Linux compiz grafika

Data: 2012-04-26 12:33:59
Autor: Vituniu
Linux compiz grafika
Mój pierwszy typ to GeForce 6200 by PNY z pasywnym - cena ok 170
złotych (nowa, z gwarancją). Może być? Jakieś inne typy?

Oszczedz nam googlania i podpowiedz: jeszcze AGP czy juz PCIe? :)

Z góry dzięki za sugestie.

IMVHO co bys nie bral - pozostan przy NVidii.
AMD/ATI tez dziala, pewnie nawet byloby tansze
i chlodniejsze, ale (niestety) bywa "ciut" frustrujace... :/

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2012-04-26 10:38:29
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Linux compiz grafika
Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):
IMVHO co bys nie bral - pozostan przy NVidii.
AMD/ATI tez dziala, pewnie nawet byloby tansze
i chlodniejsze, ale (niestety) bywa "ciut" frustrujace... :/

Do Linuxa ATi w ogóle nie biore pod uwagę - wypieli się na OpenSource.

Data: 2012-04-26 13:48:26
Autor: Vituniu
Linux compiz grafika
Do Linuxa ATi w ogóle nie biore pod uwagę - wypieli się na OpenSource.

Eee... az tak zle nie jest... Koniec koncow udalo mi sie pozenic
openSUSE z Zecate i calosc spisuje sie swietnie. Nomen omen
wlasnie u usera wymagajacego maszynki do pisania plus
przegladatki do internetu.

(OT dedykowany kamilowi: "kostki" nie dalem,
ale "wobbly windows" jak najbardziej :P)

Wracajac do tematu sprzetu - z nowych/sklepowych pod AGP
faktycznie chyba tylko 6200 ma sens. Tyle tylko, ze 35W TDP
to IMO troche sporo jak na pasywne chlodzenie. Znaczy - da sie,
ale wymaga dosc przewiewnej obudowy.

Z trzeciej strony - obok i tak bedzie farelka (P4), wiec chyba nie
ma o co kruszyc kopii... ;)

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2012-04-26 23:12:01
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Linux compiz grafika
On 2012-04-26 13:48, Vituniu wrote:
[...]

Bo działa, tylko  repozytoriach nie ma - kwestie formalne.

A grafa na AGP ma być. I już znalazlem co trzeba - wpadła mi w łapy 7600GS.

Linux compiz grafika