Linki

Data: 2013-06-27 01:12:53
Autor: Iguan_007
Linki
Dobra rada - sprawdzajcie (dokladnie) miejsca gdzie linki dotykaja ramy. Ja mam nauczke :(

http://tinyurl.com/q4b9qzz
http://tinyurl.com/nrpx5u2

Zeby bylo smiesznie (?) przewod hamulcowy jest caly.

Pozdrawiam,   Iguan   --
Iguan007   Sezgon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2013-06-27 09:24:55
Autor: piecia aka dracorp
Linki
Dnia Thu, 27 Jun 2013 01:12:53 -0700, Iguan_007 napisał(a):

http://tinyurl.com/q4b9qzz http://tinyurl.com/nrpx5u2

Zeby bylo smiesznie (?) przewod hamulcowy jest caly.
U mnie właśnie pancerze tak robią które same się nie ścierają. W niektórych rowerach widziałem dodatkową, chyba silikonową, osłonę. Możliwe że coś podobnego można kupić w necie ale nie chce mi się szukać. Sam mam pianki ponakładane na niektóre pancerze. Ale czeka na mnie taśma z lidla do uszczelniania do nałożenia na pancerze. Może pomoże. --
piecia aka dracorp

Data: 2013-06-27 12:16:48
Autor: bans
Linki
W dniu 2013-06-27 11:24, piecia aka dracorp pisze:

U mnie wła¶nie pancerze tak robi± które same się nie ¶cieraj±. W
niektórych rowerach widziałem dodatkow±, chyba silikonow±, osłonę.
Możliwe że co¶ podobnego można kupić w necie ale nie chce mi się szukać.

Ja mam w kilku miejscach przezroczyste owalne nalepki na ramie - to się nie wyciera w 5 minut, zawsze jest czas na wymianę nalepki.

--
bans

Data: 2013-06-27 03:39:06
Autor: Iguan_007
Linki
On Thursday, June 27, 2013 8:16:48 PM UTC+10, bans wrote:
W dniu 2013-06-27 11:24, piecia aka dracorp pisze:

> U mnie wła¶nie pancerze tak robi± które same się nie ¶cieraj±. W
> niektórych rowerach widziałem dodatkow±, chyba silikonow±, osłonę.

W rowerze szosowym zalozylem oslone bo chcialem chronic bardziej delikatna (jak mi sie wydawalo) rame karbonowa. W rowerze gorskim nie zawracalem sobie glowy kosmetycznymi otarciami bo rys od kamieni tam nie brakuje. Coz moze zrobic przewod w gumowej oslonie? Az sie okazalo ze otarcia sa malo "kosmetyczne" bo pod linka jest dziura...

No wiec pozostaje miec pretensje do siebie i szukac czesci :/

Data: 2013-06-27 10:59:42
Autor: bans
Linki
W dniu 2013-06-27 10:12, Iguan_007 pisze:

Dobra rada - sprawdzajcie (dokladnie) miejsca gdzie linki dotykaja ramy. Ja mam nauczke :(

Co jaki¶ czas ogl±dam ramę, to mi nie umknie :)

http://tinyurl.com/q4b9qzz
http://tinyurl.com/nrpx5u2

Patrz - Spec, a rama z plastelinium ;)

--
bans

Data: 2013-06-27 20:06:14
Autor: biodarek
Linki
[...]

Ja zauważyłem (też FSR) przed pierwszym, zerowym przegl±dem. Owalna naklejka, o której pisał bans, wystarczyła na 2 lata. Na pocz±tku tego roku wkleiłem now±.

A kiedy¶ dojazd do domu z krzywym kołem spowodował takie wytarcie ramy poprzez, wydawałoby się, miękk± oponę:
https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/RIP#5511273992342190514

Chociaż... może gdybym nie mył...
Ale za to teraz mogę cieszyć się fullem. M.in. dzięki radom precla :)

--
biodarek

Data: 2013-06-27 21:30:22
Autor: Raffaello
Linki
On Thu, 27 Jun 2013 01:12:53 -0700, Iguan_007 wrote:

Dobra rada - sprawdzajcie (dokladnie) miejsca gdzie linki dotykaja ramy.
Ja mam nauczke :(
http://tinyurl.com/q4b9qzz http://tinyurl.com/nrpx5u2
Zeby bylo smiesznie (?) przewod hamulcowy jest caly.

Pocieszę cię - mam na widelcu aluminiowym czy stalowym ogołocenie z wszelakiej farby nakładanej proszkowo. I toto ogołocenie nastąpiło w wyniku tarcia przez....... PLASTIKOWĄ rurę prowadzącą łańcuch do suportu.
(rower - poziomka, SWB, stÄ…d ten Ĺ‚aĹ„cuchw  rurce obok przedniego widelca)

Data: 2013-06-27 22:34:21
Autor: Michoo
Linki
On 27.06.2013 10:12, Iguan_007 wrote:
Dobra rada - sprawdzajcie (dokladnie) miejsca gdzie linki dotykaja ramy. Ja mam nauczke :(

http://tinyurl.com/q4b9qzz
http://tinyurl.com/nrpx5u2

Zeby bylo smiesznie (?) przewod hamulcowy jest caly.

Błotnik ocierający się na wybojach o ramę zrobił mi coś podobnego.

Michoo

Data: 2013-06-27 22:57:12
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Linki
W dniu 27.06.2013 10:12, Iguan_007 pisze:
[...]

Ja walczyłem z pancerzami na główce ramy i przeoczyłem... wzmocniony
ta¶m± PCV rant sakwy (praktycznie umocowanej na stałe i z roweru
¶ci±ganej tylko do dużych napraw)...
W tej chwili jeżdżę z "sakiewk±" topeak na "systemowym" bagażniku
(szyna + zatrzask) lub alternatywnie z fotelikiem dziecięcym (która¶
z wersji Hamaxa) - Fotelik jest za w±ski o jakie¶ 5mm do bagażnika...
i za cenę zmatowionego plastiku wyciera rurki bagażnika :(
Pytanie jak to zabezpieczyć - tu nie mam pomysłu.
Zamiast oklejania, czasem wystarczy umocować pancerz - na przednim
amortyzatorze wystarczyły dwie trytytki i linka do tarczy nie ociera.

Pozdrawiam,
Wojtek

Linki