Linka zabezoieczająca ze... sznurka.

Data: 2017-02-10 15:06:41
Autor: komandir
Linka zabezoieczająca ze... sznurka.
W dniu 2017-02-10 o 13:57, rmikke pisze:
Ale podobno nie byle jakiego, tylko specjalnego:
https://is.gd/qF2sES
Powiedzmy, że sznurek rzeczywiście jest specjalny - ciekaw jestem
jak dają radę pozostałe elementy (zaczepy, kłóda...).

Najbardziej podoba mi się ten fragment opisu:
"całość oprze się próbie przecięcia nożycami i piłą, jest odporna na wodę, ogień oraz bród" :-))

-- -

Data: 2017-02-10 15:13:46
Autor: m
W dniu 10.02.2017 o 15:06, komandir pisze:
[...]

Przeprawy przez rzeki są znane ze tego że rozpinają zapięcia. Taka
(eks)tradycja.

p. m.

Data: 2017-02-10 15:38:47
Autor: ąćęłńóśźż
Linka zabezoieczająca ze... sznurka.
Jak Zagłoba się przeprawiał z Heleną, to ta od razu się porozpinała ;-))

-- -- -
Przeprawy przez rzeki są znane ze tego że rozpinają zapięcia.

Data: 2017-02-10 19:42:10
Autor: Jawi
W dniu 2017-02-10 o 15:38,  ąćęłńóśźż pisze:
Jak Zagłoba się przeprawiał z Heleną, to ta od razu się porozpinała ;-))

-- -- -
Przeprawy przez rzeki są znane ze tego że rozpinają zapięcia.
Zagłoba jaki by nie był, ale na pewno by potrafił odpowiadać "pod".

Data: 2017-02-14 21:54:45
Autor: cytawa
Jawi pisze:

Przeprawy przez rzeki są znane ze tego że rozpinają zapięcia.
Zagłoba jaki by nie był, ale na pewno by potrafił odpowiadać "pod".

Zagloba zawsze odpowiadal pod. Najczesciej pod stolem.

Tylko w Konskowoli tak nie robil bo tam bardo marne piwo daja.

Jan Cytawa

Data: 2017-02-10 18:19:14
Autor: m
W dniu 10.02.2017 o 15:13, m pisze:
[...]

Ha, dodałem podobny komentarz tam - komentarz usunięty, tekst
poprawiony. Tylko nie byli(ł,ła) pewni(y,a) chyba jak tak naprawdę być
powinno więc zrobili(ł,ła) ucieczkę w bok i napisali(ł,ła) "zabrudzenia".

p. m.

Linka zabezoieczająca ze... sznurka.