Linki i pancerze - jakie?

Data: 2009-07-06 17:49:04
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?
Konkretnie do przerzutek, cos co byloby trwale, maksymalnie bezobslugowe.
Z gory dziekuje za info

Data: 2009-07-06 10:05:36
Autor: momok
Linki i pancerze - jakie?
Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
zamkniety, lekki i ładnie wygląda.

Data: 2009-07-06 10:49:36
Autor: Rowerex
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 18:05, momok <mo...@epf.pl> wrote:
Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
zamkniety, lekki i ładnie wygląda.

A jak długo używasz?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-06 11:38:35
Autor: momok
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 19:49, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
On 6 Lip, 18:05, momok <mo...@epf.pl> wrote:

> Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
> [...]

Póltora roku I-linki.

Data: 2009-07-06 11:46:22
Autor: Rowerex
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 19:38, momok <mo...@epf.pl> wrote:

> A jak długo używasz?

Póltora roku I-linki.

Deszcz, woda (ciekła lub zamarzająca), błoto, lód? Czytałem opinie, że
mogą zacząć trzeszczeć po nabraniu drobinek pyłu, ale ponoć mniej
trzeszczą niż Nokony.

Rozumiem, że nic przy nich nie robiłeś przez ten czas?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-06 12:07:20
Autor: momok
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 20:46, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> [...]

trzeszczą niż Nokony.

Rozumiem, że nic przy nich nie robiłeś przez ten czas?

Nie, nic nie robiłem, nie ma takiej potrzeby, skróciłem tylko i tyle.
Trzeszczenia nie zauważyłem. W sumie to nie wiem co można by robić
przy kabelkach, zakłada się je genialnie, nic nie trzeba ciąć - tylko
wkład teflonowy, koraliki ładanie się łaczą, przy dobrym rozplanowaniu
starczyło na tylny hamulec rama to Cannondale rozmiar L. Pozdrawiam

Data: 2009-07-06 18:12:30
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?
momok wrote:
Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
zamkniety, lekki i ładnie wygląda.

Dzieki za info. Spojrzalem na Allegro - zestaw do przerzutek z koralikami kosztuje 249zl....za drogo, jesli chodzi o wyglad nawet wole zwykle czarne, byle bylyby niezawodne.

Data: 2009-07-06 14:23:29
Autor: dsotO
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 18:49, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:
Konkretnie do przerzutek, cos co byloby trwale, maksymalnie bezobslugowe.
Z gory dziekuje za info

Nie popadać w skrajności czyli nie kupować najtańszego i
najdroższego.  Do przerzutek używam pancerza kupowanego na metry
(bodajże 6 zł) z oplotem wzdłuźnym i rurką z tworzywa
wewnątrz.Przyszlifować do równa czoła, założyć końcówki - nic więcej
nie trzeba. Linka nierdzewna, szlifowana za kilka złotych, żaden
ocynk. Działa super, a w przypadku zagięcia nie boli aż tak bardzo.

Data: 2009-07-06 18:07:35
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?
Znalazlem cos takiego http://allegro.pl/item668914845_linki_i_pancerze_przerzutki_xtr_mtb_cena_74zl.html
Warte swojej ceny? Czy bedzie pasowalo bez problemu do osprzetu SLX?

Data: 2009-07-06 18:14:30
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?
Jeszcze jedno - czym ciac elegancko pancerze?

Data: 2009-07-06 19:38:14
Autor: dziki
Linki i pancerze - jakie?
Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h2tbdm$f1a$3news.onet.pl...
Jeszcze jedno - czym ciac elegancko pancerze?

bedzie pasowalo; w tym zestawie pancerzyki sa juz przyciete, ale jakbys chcial dociac to poszukaj na allegro w rowery->narzedzia - obcinaczki do pancerzy. Ja w domu tne zwyklymi kombinerkami, ale nie zawsze wychodzi elegancko.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-06 20:28:25
Autor: Wojtek B
Linki i pancerze - jakie?

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h2tbdm$f1a$3news.onet.pl...
Jeszcze jedno - czym ciac elegancko pancerze?

Szlifierka z cienka tarcza.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4216 (20090704) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-07-06 19:31:29
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?

Szlifierka z cienka tarcza.

Niestety nie mam dostepu do szlifierki. Znalazlem juz na Allegro obcinarke:
http://allegro.pl/item672657134_serwisowa_obcinaczka_do_linek_i_pancerzy_pro.html

Data: 2009-07-06 20:46:13
Autor: kml
Linki i pancerze - jakie?

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h2tb0n$f1a$1news.onet.pl...
Znalazlem cos takiego http://allegro.pl/item668914845_linki_i_pancerze_przerzutki_xtr_mtb_cena_74zl.html
Warte swojej ceny? Czy bedzie pasowalo bez problemu do osprzetu SLX?

Nie, nie bedzie. Jezeli na pancerzu nie ma napisu SLX to wtedy linki sie blokuja i nic nie dziala - to tak jak immobilajzer w samochodzie. Z ciecie tak samo, tylko Bosch niebieski inaczej nici.

<roll>

kml
Last update 04/07/2009 manual do TIME Z

Data: 2009-07-06 20:04:32
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?

[...]

Smiej sie smiej, tego tematu jeszcze nie obcykalem ;P
Mam natomiast niezbyt ciekawe doswiadczenia z na przyklad makowymi przedluzkami usb gdzie Stefan oczywiscie musial pokazac, ze nie lubi standardow i dorzucil taki maly zabek, ktory uniemozliwia uzycie tako kabla z innymi, niejapkowymi gratami na usb. Niby usb ale nie do konca.

Data: 2009-07-06 21:20:31
Autor: kml
Linki i pancerze - jakie?

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h2ths0$10l$1news.onet.pl...

[...]

Rzuc okiem do archiwum. Ja stosuje metode: tanie pancerze i sensowne linki a wszystko w jednym kawalku. Szkoda mi kasy na markowe pancerze i wole wymienic czesciej taniej. IMO dziala tak samo dobrze tyle, ze krócej :)

Data: 2009-07-06 21:28:51
Autor: click
Linki i pancerze - jakie?
kml pisze:

[...]

i to jest sluszna koncepcja
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-07-06 21:55:35
Autor: Strielok
Linki i pancerze - jakie?

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h2t9u0$c2g$1news.onet.pl...
Konkretnie do przerzutek, cos co byloby trwale, maksymalnie bezobslugowe.
Z gory dziekuje za info

Uzywam XTR, nie daje mi powodów do narzekania

pozdrawiam,
Strielok

Linki i pancerze - jakie?