Data: 2012-03-23 14:37:10 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku | |
Adam Wysocki pisze:
Objaw: Na zimnym silniku klamka sprzęgła łapie prawie od razu (tak jest Nie wiem jak w Twoim sprzęcie, ale ja prawie zawsze (pomijając jazdę w terenie na xlr) sprzęgło wciskam do końca, wszystkie palce na wierzchu. Jak miałem problemy z wysprzęglaniem to właśnie leciały mi kolejne włókna linki (przy klamce zaraz przy końcówce). -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-03-23 18:05:42 | |
Autor: duddits | |
Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku | |
W dniu 2012-03-23 14:37, Piotr Rezmer pisze:
Nie wiem jak w Twoim sprzęcie, ale ja prawie zawsze (pomijając jazdę w Zakładając, że masz klamkę ustawioną tak, że sprzęgło wyłącza się w połowie jej ruchu czy nawet wcześniej to wykonujesz zbędną pracę :) -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-03-23 20:42:18 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku | |
duddits pisze:
Zakładając, że masz klamkę ustawioną tak, że sprzęgło wyłącza się w Ja to lubię gdy sprzęgło zaczyna wcześnie łapać, wtedy mam najlepszą kontrolę nad regulacją "ilości sprzęgła". Klamka ustawiona możliwie blisko manetki. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-03-23 21:11:25 | |
Autor: duddits | |
Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku | |
W dniu 2012-03-23 20:42, Piotr Rezmer pisze:
Ja to lubię gdy sprzęgło zaczyna wcześnie łapać, wtedy mam najlepszą No rozumiem, tak się przyzwyczaiłeś. Ja z kolei zmieniając biegi w czasie jazdy w zasadzie "muskam" tylko klamkę sprzęgła. Inni w ogóle bez tego się obchodzą :) Tak czy inaczej, wydaje mi się, że taki głębszy ruch klamką to strata czasu podczas zmiany biegów. Wysprzęglenie powinno trwać jak najkrócej. Zaznaczam, że odnoszę się do jazdy po asfalcie, bo w terenie doświadczenie mam znikome. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-03-24 06:10:33 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku [OT] | |
duddits pisze:
Zaznaczam, że odnoszę się do jazdy po asfalcie, bo w terenie W terenie biegi zmieniam praktycznie korzystając tylko z regulacji gazu. Staram się jak najlepiej trzymać kierownicę aby nie oddzielić się od motocykla. wtedy nie ma za bardzo miejsca na luksus trzymania kierownicy lewym kciukiem. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|