Linux Boot DVD

Data: 2020-01-24 23:05:37
Autor: radekp@konto.pl
Linux Boot DVD
Zapragn±łem sobie wypalić jak±¶ dystrybucję Linuxa na DVD/USB coby robić
scandiski (fsck?) na partycjach linuxowych itp.

Ale google wyrzuca mi głównie narzędzie do robienia bootowalnych dystrybucji
Linuxa... Nie ma jakiego¶ gotowca (DVD+USB) z jak±¶ popularn± w miarę bogat± w narzędzie
dystrybucj± tego systemu?

Data: 2020-01-24 23:45:23
Autor: marrgol
Linux Boot DVD
On 2020-01-24 at 23:05, radekp@konto.pl wrote:
Zapragn±łem sobie wypalić jak±¶ dystrybucję Linuxa na DVD/USB coby robić
scandiski (fsck?) na partycjach linuxowych itp.
[...]

http://www.system-rescue-cd.org/

--
mrg

Data: 2020-01-26 22:43:07
Autor: radekp@konto.pl
Linux Boot DVD
Fri, 24 Jan 2020 23:45:23 +0100, w <5e2b7383$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
marrgol <marrgol@address.invalid> napisał(-a):

On 2020-01-24 at 23:05, radekp@konto.pl wrote:
> [...]
> [...]
> Nie ma jakiego¶ gotowca (DVD+USB) z jak±¶ popularn± w miarę bogat± w narzędzie

Dzięki.
¦ci±gnięte i wypalone.

Linux Boot DVD