Linka skrzyni biegów do Focusa.

Data: 2016-11-24 19:00:39
Autor: Budzik
Linka skrzyni biegów do Focusa.
Użytkownik ±ćęłń󶼿 nie@dla.spamerow ...

Szukam linki skrzyni biegów do Focusa '01 Mk1 1,8 TDdi (5 bieg.).
Czy w tych samochodach były montowane dwie rózne skrzynie biegów?
Je¶li tak, to czy po VIN można rozpoznać typ skrzyni i numer linki
(katalogowy)? Podobno końcówka linki powinna być pomarańczowa.
Ta konkretna linka podobno ma zaporow± cenę (ponad tys. zł?), więc
raczej szukam "lekko" używanej lub zamiennika, ale nie wiem, jak mam
szukać. Może ktos zna nazwę niemieck± tego elementu (żeby znaleĽć np.
na ebay.de)?

A nie da się naprawic tej co masz?
Ja ostatnio szukałem do jednego auta ale były po circa 800 zł - dałem lokalnemu fachowcowi i naprawił mi stara za 100zł.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Linka skrzyni biegów do Focusa.