Liroy był moim idolem....

Data: 2009-11-03 10:26:05
Autor: Tzva Adonai
Liroy był moim idolem....
.... gdy jeszcze chodziłem do podstawówki... Wszystkie teksty z
"Alboom" znałem na pamięć i do dzisiaj część z nich potrafiłbym bez
trudu wyrecytować...

"Scyzoryk, tak na mnie wołają, ludzie spoza mego miasta, pewnie oni
rację mają, że scyzoryk to równy gość, jeśli w to nie wierzysz to
WYPIERDALAJ!".... ;}

http://www.youtube.com/watch?v=JHAQ7ErbEWY&feature=player_embedded

Data: 2009-11-03 10:33:46
Autor: Antenka
Liroy był moim idolem....
On 3 Lis, 19:26, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

No tak nic dziwnego...Nabrałeś od niego podwórkowej "ogłady".

Antenka

Data: 2009-11-03 10:36:48
Autor: Tzva Adonai
Liroy był moim idolem....
On 3 Lis, 19:33, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

No tak nic dziwnego...Nabrałeś od niego podwórkowej "ogłady".

Sądny dzień nadchodzi
Nadchodzi odkupienie
Rozpierdolę wam domostwa
Przelecę wasze córki
Kotu nie przepuszczę także
Pociągnę go z dwururki...

http://www.youtube.com/watch?v=CzO5-9k4LtY

Data: 2009-11-03 10:38:53
Autor: Antenka
Liroy był moim idolem....
On 3 Lis, 19:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

> "Scyzoryk, tak na mnie wołają, ludzie spoza mego miasta, pewnie oni
> rację mają, że scyzoryk to równy gość, jeśli w to nie wierzysz to

Skoro zapodaje linki na YT to znaczy, że jest :D

Antenka

Data: 2009-11-03 19:43:27
Autor: jadrys
Liroy był moim idolem....

Tzva Adonai pisze:

[...]

No cóż każdy ma tam jakichś swoich idoli..  :-(

Data: 2009-11-03 19:48:16
Autor: Tzva Adonai
Liroy był moim idolem....
A już nie jest?

W pewnym sensie nadal jest... Zawsze imponowało mi u niego bezpardonowe
podejście do życia i niesamowita hardość w obchodzeniu się z ludźmi... "Szanuję tylko tych, którzy szanują mnie,
 A reszta na ch** może skoczyć mnie!"

Data: 2009-11-03 19:59:08
Autor: jadrys
Liroy był moim idolem....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Raczej imponowały/imponują ci teksty jego utworów... W życiu pozazawodowym może jest jakimś popychadłem.. Ja jakoś przez całe swoje życie nie miałem żadnych idoli, żadnych wzorów do naśladowania.

Data: 2009-11-03 11:20:38
Autor: Antenka
Liroy był moim idolem....
On 3 Lis, 20:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
jadrys pisze:

> [...]
> pozazawodowym może jest jakimś popychadłem.. Ja jakoś przez całe swoje
> życie nie miałem żadnych idoli, żadnych wzorów do naśladowania.

Z Poronina :-))

Antenka

Data: 2009-11-03 20:17:13
Autor: jadrys
Liroy był moim idolem....
raff pisze:
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

No tak, masz rację.. i jeszcze Guevarą.

Data: 2009-11-03 20:27:07
Autor: Antenka
Liroy był moim idolem....
raff pisze:

> poza Leninem.
>
> R.

No tak, masz rację.. i jeszcze Guevarą.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Dla Jadrysia z dedykacją od Antenki :-)

Lenin
====
Mieszkał tutaj w Poroninie,
U podnóża naszych Tatr,
Dziś piosenkę o Leninie,
Na Podhalu nuci wiatr.

Antenka :-D

P.s. Niestety Lenin z Poronina nie jest moim idolem :-[ --

Data: 2009-11-03 13:15:50
Autor: Hans Kloss
Liroy byďż˝ moim idolem....

Antenka  napisał(a):

Dla Jadrysia z dedykacjďż˝ od Antenki :-)

Lenin [....]

E tam, znam lepszy, bardzo solidny kawał niezwykle zaangażowanej
poezji antykapitalistycznej:

W Poroninie na jedlinie
wiszą gacie po Leninie
kto chce w partii awansować
musi gacie pocałować.
A choć obesrane były
wielu oczy otworzyły.
co, choć gacie polizali
to awansu nie dostali
J-23

Data: 2009-11-04 20:02:07
Autor: jadrys
Liroy byďż˝ moim idolem....
Hans Kloss pisze:
Antenka  napisał(a):

[...]

Głupawy wierszyk nie świadczy źle o Lennie a o autorze Hans..

Data: 2009-11-03 20:55:15
Autor: jadrys
Liroy był moim idolem....
Antenka pisze:
raff pisze:

jadrys pisze:

Tzva Adonai pisze:

[...]

Dzięki antenko :-)
Niestety, wiem że wyznajesz trochę inne wartości jak ja :-( .. a nawet nie trochę - mieć za idola Pinocheta :-( , koniec świata..

Data: 2009-11-03 12:03:35
Autor: Antenka
Liroy był moim idolem....
On 3 Lis, 20:55, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Niestety, wiem że wyznajesz trochę inne wartości jak ja :-( .. a nawet
nie trochę - mieć za idola Pinocheta :-( , koniec świata..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Eee moim idolem jest Romek, zapomniałeś? hihi :D

Antenka

P.s. Romek Dmowski ;-)

Data: 2009-11-03 21:21:09
Autor: jadrys
Liroy był moim idolem....

Antenka pisze:

raff pisze:

jadrys pisze:

Tzva Adonai pisze:

[...]

O ile dobrze pamiętam to miałaś dwóch idoli o takim imieniu, Romek D i Romek G.. ;-)  I to w pełni rozumiem, ale zupełnie nie rozumiem dlaczego za idola masz również Augusto P? :-(

Data: 2009-11-03 12:47:42
Autor: Antenka
Liroy był moim idolem....
On 3 Lis, 21:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

za idola masz również Augusto P? :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Wiesz, z tego co pamiętam gen. Augusto Pinochet nie miał innego
wyjścia, bo Allende w okresie swoich rządów doprowadził do
katastrofalnej sytuacji gospodarkę Chile. :- /.

Antenka

Data: 2009-11-04 19:59:27
Autor: jadrys
Liroy był moim idolem....
Antenka pisze:

[...]

No tak - Pinochet patriotą Chilijskim :-( . Nie Antenko, raczej katem.. :-(

Data: 2009-11-03 23:21:38
Autor: raff
Liroy był moim idolem....
[...]

:]

Jak sie wchodzi na Rysy od slowackiej strony to sa tam wymalowane takie wielkie slady stop czerwona farbą. Podobno Lenina. Powinienes tam chodzic i WIELBIC.

Chociaz jezeli to sa stopy Lenina, to on musial przypominac Yeti.

R.

Data: 2009-11-03 20:05:59
Autor: bolek
Liroy był moim idolem....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:0bd6.00000231.4af07af0newsgate.onet.pl...
[...]

No to sam się szanuj i nie rób z siebie szmaty.

Data: 2009-11-03 21:07:22
Autor: MH
Liroy był moim idolem....
Przestań chać , wąchać czy co tam ..

MH

Data: 2009-11-03 23:18:55
Autor: kefirh
Liroy był moim idolem....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Propaguje mniej wiecej taki model damsko/meski.
Ze on ja kocha zajebiscie a ona sie mu kurwi mu sie.

Nie jezdze na koniach ale nie jest tak zle.
http://www.youtube.com/watch?v=Tq3HIhw5xV4

Liroy był moim idolem....