Linki i pancerze - jakie?

Data: 2009-07-06 10:05:36
Autor: momok
Linki i pancerze - jakie?
Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
zamkniety, lekki i ładnie wygląda.

Data: 2009-07-06 10:49:36
Autor: Rowerex
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 18:05, momok <mo...@epf.pl> wrote:
Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
zamkniety, lekki i ładnie wygląda.

A jak długo używasz?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-06 11:38:35
Autor: momok
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 19:49, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
On 6 Lip, 18:05, momok <mo...@epf.pl> wrote:

> Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
> [...]

Póltora roku I-linki.

Data: 2009-07-06 11:46:22
Autor: Rowerex
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 19:38, momok <mo...@epf.pl> wrote:

> A jak długo używasz?

Póltora roku I-linki.

Deszcz, woda (ciekła lub zamarzająca), błoto, lód? Czytałem opinie, że
mogą zacząć trzeszczeć po nabraniu drobinek pyłu, ale ponoć mniej
trzeszczą niż Nokony.

Rozumiem, że nic przy nich nie robiłeś przez ten czas?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-06 12:07:20
Autor: momok
Linki i pancerze - jakie?
On 6 Lip, 20:46, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> [...]

trzeszczą niż Nokony.

Rozumiem, że nic przy nich nie robiłeś przez ten czas?

Nie, nic nie robiłem, nie ma takiej potrzeby, skróciłem tylko i tyle.
Trzeszczenia nie zauważyłem. W sumie to nie wiem co można by robić
przy kabelkach, zakłada się je genialnie, nic nie trzeba ciąć - tylko
wkład teflonowy, koraliki ładanie się łaczą, przy dobrym rozplanowaniu
starczyło na tylny hamulec rama to Cannondale rozmiar L. Pozdrawiam

Data: 2009-07-06 18:12:30
Autor: raviz
Linki i pancerze - jakie?
momok wrote:
Nokon, albo Alligator I-link. Polecam sam mam te ostatnie, system
zamkniety, lekki i ładnie wygląda.

Dzieki za info. Spojrzalem na Allegro - zestaw do przerzutek z koralikami kosztuje 249zl....za drogo, jesli chodzi o wyglad nawet wole zwykle czarne, byle bylyby niezawodne.

Linki i pancerze - jakie?