Linki i pancerze jakie?

Data: 2011-11-07 09:56:35
Autor: Michał Pysz
Linki i pancerze jakie?
do tej pory robiłem coroczny przegląd w serwisie, ale od jakiegoś
czasu sam sobie radzę :). Zazwyczaj do połowy sezonu linki są bez
zastrzeżeń, później już chodzą ze zgrzytami, zawłaszcza te od tylnej
przerzutki i hamulca. Może toś polecić jakieś dobre rozwiązanie?
Konserwujecie liki czy wymieniacie na nowe? Teraz akurat mam problem z
zmianą przełożeń i regulacja przerzutki nie pomaga z powodu oporów na
linkach.

Pierwsze oznaki pogorszenia działania tylnej przerzutki zwykle łatwo się usuwa wymieniając ostatni kawałek pancerza. On się najbardziej syfi. Przy okazji warto koniec linki przetrzeć i można jakimś lekkim olejem z teflonem pociągnąć. Nie dawać nic gęstego.

Najlepiej jednak wymienić całość: pancerze + linka.
Wiele to nie kosztuje a jest pewność działania.
Jak lubisz grzebać sam to kupujesz parę metrów pancerza + obcinaczki i robisz zmianę samodzielnie przycinając nowe pancerze pod wymiar starych.

mp.

Linki i pancerze jakie?