Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.

Data: 2012-04-16 09:45:47
Autor: m4rkiz
Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:jmgjq7$4v9$1news.dialog.net.pl...
Witam.
Mam takie pytanko. Podobno istnieje jakis przepis mowiacy, ze jesli na jakiejs stronie znajduja sie linki do
innej strony, zawierajacej materialy nielegalne, to strona zawierajaca te linki rowniez jest nielegalna. Czy ktos mogl by to potwierdzic,
i ewentualnie podac, jaki to jest dokladnie przepis?

nie ma

Pytam o to, bo na pewnym duzym forum, na ktorym jestem moderatorem, czasem pojawiaja sie modzi ludzie, ktorzy wrzucaja
linki do roznych chomikow, krackow piratow itp. Oczywiscie reagujemy w mare mozliwosci natychmiast,  i wywalamy je.
Pol biedy, jesli jest to jednorazowy wyskok. Ale zdarza sie, ze jakis uzytkownik mimo naszych ostrzezen wrzuca takie linki co chwila,
a jeszcze czasem wrzucaja jakies zdjecia porno, zeby nam zrobic na zlosc :) Na forum jest masa (doslownie MASA) dzieciakow. Wiec tak z ciekawosci chcialem sie dowiedziec, czy taki przepis istnieje, i ewentualnie, jaki to jest artykul.

Art 202 §2 KK

Data: 2012-04-16 12:49:24
Autor: Ajgor

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:jmgm7u$cra$1dont-email.me...
[...]

Dzięki za bardzo szczegółową informację. Żeby wszystkie odpowiedzi tu były tak konkretne....

Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.