Lions Bank

Data: 2015-01-11 23:27:02
Autor: ls
Lions Bank
Kiedys, przy okazji jakiejs lokaty, zalozyli mi w Lions Banku konto.
Teraz wydzwaniaja, zebym przyszedl, to mi zaloza dostep do konta przez internet.
Konto niby nic nie kosztowanlo.
Nie wie ktos, czy z tym dostepem internetowym wiaza sie jakies oplaty?
A sa jakies korzysci, poza obsluga przez net?

--
pozdr.
ls

Data: 2015-01-12 18:20:35
Autor: RobertS
Lions Bank

[...]

też mi coś niby takiego założyli, ale nikt do mnie nie dzwonił, konto miało być gratis, karty nie dostałem

jak zadzwoniÄ… to ich wypytam

RobertS

Data: 2015-01-13 02:32:40
Autor: ls
Lions Bank
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 18:20:41 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
> Nie wie ktos, czy z tym dostepem internetowym wiaza sie jakies oplaty?
> A sa jakies korzysci, poza obsluga przez net?

też mi co¶ niby takiego założyli, ale nikt do mnie nie dzwonił, konto miało być gratis, karty nie dostałem

Bylem wczoraj, dali ten dostep, ma byc za darmo.
Podobno to konto jest oprocentowane nieco powyzej 2%.
Z poziomu serwisu mozna zalozyc lokate, ale szalu nie ma: 3.6%.
Przynajmniej kawy sie napilem, calkiem dobra ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2015-01-14 02:59:56
Autor: Waldek
Lions Bank
W dniu 2015-01-13 o 11:32, ls pisze:

Bylem wczoraj, dali ten dostep, ma byc za darmo.
Podobno to konto jest oprocentowane nieco powyzej 2%.
Z poziomu serwisu mozna zalozyc lokate, ale szalu nie ma: 3.6%.
Przynajmniej kawy sie napilem, calkiem dobra ;)

Szału nie ma, ale daja 4% dla ¶wieżaków z grubszym portfelem >100k
a konto ... hmm, no... widziałem tam takie dla VIP-ow ?  za 99 zeta /mc
no i "lwi± KK" z limitem ... "sky is the limit" - LOL
Jest chiba tez konto za free - nie widziałem dedykowanych kart debetowych ?

Lions to tylko kolejny klon, odłam IB dla tłu¶ciejszych portfeli
w IB lokata power też na 3,6 (dla nowych ¶rodków) 3m
oraz 4% dla powracaj±cych z banicji desperatów - LOL

4% daje też krokodyl dla ¶wieżaków bodajże na 9m max. 50k
- ale trza się troche pobawić z kontem
żeby zredukować koszt lub by było za darmoche ;)

Pozdro

Data: 2015-01-19 12:24:10
Autor: J.D.
Lions Bank
W dniu 2015-01-14 o 02:59, Waldek pisze:

Szału nie ma, ale daja 4% dla ¶wieżaków z grubszym portfelem >100k

Już nieaktualne, oprocentowanie Welcome spadło na 3,2%

pozdrawiam

Lions Bank