"Lipny" adres firmy

Data: 2018-12-27 19:27:41
Autor: Andrzej W.
"Lipny" adres firmy
Cześć,

Odkryłem, że na adresie mojego mieszkania zarejestrowanych jest kilka firm (wpisy w KRS).
Wynajmowałem kiedyś to mieszkanie na biuro ale żadnej z tych firm.
Próbowałem się kontaktować z tymi firmami, ale pomimo zapewnień o tym, że wniosek do KRS zostanie złożony od kilku miesięcy nic się nie zmieniło.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Jeśli urzędnicy z gminy to odkryją to przywalą mi podatek nieruchomości i kary na kilka lat wstecz za niezgłoszenie działalności gospodarczej w lokalu.

--
AWa.

Data: 2018-12-27 20:14:26
Autor: cef
"Lipny" adres firmy
W dniu 2018-12-27 o 19:27, Andrzej W. pisze:

[...]

Napisz pismo z informacją do KRS, że zawiera błędne dane,
gdyż jako właściciel nieruchomości nie zawierałeś żadnych umów
i że zapewne te podmioty nie mają tytułu prawnego do lokalu.
Ty będziesz kryty a KRS będzie ich pewnie wzywał do przedstawienia
czegoś, to się powyjaśnia.

Jeśli urzędnicy z gminy to odkryją to przywalą mi podatek nieruchomości i kary na kilka lat wstecz za niezgłoszenie działalności gospodarczej w lokalu.

Dupokrytka opisana wyżej powinna załatwić sprawę,
ale może ktoś zna prostszą procedurę.

Data: 2018-12-27 21:19:29
Autor: A. Filip
"Lipny" adres firmy
cef <cezfar@interia.pl> pisze:
[...]

Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-12-27 21:53:55
Autor: Wojciech Bancer
"Lipny" adres firmy
On 2018-12-27, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Inna sprawa, że ja np. na aktualizację KRS po wysłanym wpisie czekałem kiedyś ok. pół roku :-)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-12-27 22:25:33
Autor: A. Filip
"Lipny" adres firmy
On 2018-12-27, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Nie hamuj się, napisz ile to już lat temu i za którego rządu.
Niech będzie wiadomo które rządy opierdalasz.

P.S. Ja jestem wyznawcą gry w przerzucanie się gorącym kartoflem winy
a to wymaga kilku "zawodników" ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-12-27 22:40:55
Autor: Sonn
"Lipny" adres firmy
W dniu 2018-12-27 o 21:19, A. Filip pisze:
cef <cezfar@interia.pl> pisze:
[...]

Podasz jakiego, czy tylko usiłujesz zabłysnąć?

--
Sonn

Data: 2019-01-01 14:42:42
Autor: Andrzej W.
"Lipny" adres firmy
W dniu 27.12.2018 o 19:27, Andrzej W. pisze:
[...]

Dzwoniłem do US, kazali napisać do KRS z kopia do właściwego US.
Dzwoniłem do KRS, stwierdzili, że oni nie weryfikują w żaden sposób podawanych przez podmioty adresów ale jak napiszę do nich skargę to ją rozpatrzą i może zrobią im postępowanie wyjaśniające.

--
AWa.

Data: 2019-01-01 15:09:14
Autor: Robert Tomasik
"Lipny" adres firmy
W dniu 01-01-19 o 14:42, Andrzej W. pisze:

[...]

Zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
sfałszowania dokumentów? Siedziba firmy ma znaczenie prawne, bowiem w
razie konieczności dochodzenia roszczeń fałszywa siedziba uniemożliwia w
praktyce czy to pozwanie, czy to egzekucję. Co więcej i organa państwowe
nie mają możliwości kontroli.

Data: 2019-01-01 11:14:18
Autor: Kris
"Lipny" adres firmy
W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 15:09:44 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstw

Antyterorystów(tylko duże ryzyko ze piętra pomylą jest i niewinnych spacyfikują)  czy innych wrocławskich bohaterów z paralizatorami może od  zaproponuj wezwać.

Data: 2019-01-01 15:16:16
Autor: A. Filip
"Lipny" adres firmy
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

To co piszesz miałoby bardzo duży sens gdyby nie "oświadczenie" w tym
wątku osoby że na zmianę wpisu w KRS czekała pół roku.  To była
oszczercza konfabulacja?  KRS nie jest aż tak strasznie do dupy?
Prześwietny KRS załatwia zmiany wpisów niezwłocznie (14 dni)?

--
A. Filip

Data: 2019-01-01 15:19:03
Autor: Robert Tomasik
"Lipny" adres firmy
W dniu 01-01-19 o 15:16, A. Filip pisze:

[...]

Ale tych zmian nie publikuje już tak szybko w monitorze Sądowym. Wczoraj
przypadkowo znalazłem firmę, w odniesieniu o której w maju 218 roku jest
wpis o egzekucji komorniczej, a publikacji w Monitorze jeszcze nie ma.

Data: 2019-01-01 19:26:27
Autor: cef
"Lipny" adres firmy

[...]

Online na ms.gov.pl tez jest z dużym opóźnieniem.

Data: 2019-01-01 23:29:15
Autor: Robert Tomasik
"Lipny" adres firmy
W dniu 01-01-19 o 19:26, cef pisze:

[...]

Sądzę, że wcześniej czy później ktoś pójdzie w stronę postępowania
odszkodowawczego od Skarbu Państwa za zwłokę.

Data: 2019-01-09 12:25:19
Autor: ń
"Lipny" adres firmy
Pisz do sądu rejestrowego (właściwego sądu rejonowego wydziału gospodarczego krs), przy czym najlepiej osobne pisma dla każdej ze spółek, bo inaczej pomieszają ;-)
Jeżeli miałeś umowy najmu, to załącz do pism ich kopie jak również koniecznie dowód upłynięcia ważności umowy najmu Twojego lokalu.
Jeżeli znasz nowe adresy / dane kontaktowe tych spółek (czasem w bazie regon są dane kontaktowe, ale żaden sąd nie dzwoni) to podaj je w piśmie do sądu.
BTW każda ze spraw trafi do innego referendarza i będzie załatwiana całkowicie odmiennie w zupełnie różnym czasie tak od pół do półtora roku od pozytywnie do negatywnie.
Kopii do US nie wysyłaj bo ukręcisz sobie bat na plecy.
Bardzo dobrze byłoby, aby korespondencję, którą przysyłają na Twój adres do tamtych spółek (w tym także sąd!!), doręczyciel (listonosz) opatrywał dopiskiem "adresat nieznany pod tym adresem / wyprowadził się" i zwracał do nadawcy, a nie zostawiał awizo.
Listonosz może to uczynić (u Ciebie na miejscu), urząd pocztowy nie może.

Data: 2019-01-09 12:29:53
Autor: Michał Jankowski
"Lipny" adres firmy
W dniu 09.01.2019 o 12:25, ń pisze:
[...]

Naprawdę uważasz, że do stwierdzenia, że spółka A podaje fałszywy adres siedziby, w jakikolwiek sposób mogą się przydać dokumenty wynajmu lokalu spółce B?

   MJ

Data: 2019-01-09 12:38:30
Autor: ń
"Lipny" adres firmy
Ja uważam, że po wysłaniu do sądu krowy widziałem uzasadnienia "na podstawie przedłożonego dowodu w postaci konia".
No chyba, że tę kozę wysłałeś dzień po terminie.

Adres zapewne nie był fałszywy, lecz wynikał z dalszego podnajmu / użyczenia lokalu przez najemcę dalszym podmiotom, zwykle tak lub śmak powiązanym.

-- -- -