Linux? do Lifebooka S6120

Data: 2010-03-03 06:32:53
Autor: Grzegorz S
Linux? do Lifebooka S6120
BAREK <barek@plusnet.pl> wrote:
Witam,
Mam takiego Lifebooka i chciałem zainstalować na nim jakiś inny system niż Windows, jakiego Linuxa byście polecali, a może coś innego?

Zainstaluj od razu Ubuntu albo Linux Mint i nie baw się w żadne *BSD
Poradzisz sobie, bez obaw.

--
gs

Data: 2010-03-03 10:06:08
Autor: zen3x
Linux? do Lifebooka S6120
On 3 Mar, 07:32, Grzegorz S <g...@sgh.waw.pl> wrote:
BAREK <ba...@plusnet.pl> wrote:
> [...]
> niż Windows, jakiego Linuxa byście polecali, a może coś innego?

Zainstaluj od razu Ubuntu albo Linux Mint i nie baw się w żadne *BSD

Aż taka niechęć do *BSD. Z linuxa jeszcze slackware jest do strawienia.

Data: 2010-03-04 10:25:57
Autor: Artur Frydel
Linux? do Lifebooka S6120

BAREK <ba...@plusnet.pl> wrote:
[...]

Stawiasz bardzo odważne tezy :) I żeby nie było, też od "zawsze" używałem
slackware. Ale jak ma się go jako Osa na > 10 maszynach, to zaczyna się
robić nieciekawie...
--
Artur 'bzyk' Frydel Kto pod kim dołki kopie - Ten szybko awansuje.

Data: 2010-03-05 21:38:58
Autor: Grzegorz S
Linux? do Lifebooka S6120
zen3x <zen3x@o2.pl> wrote:

> [...]
>
> --
> gs

Aż taka niechęć do *BSD. Z linuxa jeszcze slackware jest do strawienia.

Żadna tam niechęć - chłopak zaczyna z czymś innym niż Windows, moim zdaniem zamiana na *BSD jest trochę jakby przedwczesna chociażby od strony obsługi sprzętu i szukania pomocy w necie.

--
gs

Linux? do Lifebooka S6120