[OT] "Linkujące"

Data: 2011-01-18 22:25:52
Autor:
[OT] "Linkujące"
Przepraszam za OT, ale mam pytanie co do tego słowa - jeżeli na stronie
internetowej znajduje się wśród narzędzi opcja "linkujące", to co ona oznacza?
Możecie mnie uznać za lamera, ale prosiłbym o nie olewanie. Piszę tu, bo
interesuję się filmem - witam więc grupę. Na grupach poświęconych internetowi
pewnie bym dostałbym bobu.

Data: 2011-01-19 13:08:09
Autor: Maciej Bojko
[OT] "Linkujące"