Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Data: 2012-06-21 06:59:21
Autor: Neo
Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?
Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
na tej grupie odnośnie peceta.

Wchodzisz, rzucają w Ciebie receptami i wypraszają, bo już następny
czeka w kolejce.

Nikomu nie przyszło do głowy, żeby komuś kto podaje się za kompletnego
dyletanta, jak ja, podać linki do kilku konfiguratorów z klikniętymi
jakimiś podstawowymi zestawami dla porównania?

Próbowalem wchodzić na różne, ale albo jestem jak w ciemności (za dużo
opcji, których ja nie odróżniam od siebie), albo konfigurator się
zwiesza, albo nie pamięta co wybierałem.

Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

i7, 32G Ram, 120G SSD, 2T HD, W7, dobry wiatrak, reszta (obudowa,
zasilacz, grafika, muzyka) standard.

Zamiast pisać bez końca, że NTG albo, że to już było 1000 razy (jakby
ktoś nie wiedział od czego są grupy dyskusyjne, proszę o takiego
linka. Bardzo proszę.

Nie jesteście pecetami, tylko ludźmi. Niektórzy jakby się trochę
zapomnieli.

:D

Data: 2012-06-21 16:39:58
Autor: Andy Niwinski

"Neo" <dyletant@yahoo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:fb7a4de6-9d6b-430b-ad6b-7afd76a0efc8w24g2000vby.googlegroups.com...
Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
na tej grupie odnośnie peceta.

Ty wyraźnie jednak tej wizyty potrzebujesz. U psychiatry. To co tu wyrabiasz ma coś wspólnego z natręctwami.

Data: 2012-06-21 08:31:01
Autor: Neo
Andy Niwinski napisał(a):
"Neo" <dyletant@yahoo.pl> schrieb im Newsbeitrag
>Przeci�tna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
>na tej grupie odno�nie peceta.

Ty wyra�nie jednak tej wizyty potrzebujesz. U psychiatry. To co tu wyrabiasz
ma co� wsp�lnego z natr�ctwami.

No tak. Czyli łatwej komuś dogadać niż poklikać i mu pomóc.

Data: 2012-06-21 17:43:30
Autor: WiesłaW

Oprócz Proline,  http://proline.pl/?id=konfigurator
znam jeszcze ESC  http://www.esc.pl/ccc.php
i Arest  http://www.arest.pl/konfiguracja-604913 - zestaw przykładowy.
plus biblioteka zestawów  http://www.arest.pl/zestawy-komputerowe/

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-06-21 09:03:33
Autor: Neo
On 21 Cze, 17:43, WiesłaW <n...@usun.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
> tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

To niesamowite! Dziękuję ślicznie :D :D :D :D :D :D

Naprawdę dziękuję bardzo :D

Pooglądam sobie to dokładnie :D

P.S. Dlaczego niektórzy mając dwie minuty do dyspozycji wolą
przeznaczyć je na zbluzganie bliźniego niż udzielenie mu w tym czasie
drobnej pomocy?

Znalazłem taki cytat w Starym Testamencie:

"Daj linka bliźniemu swemu, jako i on Tobie da linka swego" ;D

Pozdro dla kumatych :D

Data: 2012-06-21 18:45:07
Autor: GLaF
Dnia Thu, 21 Jun 2012 09:03:33 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

P.S. Dlaczego niektórzy mając dwie minuty do dyspozycji wolą
przeznaczyć je na zbluzganie bliźniego niż udzielenie mu w tym czasie
drobnej pomocy?

Może dlatego, że pytający już na wstępie skrytykował uczestników tej grupy?
--
GLaF

Data: 2012-06-21 10:18:20
Autor: Neo
On 21 Cze, 18:45, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
> [...]

> drobnej pomocy?

Może dlatego, że pytający już na wstępie skrytykował uczestników tej grupy?

Przychodzi baba do lekarza:
- Panie doktorze wszyscy mnie ignorują.
- Następny proszę!

Ok? Ja tylko powiedziałem, że ludzie ignorują pytania i zaczynają
wszczynać kłótnie o to na czym niby się znają, żeby sobie pogadać, bo
siedzą w pracy i zamiast pracować, to się nudzą. Więc jak zadasz
pytania to dostaniesz 1000 odpowiedzi, ale tylko jedna będzie na
temat.

Tak samo jest z chodzeniem do lekarza. Wiem, to bo codziennie słucham
o tym przy stole z ojcem. Jak pacjent ma poważny problem to
najczęściej odwiedza wielu specjalistów zanim znajdzie odpowiedniego
dla siebie.

Jeżeli masz na przykład problem z sercem, tak?, idziesz to pierwszego
lekarza, akurat trafiasz, że on zajmuje się zastawkami, ale Ty tego
nie wiesz, bo na pieczątce jest tylko, że to kardiolog. No i on Ci
mówi, że to zastawka, ale tak naprawdę Cię nie słucha, tylko po raz
tysięczny gada do siebie o swoich zastawkach i że każdy człowiek to
tak naprawdę zastawka. Daje Ci rady nie na temat (powiedzmy, że Twoje
problemy z sercem wynikają np. z nadczynności jakiegoś gruczoły
wydzielania wewnętrznego, no nie wiem, na przykład tarczycy), ale
oczywiście jak próbujesz się dopytać o wydzielnictwo wewnętrzne i
zadajesz głupie pytania w stylu, czy endokrynolog mógłby coś poradzić,
to pan lekarz Cię plonkuje, marnuje Twój (i swój czas) cholera wie po
co i jesteś jeszcze bardziej chory niż byłeś, bo dochodzi Ci stres
rozmowy z niedouczonym i najważniejsze, niewychowanym panem.

I tak po kolei chodzisz i zbierasz cierpliwie te plonki i masz ich w
domu całą stertę, aż wreszcie ktoś rzuca - koleś, popatrz ile masz
plonków, co ty wyprawiasz? idź do psychiatry!

Myślisz sobie, to już wiem po co są psychiatrzy, tak? Społeczeństwo
jest chore, a jak ktoś jest za słaby na chorobę społeczeństwa, to
trafia do psychiatryka jako nienormalny ;D

I już jesteś w oczach wszystkich najgorszy, bo masz wszystko chore,
zastawkę, mięsień jeden drugi dziesiąty, chorobę wieńcową, arytmię,
ADHD, schizofrenię, manię analną itd. itd. itd.

Jak nie potrafisz przesiać całej tej bandy plonków przez sito swoje
inteligencji i nie jesteś dość cierpliwy, żeby tego wszystkiego
wysłuchać, to możesz faktycznie dopiero się rozchorować.

Ale jak masz cierpliwość to dajesz szansę szczęściu i w końcu trawiasz
na pana W i on Ci mówi - Nie jestem endokrynologiem tylko
kardiologiem, ale może trzeba wszystko cierpliwie sprawdzić, np. iść
upewnić się czy endokrynolog by coś pomógł (dla niekumatych
endokrynolog nie jest od pecetów, jest od ludzi ;)

No i pan W daje Ci linka. Klikasz go i wszystkim opada kopara i nie
może się podnieść

Wtedy z opadniętą koparą trzeba iść do mojego starego, ale można też
przyjść do mnie bo co nieco na ten temat wiem.

Nie znam się na kompach, stąd moje pytania a'la blondynka - Co jest
lepsze? Pecet czy Pecet? :)

Pozdro dla kumatych :D

Idzie blondynka do sklepu RTV i AGD.
Sprzedawca mówi:
- Blondynkom nie sprzedajemy.
Wychodzi wkurzona.
Na drugi dzień przychodzi w peruce:
- Poproszę ten telewizor.
- Blondynkom nie sprzedajemy.
Wychodzi jeszcze bardziej wkurzona.
Na trzeci dzień przychodzi w peruce i w kapturze:
- Poproszę ten telewizor.
- Blondynkom nie sprzedajemy.
- Skąd pan wie, że jestem blondynką?
- Bo to mikrofalówka.

Data: 2012-06-21 19:01:45
Autor: Andy Niwinski

"GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1ocwgclg8nfk8$.1st7hpvl01qgx$.dlg40tude.net...
[...]

I jest leniwym głupkiem, któremu nie chce się samemu poużywać Googlarki?

Data: 2012-06-21 11:20:44
Autor: Neo
On 21 Cze, 19:01, "Andy Niwinski" <andyniwin...@interia.pl> wrote:
"GLaF" <g...@niema.takiego.numeru.pl> schrieb im Newsbeitragnews:1ocwgclg8nfk8$.1st7hpvl01qgx$.dlg40tude.net...

> Może dlatego, że pytający już na wstępie skrytykował uczestników tej
> grupy?

I jest leniwym głupkiem, któremu nie chce się samemu poużywać Googlarki?

Naprawdę bardziej się opłaca komuś ubliżyć niż wkleić linka do
konfiguratora?

Znajdź mi kolego konfigurator hormonalny w rekonwalesencji po
przeszczepie zastawki, ok? PRZECIEŻ TO PROSTE!!!! Każdy zna linki!
FULL LINKÓW!!!!

Widzisz? Ty nie znasz, ale nikt Ci przez to nie ubliża :D

Siedzisz tyle w tych pecetach, że już zapomniałeś, że na świecie są
jeszcze inne rzeczy niż pecety i to co dla Ciebie jest proste, dla
kogoś może być trudne? Ty pececie z 2k Ramu jeden Ty!

Ok, już nie proszę o pomoc pecety, których tutaj pełno, tylko ludzi :D

Dzięki! :D

Data: 2012-06-21 21:32:01
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 21 Jun 2012 11:20:44 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

[...]

ZnajdĹş mi kolego konfigurator hormonalny w rekonwalesencji po
przeszczepie zastawki, ok? PRZECIEĹť TO PROSTE!!!! KaĹźdy zna linki!
FULL LINKÓW!!!!

Widzisz? Ty nie znasz, ale nikt Ci przez to nie ubliĹźa :D

Ale naprawde  trzeba byc tluczkiem, zeby nie znalezc:

http://bit.ly/L8RLaq

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-06-22 00:29:47
Autor: Neo
On 21 Cze, 21:32, "R.e.m.e.K" <g...@dev.null> wrote:

> [...]

> Widzisz? Ty nie znasz, ale nikt Ci przez to nie ubliża :D

Ale naprawde  trzeba byc tluczkiem, zeby nie znalezc:

Ok, niech Ci będzie, że jestem tłuczkiem, poprawia Ci to humor?

NIE JESTEM TŁUCZKIEM TYLKO NIE JESTEM OBLATANY W TEMACIE, rozumiesz?

Nie znam ani terminologii, ani praktyki, ani realiów, ani cen, ani
nic.

Jak sobie kiedyś pierdykniesz w palca tłuczkiem do schabowych (czego
Ci życzę) i złamiesz palec, wejdź sobie na Google i przeczytaj co
trzeba robić. Olej lekarzy i szpital, ok? :D

Kocham obraźliwe słowa. Tyle mówią o ich autorze, a tak mało o
adresacie! :D

Data: 2012-06-22 17:11:06
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Fri, 22 Jun 2012 00:29:47 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

Ale naprawde  trzeba byc tluczkiem, zeby nie znalezc:

http://bit.ly/L8RLaq

Ok, niech Ci będzie, że jestem tłuczkiem, poprawia Ci to humor?
                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
NIE JESTEM TŁUCZKIEM TYLKO NIE JESTEM OBLATANY W TEMACIE, rozumiesz?
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ To sie zdecyduj, jestes czy nie?

Nie znam ani terminologii, ani praktyki, ani realiĂłw, ani cen, ani
nic.

Skup sie chlopie! "Terminologii" nie znasz, a uzyles okreslenia
"konfigurator zestawu", ktorego to okreslenia uzylem w przykladzie z
googlem. Ogarniasz to? Niestety wiem, ze nie bardzo.

Jak sobie kiedyś pierdykniesz w palca tłuczkiem do schabowych (czego
Ci życzę) i złamiesz palec, wejdź sobie na Google i przeczytaj co
trzeba robić. Olej lekarzy i szpital, ok? :D

Gdy w aucie pada mi jakis podzespol to oczywiscie ide sobie pogooglowac i w
90% znajduje odpowiednie informacje, po czym zlecam naprawe fachowcom, bo
sam sie tym nie zajmuje (czytam po to by mnie nie zrobiono w bambuko).
Jednakze nie wchodze na forum mechanikow i nie jecze przez 10 watkow, zeby
mi pomogli, bo jestem nierozgarniety.

Kocham obraźliwe słowa. Tyle mówią o ich autorze, a tak mało o
adresacie! :D

Jestem tolerancyjny, toleruje kazda forme milosci.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-06-22 09:02:59
Autor: neo
On 22 Cze, 17:11, "R.e.m.e.K" <g...@dev.null> wrote:

> Ok, niech Ci będzie, że jestem tłuczkiem, poprawia Ci to humor?

                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^> NIE JESTEM TŁUCZKIEM TYLKO NIE JESTEM OBLATANY W TEMACIE, rozumiesz?

  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To sie zdecyduj, jestes czy nie?

Jestem i nie jestem. Ale nie skumasz tego, bo nie jesteś oblatany w
temacie ;D

> [...]

"konfigurator zestawu", ktorego to okreslenia uzylem w przykladzie z
googlem. Ogarniasz to? Niestety wiem, ze nie bardzo.

To nie wolno palnąć takiego określenia i i trafić?

Ostatnio siedzieliśmy z ojcem i nagle ja palnąłem z bani termin
medyczny: psychostymulanty. A stary na to gały gdzie to słyszałem.
Wymyśliłem.

Czasem się coś palnie i szafa gra.

Widzisz fajną panienę w kinie, ale wydaje Ci się że jest dla Ciebie za
fajna i że jak do niej podbijesz to Cię olej, więc odpuszczasz temat,
tak?

Nagle panna zawiesza na Tobie na chwilę oczy, a Ty SRU super tekst,
nigdy byś się nie spodziewał że się ośmielisz i że coś podobnego Ci
się uda, tak?

2 godziny później panna siedzi Ci na kolanach i mówi, że masz ładne
włosy.

To się zdarza każdemu. Przynajmniej raz w życiu :D

> [...]

sam sie tym nie zajmuje (czytam po to by mnie nie zrobiono w bambuko).
Jednakze nie wchodze na forum mechanikow i nie jecze przez 10 watkow, zeby

Dzięki za określenie. Gdybyś wiedział jak jestem zarzucony robotą, to
byś tak nie mówił. Ja sam pomagam każdemu i kiedy tylko mogę i nie mam
problemu z proszeniem o pomoc wprost nawet jak mam wyjść na idiotę.
Pytam i tyle. Ktoś normalny kto to zrozumie znajdzie się ZAWSZE. Tylko
trzeba nie dać się wciągnąć w bluzgi i być miłym :D

Tak mnie stary uczył (ortopeda) i to mi się zawsze sprawdzało.

> Kocham obraźliwe słowa. Tyle mówią o ich autorze, a tak mało o
> adresacie! :D

Jestem tolerancyjny, toleruje kazda forme milosci.

Ja toleruję tylko miłość z fajnymi laskami, resztę zostawiam innym,
mniej rozgarniętym ;D ;D ;D ;D

A co mi tam ;D

Data: 2012-06-24 23:35:47
Autor: GLaF
Dnia Fri, 22 Jun 2012 09:02:59 -0700 (PDT), neo napisał(a):

 Gdybyś wiedział jak jestem zarzucony robotą,

No proszę. A ja odniosłem wrażenie, że się strasznie nudzisz, bo piszesz
masę długich postów, w których co chwilę zbaczasz z tematu.

--
GLaF

Data: 2012-06-24 16:53:05
Autor: neo
On 24 Cze, 23:35, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
> [...]

No proszę. A ja odniosłem wrażenie, że się strasznie nudzisz, bo piszesz
masę długich postów, w których co chwilę zbaczasz z tematu.

No proszę, a ja myślałem, ze Prawdziwi Fachowcy nie mają czasu, żeby
napisać dwie linijki, które niczemu nie służą ;D

Data: 2012-06-25 11:39:48
Autor: JD
W dniu 2012-06-25 01:53, neo pisze:
[...]

Służą uświadomieniu ci, że już tylko WiesłaW nie uważa cie za trola.
Odpisując potwierdzisz diagnozę.

JD

Data: 2012-06-25 11:49:18
Autor: neo
On 25 Cze, 11:39, JD <jace...@gmail.com> wrote:

> [...]
> napisać dwie linijki, które niczemu nie służą ;D

Służą uświadomieniu ci, że już tylko WiesłaW nie uważa cie za trola.

Następne dwie linijki, które niczemu nie służą. Ale trolem jestem ja.

Trolom się nie odpisuje, tak? Ale trole ciągle coś piszą i nie wiadomo
po co?

Pasujesz kolego jak ulał.

Jeszcze jakiś trol coś dopisze?

Data: 2012-06-25 21:14:54
Autor: GLaF
[...]

Mam trochę czasu, to sobie skrobnę 2 linijki. Choć nie mam go tyle co Ty,
żeby pisać chyba kilkaset linijek, które niczemu nie służą.

PS. Nie uważam Cię za trolla.

--
GLaF

Data: 2012-06-25 13:33:00
Autor: neo
On 25 Cze, 21:14, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:

Mam trochę czasu, to sobie skrobnę 2 linijki. Choć nie mam go tyle co Ty,
żeby pisać chyba kilkaset linijek, które niczemu nie służą.

PS. Nie uważam Cię za trolla.

Dziękuję ślicznie :D

Mi to zupełnie nie przeszkadza, że ktoś na mnie skrobnie, że jestem
trollem.

To znaczy tylko, ze nie rozumie Usenetu.

Usenet jest dla WSZYSTKICH, czyli dla troli też. Trola można zawsze
wrzucić do KFa bo pisze byle co, tak? A jak ktoś się nudzi to czyta
byle co (zamiast wrzucić do KFa) i potem pisze byle co.

Moje pytania brzmią dyletancko, bo jestem dyletantem.

Dla niektórych to jest okazja, żeby sie dowartosciować i komuś
ubliżyć.

Dla mnie to jest okazja, zeby nie przekopywać się przez net, w którym
połowa to są dane nieaktualnie, ćwierć to komunikaty, ze ktoś niby
jest trolem itd.

Lecz ludzi dobrej woli jest wiecej :D

http://www.youtube.com/watch?v=gzACDJCfQvs

Jestem spokojny :D

Jeszcze raz dziękuję śliczne :D

P.S. Zawsze znajdą sie tacy, którzy przyjdą na plac zabaw dla
wszystkich i będą mówić, że to ich pole i miedza też ich. Nie ma że
miedza wspólna, tylko zawsze jakiś ktos mówi, że jego ;D

Taka historia, taki naród, taki życie :D

PO MOJEMU MOCIUMPANIE: MIEDZA WSPÓLNA!!!!!! :D

Data: 2012-06-21 11:21:50
Autor: Neo
> [...]

> Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
> tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

Przepraszam, ponieważ jestem leniwym głupkiem, to muszę się z tym
trochę pomęczyć zanim coś wymyślę :D

Data: 2012-06-21 11:27:40
Autor: Neo
> [...]

> Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
> tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

Przepraszam, jeszcze jedno malusieńkie pytanko. Czy jest coś takiego
jak statystyki awaryjności dla poszczególnych firm / egzemplarzy? Może
jakieś bardzo syntetyczne porównania innych parametrów użytkowych itd.

Z zastawkami tak jest, jest firma i tzw. aposterioryczne
prawdopodobieństwo, że to nawali.

Np. czy AMDeki są lepsze od Pentium czy gorsze?

Może to głupie pytanie, znowu!, ale może uda się na nie odpowiedzieć
pomimo mojej oczywistej głupoty :D

Data: 2012-06-21 20:41:14
Autor: Andy Niwinski
Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

"Neo" <dyletant@yahoo.pl>

Może to głupie pytanie, znowu!, ale może uda się na nie odpowiedzieć
pomimo mojej oczywistej głupoty :D

Wiesz, mówi się, że nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi.

W Twoim jednak przypadku to jest tak, jakbyś przyszedł w gości i tak zagaił do gospodyni:

- Ty, stara, ja wiem, że ty nawet wodę potrafisz przypalić, ale kiedy, kurwa, będzie to jedzenie?

Data: 2012-06-22 09:26:50
Autor: neo
On 21 Cze, 20:41, "Andy Niwinski" <andyniwin...@interia.pl> wrote:
"Neo" <dylet...@yahoo.pl>

> [...]

do gospodyni:

- Ty, stara, ja wiem, że ty nawet wodę potrafisz przypalić, ale kiedy,

Czyli klasyczny przykład blondynizmu w wydaniu męskim, tak?

Super to było! :D

Aha i sorry, nie? ;D

Jestem Neo, tak? Wpadam do Matrixa i robię rozpierduchę, tak? ;D

Data: 2012-06-22 17:49:14
Autor: janusz_kk1
Dnia 21-06-2012 o 20:41:14 Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl>  napisał(a):

W Twoim jednak przypadku to jest tak, jakbyś przyszedł w gości i tak  zagaił do gospodyni:

- Ty, stara, ja wiem, Ĺźe ty nawet wodę potrafisz przypalić, ale kiedy,  kurwa, będzie to jedzenie?
Na przyszłość ostrzegaj :) bo monitor zaplułem :)

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-06-21 21:44:35
Autor: DooMiniK
On 21/06/2012 19:27, Neo wrote:
[...]

Wpisujesz nazwę/model w google i dodajesz odpowiednie słowa
kluczowe:
- review
- awaryjność
- issue

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-06-22 00:24:54
Autor: Neo
On 21 Cze, 22:44, DooMiniK <bac...@post.pl> wrote:
On 21/06/2012 19:27, Neo wrote:

> [...]

> pomimo mojej oczywistej głupoty :D

Wpisujesz nazwę/model w google i dodajesz odpowiednie słowa

Dziękuję. Mam tyle pracy, że nie mogę do tego wszystkie jeszcze
ogarnąć prostego kompa.

Oczywiście muszę dokladnie przestudiować te możliwości, jakie dał mi
W. Ale jest tego sporo

Jedno jest pewne, muszę dobrze się pozostanawiać zanim pójdę do
punktu, zeby panowie mi coś zmontowali, żebym dokładniej wiedział o
czym oni mówią.

Ta grupa jest NAPRAWDĘ BARDZO POMOCNA :D

I tak powinno być.

Sam jak z kimś rozmawiam, np. o filozofii czy socjologii (na których
oczywiście się nie znam, tylko się tym interesuje), to staram się
zawsze naprawdę zastanowić

1. o co danemu człowiekowi chodzi, a jak sam nie wie o co mu chodzi,
to staram się wymyślić o co może mu chodzić, zawęzić zakres jego
poszukiwania

2. ustalić błędy w jego rozumowaniu i je uwzględnić w moje odpowiedzi,
bardzo grzecznie, a nie mówiąc mu, że jest głupi i żeby poszedł do
psychiatry, jak od jednego kolegi tutaj usłyszałem

3. jak już delikwent już się trochę ogarnie, staram się pokazać mu jak
różne rzeczy do siebie pasują lub nie pasują dać mu coś wybranego
przeze mnie do przeczytania (i coś co sam przeczytałem i znam), żeby
ewentualnie mieć o czym z nim pogadać

4. zawsze to może być ktoś, kogo ja się potem będę o coś pytał

Nauczyłem się tutaj, że jednak cierpliwość i kultura osobista również
względem bardziej zestresowanych kolegów, którzy wykazują objawy
nerwowości, to PODSTAWA.

PODSTAWA!

Dziękuję. Przeglądam te AMDeki i inne. Kurna, nie wiem o czym w tym
biega. Tyle możliwości a dla mnie te procki różnią się tylko
obrazkami.

Oczywiście i tak pójdę w końcu do fachowca, żeby mi to wszystko złożył
i ułożył, ale przynajmniej będę wiedział mniej więcej co on robi.

Na przykład jak zapyta mnie czy chcę AMDeka czy Pentium .... :D

To może już nie spadnie mi kopara :D

Dziękuję wszystkim za full świetnych postów :D

W szczególności Wiesławowi, na którym będę się wzorować :D

Data: 2012-06-22 17:15:32
Autor: WiesłaW
Dnia 21-06-2012 o 20:27 Neo napisał na pl.comp.pecet:

Przepraszam, jeszcze jedno malusieńkie pytanko. Czy jest coś takiego
jak statystyki awaryjności dla poszczególnych firm / egzemplarzy? Może
jakieś bardzo syntetyczne porównania innych parametrów użytkowych itd.

Takich rzetelnych i aktualnych - to ze świecą :) Kiedyś znalazłem takie
coś: http://kut.as/455 .Nie można tego traktować jak wyrocznię, raczej
poglądowo.

Np. czy AMDeki są lepsze od Pentium czy gorsze?

AMD to nazwa producenta, Pentium to nazwa słabszego modelu procesora
Intela.
Wydawało mi się, że wybrałeś już procesor? AMD nawet nie ma procesora
tej klasy co Core i7 w swojej ofercie. Ten który podawałem wcześniej,
(CORE i7-3770) to najnowszy model Intela ze zintegrowaną grafiką i
innymi bajerami. Chyba, że jednak chcesz coś tańszego.

Płyta główna z najnowszym chipsetem na LGA 1155. Nie jest najtańsza,
ale miał być ful wypas bez szaleństw. Obsługa do 32GB pamięci.

Pisałem, że pamięci 8GB w module jest mały wybór, Ty się uparłeś na
32GB, więc musisz brać co jest w danym sklepie. Dedykowane pamięci do
Intela mają 1,5V, chipset obsługuje 1600MHz DDR3, ale można z mniejszą
częstotliwością. Pozostałe parametry mniej ważne.

Obudowa zgodnie z gustem. Nowoczesne mają miejsce na zasilacz na dole
i co najmniej wentylator z tyłu na górze i z przodu (lepszy obieg
powietrza) zaczynają się od ok 200zł.

Przy kupnie zasilacza ważny jest priorytet. Te najdroższe mają
najczęściej prawie wszystko, a więc: energooszczędność, cena, głośność,
moc, modułowe (odpinane) kable i ich ilość (długość), dobra gwarancja,
solidna budowa, ładny wygląd :), stabilność, ilość zabezpieczeń..
więcej nie pamiętam.
Solidne konstrukcje to np te bazujące na Seasonicach czyli np XFX Core,
  Antec Earth Watts czy niektóre modele Corsaira. Ciche, czyli pasywne
bez wentylatora np. bazujące na Fortronach Aurum, energooszczędne to te
z certyfikatem 80+ Bronze, Silver, Gold itd.

Dysk twardy ma mieć 7200obrotów, do tego może być SSD lub nie.
Napęd DVD - jakiś najnowszy reszta bez znaczenia.

Płyta i procesor umożliwiają pracę bez dodatkowej karty graficznej.

Z zestawu komputerowego http://www.arest.pl/konfiguracja-605114

W każdym sklepie mogą być części niedostępne w innym i odwrotnie.
Jak będziesz miał wątpliwości co Ci wcisnęli to pytaj.

Powodzenia

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-06-22 09:21:42
Autor: neo
On 22 Cze, 17:15, WiesłaW <n...@usun.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> jakieś bardzo syntetyczne porównania innych parametrów użytkowych itd.

Takich rzetelnych i aktualnych - to ze świecą :) Kiedyś znalazłem takie

Dziękuję. Super. Wszystko jasne.

> Np. czy AMDeki są lepsze od Pentium czy gorsze?

AMD to nazwa producenta, Pentium to nazwa słabszego modelu procesora
Intela.

Tak, przepraszam za mój blondynizm. Wszystko jasne.

Wydawało mi się, że wybrałeś już procesor?

Tak tak. Pomyślałem przez chwilę tylko o AMDeku dla porównania.

[...]

O nie nie. Dziękuję. Już mam monitor Samsunga, jeden pikselek już
padł, a tylko miesiąc go mam. Potrzebuję czegoś pewnego.

Płyta główna z najnowszym chipsetem na LGA 1155. Nie jest najtańsza,
ale miał być ful wypas bez szaleństw. Obsługa do 32GB pamięci.

Tak, dokładnie.

[...]

Tak, 32. Nie mniej. Nie mam czasu się potem bawić w dokładanie.

Obudowa zgodnie z gustem. Nowoczesne mają miejsce na zasilacz na dole
i co najmniej wentylator z tyłu na górze i z przodu (lepszy obieg
powietrza) zaczynają się od ok 200zł.

Rozumiem.

[...]

Ok. Dopytam się u sprzedawcy.

[...]

Jak ty to robisz? Walisz tysiące nazw z pamięci i nawet jednej
literówki przy tym nie zrobisz.

Piszesz bezwzrokowo? Czy mogę spytać jak się dochodzi do takiego
poziomu?

Dysk twardy ma mieć 7200obrotów, do tego może być SSD lub nie.
Napęd DVD - jakiś najnowszy reszta bez znaczenia.

SSD120G. To naprawdę tak bardzo ułatwia systemowi sprawę? To działa
jako taka wolniejsza pamięć operacyjna?

Płyta i procesor umożliwiają pracę bez dodatkowej karty graficznej.

Tak, grafikę lepszą później dorzucę jak będę potrzebował, ale pewnie
nie będę. Ale może będę. Na razie nie potrzebuję, na szczęście nie mam
czasu na gry.

Z zestawu komputerowegohttp://www.arest.pl/konfiguracja-605114

Tak właśnie, to taki zestaw :D

W każdym sklepie mogą być części niedostępne w innym i odwrotnie.
Jak będziesz miał wątpliwości co Ci wcisnęli to pytaj.

Powodzenia

Dziękuję ślicznie. Zawsze pytam, chociaż jestem oskarżany o
blondynizm. A jak sam spotykam człowieka, który akurat w jakimś
temacie cierpi na blondynizm, a ja się znam, to pomagam mu tak, ja Ty
mi właśnie w tej chwili. Mam to po ojcu.

Właśnie tacy ludzie pchają ten świat do przodu :D

Data: 2012-06-22 17:41:29
Autor: WiesłaW
Linki do konfiguratorów z przykładowymi ze stawami?
Dnia 22-06-2012 o 17:15 WiesłaW napisał na pl.comp.pecet:

Uff trochę się rozpędziłem z pośpiechu ...

chipset obsługuje 1600MHz DDR3
miało być "kontroler"

bez wentylatora np. bazujące na Fortronach Aurum
miało być "na Seasonicach X"
Choć Aurum to też ciekawa konstrukcja, ale właśnie może komuś
nie odpowiadać głośność.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-06-22 09:22:59
Autor: neo
On 22 Cze, 17:41, WiesłaW <n...@usun.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

miało być "na Seasonicach X"
Choć Aurum to też ciekawa konstrukcja, ale właśnie może komuś

Ponieważ nie jestem fachowcem i nie mam naprawdę dużego budżetu, to na
jakieś mankamenty muszę się zgodzić, prawda?

Data: 2012-06-22 03:13:15
Autor: neo
> [...]

> Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
> tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

Ślicznie dziękuję. Chyba się ogólnie polapałem o co biega.

Wezmę taki zestawik do 6 tys i mam nadzieję pobuja 6 lat :D

Pozdrawiam serdecznie,

Piotrek

P.S. Od tej pory będę się na Tobie wzorował w rozmawianiu z
ludźmi :D :D :D

Data: 2012-06-21 21:46:37
Autor: DooMiniK

http://www.overclockers.co.uk/

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-06-22 00:36:08
Autor: neo
On 21 Cze, 22:46, DooMiniK <bac...@post.pl> wrote:
On 21/06/2012 14:59, Neo wrote:

> Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
> na tej grupie odnośnie peceta.

http://www.overclockers.co.uk/

Dziękuję. Na moim złomie ta strona się sypie. Popatrzę na innym
kompie :D

Data: 2012-06-25 01:37:59
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 21 Jun 2012 06:59:21 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
na tej grupie odnośnie peceta.
(ciach…)
Nie jesteście pecetami, tylko ludźmi. Niektórzy jakby się trochę
zapomnieli.

Wpadłeś już sierotko na pomysł, żeby dobrze sprecyzować, do czego Ci ten
sprzęt jest potrzebny?

Tak zacytuję już raz Ci wysłane: „Zadajesz pytanie na modłę „Chce kupić
samochód. Taki na najbliższe 10 lat. Jeszcze nie wiem, co nim będę woził,
ale żeby był w miarę uniwersalny.”. Dziwisz się, że grupowicze niespecjalnie
garną się do typowania konfiguracji?

[ Nie ma cięższego zajęcia niĹź noszenie skrzynek z cudzą wĂłdką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2012-06-24 16:55:17
Autor: neo
On 25 Cze, 01:37, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:
Dnia Thu, 21 Jun 2012 06:59:21 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

> Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
> na tej grupie odnośnie peceta.
(ciach...)
> Nie jesteście pecetami, tylko ludźmi. Niektórzy jakby się trochę
> zapomnieli.

Wpadłeś już sierotko na pomysł, żeby dobrze sprecyzować, do czego Ci ten
sprzęt jest potrzebny?

Skąd mam wiedzieć? Idę dopiero na studia (pewnie filozofia, ale stary
chce żeby prawo, tylko jestem za cienki - może bym i skończył, ale
aplikacji nie zrobię na pewno)

Tak tak, już to zrozumiałem :D

Dziękuję za cierpliwość.

Data: 2012-06-25 12:17:58
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Sun, 24 Jun 2012 16:55:17 -0700 (PDT), neo napisał(a):

Wpadłeś już sierotko na pomysł, żeby dobrze sprecyzować, do czego Ci ten
sprzęt jest potrzebny?

Skąd mam wiedzieć?

Po takim dictum, to ręce opadają i podnieść się nie bardzo chcą.

Idę dopiero na studia (pewnie filozofia, ale stary chce żeby prawo, tylko
jestem za cienki - może bym i skończył, ale aplikacji nie zrobię na
pewno)

Ja nie pytam, czy i gdzie idziesz na studia. Ja pytam, do jakich zastosowań
masz zamiar wykorzystywać ów komputer. Wobec czego - IMVHO - wróć z
pytaniami, jak już się tego dowiesz.

(ciach…)

[ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne      ]
[ informacje.                             (Sylvie Gerard, "Tropical Heat") ]

Data: 2012-06-25 11:56:30
Autor: neo
Podkręcenie peceta
Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,
SSD?

Czy to się robi w domu.

Jak komuś nie pasuje, proszę nie czytać i nie odpowiadać.

Dwulinijkowe komentarze w stylu "ty trolu" traktuję jak trolling, bo
to jest trolling.

Dziękuję i pozdrawiam,

neo

P.S. Jak to było w tym kawale? Ty to nawet wodę potrafisz przypalić?

Z Polaków śmieją się na całym świecie, bo jesteśmy narodem zacofanym
postfeudalnym. Nie istnieje szacunek i współpraca, bezinteresowna
pomoc.

Każdy kto wchodzi na Twoje pole jest Twoim wrogiem, trollem.

Przestrzeń publiczna nie istnieje, dlatego potem tacy ludzie nie
potrafią sie zachować w przestrzeni publicznej Usenetu i uszanować, że
ktoś po prostu się nie orientuje i szuka drogi. Zaraz wbijają w niego
widły. Kłania się Kargul i Pawlak, Pyzdra i Kwiczoł i ich kłótnie o
miedzę.

Ja się nie orientuję i dlatego pytam.

Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

Data: 2012-06-25 21:49:23
Autor: GLaF
Podkręcenie peceta
Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:56:30 -0700 (PDT), neo napisał(a):

Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

Twój post ma prawie 40 linijek, pytanie zajmuje 3 linijki. Cała reszta to
bredzenie o trollingu. Jeśli chcesz zadać pytanie na grupie, TO JE PO
PROSTU ZADAJ. Całe Twoje pieprzenie na temat przydatności tej grupy i
trollingu jest całkowicie zbędne i typowe właśnie dla trolli.
Tak samo zbędne są Twoje wynurzenia o Twoich przemyśleniach nie na temat,
zainteresowaniach i relacjach z ojcem. Do pisania takich rzeczy są blogi, a
nie ta grupa.

Widzę, że masz czas, to polecam poczytać " Jak mądrze zadawać pytania"
http://rtfm.killfile.pl/

Nie piszę tego na złość, ani żeby wywołać dyskusję, ale żeby Ci pomóc.
Pomóc zadawać pytania w usenecie tak, żeby nie wyjść na trolla. Szkoda by było, żebyś się zniechęcił do takiego fajnego kanału komunikacji
jakim jest usenet tylko dlatego, że nie umiesz mądrze zadawać pytań. A to
naprawdę nie jest trudne. Na początek wystarczy przeczytać swoje pytanie i
skasować każdą linijkę, która nie jest niezbędna lub nie jest standardową
formą grzecznościową.

Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.
--
GLaF

Data: 2012-06-25 13:35:42
Autor: neo
Podkręcenie peceta
On 25 Cze, 21:49, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
> [...]

formą grzecznościową.

Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.

Super, dziękuję. Przyjmuję do wiadomości. Przeczytam :D

--

Czy z tym podkręceniem zestawu, można prosić o jakąś radę?

Podkręcać? Co? Czy rośnie ryzyko przegrzania / uszkodzenia sprzętu?

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek

Data: 2012-06-26 09:25:16
Autor: Chris
Podkręcenie peceta
neo nabazgrał(a):

[...]

Overclocking to experymenty a jak nie wiesz co i jak to lepiej sobie daruj, PC może chodzić na testach u sprzedwcy 24h na dobę z podkręconymi parametrami ale jak weżmiesz do domu to może się okazać ze nagle coś zaczyna się wieszać, resetować itd .. okazuje się że sprzęt jest za bardzo podkręcony i co zrobisz ?? znasz się na tym żeby pozmieniać parametry ? znasz się na zależnściach ramu do cpu, taktowania rdzenia do magistrali, wydajnoiści grafiki i czy parametry rdzenia i ramu na samej tylko grafice są prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)

Data: 2012-07-02 03:44:49
Autor: neo
Podkręcenie peceta
On 26 Cze, 09:25, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
neo nabazgrał(a):

> [...]

prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są
właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)

Racja, dziękuję. DARUJĘ SOBIE.

Data: 2012-06-29 16:39:24
Autor: m4rkiz
Podkręcenie peceta
"neo" <dyletant@yahoo.pl> wrote in message news:48f5fa67-8d70-4a97-b129-b91d8776b20bx21g2000vbc.googlegroups.com...

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_maj_2012_poradnik_zakupowy
Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

serie pytan, bez zastanowienia jakich informacji potrzebujesz

Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,

porzadne podkrecenie trzeba zaplanowac przed zakupem, a podkrecajacy
musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci
to bedzie nieoplacalne

SSD?

ssd sie nie podkreca

Czy to się robi w domu.

jak najbardziej

Ja się nie orientuję i dlatego pytam.
Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

bywalcow irytuje brak wkladu wlasnego
porywasz sie na skladanie pc od podstaw (co akurat jest latwe)
natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie
i tez bedziesz zadowolony ;)

Data: 2012-07-02 03:54:30
Autor: neo
Trwałość HPeków na tle np. Sony, Dell i Lenovo
On 29 Cze, 17:39, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
"neo" <dylet...@yahoo.pl> wrote in message

> [...]

musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci

ssd sie nie podkreca

> Czy to się robi w domu.

jak najbardziej

> [...]

natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie

Moja filozofia była tak, napiszę tutaj jak człowiek, jak mnie
opierdolą, tym lepiej dla mnie, ale w końcu ktoś mi odpowie normalnie
i pomoże.

Wielu ludzi mi odpowiedziało normalnie i pomogło.

I jestem za to bardzo wdzięczny.

Najpierw chciałem bajeranckiego ultrasa, ale parametry były kiepskie i
panowie mi go wybili z głowy. Potem nie wiedziałem co jest lepsze,
Pentium czy Intel ;D

Też mi wytłumaczyli.

Potem nie wiedziałem czy Mac czy winda, też się wszystkiego
dowiedziałem.

Potem nie wiedziałem czy podkręcić, też mi wszystko powiedzieli.

Potem jeszcze chciałem chłodzić procek cieczą, ale odpuściłem
oczywiście.

Troszeńkę się zorientowałem. Rozmawiałem już z kilkoma dilerami i mam
oferty od 4 do 6 tysięcy. Muszę jeszcze pomyśleć, bo stare pudło
chciałbym trochę podkręcić i komuś podarować.

--

Mam jeszcze takie pytanko. Jak ocenicie trwałość laptopów HP? Wiem, że
są różne serie itd. Jak one wypadają PRZECIĘTNIE I OGÓLNIE na tyle np.

Pytam, bo ostatecznie chyba zdecyduję się na jakieś mocne pudło a do
tego przyzwoitego laptopa albo netbooka.

Tylko proszę, nie nazywajcie mnie burżujem. Ten sprzęt ma mi służyć
całe studia, nie będę się wtedy nad nim zastanawiał. Ma bujać. Jak
pójdę do pracy (po studiach) to pewnie łyknę makówkę, oczywiście jak
mnie będzie stać.

Dziękuję i pozdrawiam,

neo

Data: 2012-07-09 20:45:16
Autor: m4rkiz
"neo" <dyletant@yahoo.pl> wrote in message news:fdcc7757-cc9e-4959-b6f4-5a588ca6c381s1g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

ogolnie przyjete zasady sa takie ze wycina sie niepotrzebny tekst
przy odpowiedzi, nie zmienia pola temat niepotrzebnie oraz nie
odpowiada pod znakiem sygnaturki, bo w wiekszosci programow jest
ona usuwana po kliknieciu odpowiedz

kazda firma ma laptopy dla korporacji i dla konsumentow

te pierwsze czesto maja mniej wypasiona specyfikacje ale sa nieco
trwalsze i miewaja lepszy dostep do podzespolow

lenovo serie thinkpad odziedziczylo po ibm, dlaej stosuje w niej
sporo tamtch rozwiazan i moim zdaniem hp sie przy niej kryje
(a juz na pewno ze swoimi pavilionami) sony fajna rzecz, ale dostepnosc
czesci (modul chlodzenia itp itd) moze miec w niektorych przypadkach
mizerna

delle z 3 latami nbd to imho zazwyczaj najlepszy wybor 'na szybko'
ale tylko jezeli kupisz go gdziekolwiek poza sklepem della, ktory
z jakichs powodow ma zaporowe ceny na wlasny sprzet ;)

Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?