budzik wrote:
[...]

no masz rację zagoniłem sie :)

Data: 2014-04-21 19:00:55
Autor: Budzik
Link4
Użytkownik Marek Dyjor mdyjor@poczta.onet.pl ...

ROTFL
Mówimy o OC...?

no masz rację zagoniłem sie :)

Zdarza się najlepszym. :)

Data: 2014-04-21 17:27:45
Autor: anacron
Link4

*Budzik* napisał(-a):

LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co
podchodziłem to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem
dotychczasowa polisę.

Nie ma TU które dla wszystkich byłoby najtańsze

Ale jest jedno które dla (prawie) każdego wychodzi najdrożej. Nie znam
osobiście ani jednego człowieka, który by rzetelnie porównał oferty i
wychodziłoby mu najtaniej w Link4 właśnie. Osobiście sprawdzałem tam 3
auta i w każdym przypadku była przepaść miedzy ich ofertą, a ofertą
rynku. :)

--
anacron

Data: 2014-04-19 20:50:00
Autor: p0li
Link4
T->Dnia 2014-04-19 15:00:31 niejaki Budzik napisał:
zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

no popatrz pan - a u mnie odwrotnie

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-04-19 19:00:29
Autor: Budzik
Link4
Użytkownik p0li p0li@triger.net ...

zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

no popatrz pan - a u mnie odwrotnie

Pewnie zalezy od wielu czynników.
Z ciekawości - jakie auto wyszło ci najtaniej w LINK4?

Data: 2014-04-19 21:59:12
Autor: p0li
Link4
T->Dnia 2014-04-19 21:00:29 niejaki Budzik napisał:
[...]

do niedawna miałem 3 auta i co ciekawe dwa były w link4 przez parę lat
potem doszło 3-cie do l4 a pierwsze przeszło do avivy drugie do proamy
teraz pierwszego już nie mam drugie jest nadal w proamie a trzecie w l4 i
płacąc w lutym zapłaciłem o 180zł mniej niż w roku poprzednim (zresztą
pisałem już tu o tym)

kwestia była tego że wcale nie byli konkurencyjni cenowo - sam konsultant
zapytał mnie jakie propozycje ma dla mnie konkurencja - gdy wymieniłem
kwotę o 160zł niższą od ich propozycji po "konsultacji z kierownictwem"
dostałem propozycję jeszcze 20zł niższą - więc już bez większego
kombinowania zapłaciłem online

dla ciekawych parametrów brzegowych:
- kierowca dłużej niż 20 lat
- miasto warszawa
- 3 dzieci <18 lat
- pojemność 5700
- max zniżki

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-04-19 20:40:28
Autor: Budzik
Link4
[...]

To w koncu link4 tansze czy drozsze?

Co do trzeciego - sam piszesz, ze w L4 było drozej.
Do kwestii indywidualnych negocjacji nie doszedłem, wiec to potwierdza moje słowa, ze w L4 raczej jest drozej.

Data: 2014-04-19 23:18:40
Autor: p0li
Link4
T->Dnia 2014-04-19 22:40:28 niejaki Budzik napisał:
Pierwsze przeszło do avivy drugie do proamy.
To w koncu link4 tansze czy drozsze?

no taaaak - ale to było ze 2 latatemu

Co do trzeciego - sam piszesz, ze w L4 było drozej.
Do kwestii indywidualnych negocjacji nie doszedłem, wiec to potwierdza moje słowa, ze w L4 raczej jest drozej.

w sumie masz rację - na starcie nie byli najtańsi

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-04-21 12:23:04
Autor: Marek Dyjor
Link4
p0li wrote:
dla ciekawych parametrów brzegowych:
- kierowca dłużej niż 20 lat
- miasto warszawa
- 3 dzieci <18 lat
- pojemność 5700

te 6 litrów już robi ci dość drogą polisę...

warto pamietać że gra sie toczy o najtańśze polisy na których sie najmniej zarabia,

Data: 2014-04-21 11:40:53
Autor: Budzik
Link4
[...]

Najmniej zarabia sie na szkodowych polisach...

Data: 2014-04-21 15:55:13
Autor: p0li
Link4
T->Dnia 2014-04-21 12:23:04 niejaki Marek Dyjor napisał:
p0li wrote:
[...]

e-tam
stawka jest stała od pojemności 2,5

więc było śmiesznie jak za 3000 płaciłem więcej niż za 5700 bo były inne
współczynniki

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-04-20 00:40:24
Autor: Yogi\(n\)
Link4
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3149842F977Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

Na trzy pojazdy ubezpieczane w zeszłym roku i jeden w lutym tego roku, dwa  trafiły do PZU, jeden do HDI a jeden do mbanku. Trzy mają OC, jeden AC+OC. W opcji samo OC wygrywała proama, ale tylko w tym jednym wypadku, kiedy chciałem także AC a tu już była prawie o 300 zeta droższa. L4 nawet się nie zbliżyło do wartości zaproponowanych przez konkurencję. PZU wygrało w wypadku motocykla i auta o najmniejszej pojemności (w tym pierwszym przypadku 90 zł vs. 200, w tym drugim ok. 200 vs. 350). W opcji z AC PZU było o prawie 600 droższe (tu porównanie jest trudniejsze, ale mowa o porównywalnych ofertach - tj. bez wkładu własnego i amortyzacji, za to z assistance i paroma dodatkowymi opcjami. Najgorzej w wypadku opcji z AC wypadła Warta, Compensa i Proama - ponad 1000 zł więcej. Maksymalne zniżki na AC i OC, w obliczeniach uwzględnione dodatkowe obniżki (np.w HDI)
Jeszcze parę lat temu najdrożej wypadało PZU i Warta, teraz PZU nie jest najdroższe.

--
Yogi(n)

Link4