Lis i Karolak, reżiowe śmiecie

Data: 2015-05-19 10:42:07
Autor: Przedstawiciel_narodu
Lis i Karolak, reżiowe śmiecie
"Przedstawiciel_narodu" <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Reżim ucieka się do stalinowskiej propagadfy...
Tfu! Co za obrzydliwi ludzie...

Tomasz Karolak
Aktor/reżyser .
Szanowni Państwo. Jeśli prawdą jest, że cytowany przeze mnie w programie Tomasza Lisa, wpis Pani Kingi Dudy o oddaniu Oscara pochodzi z fałszywego konta i nie jest autorstwa Pani Kingi, pragnę Ją gorąco przeprosić i stwierdzam, że uległem nieświadomie manipulacji.

Manipulator manipuluje Polakami...

Wpadkę w programie Tomasza Lisa skomentował także Paweł Kukiz, napisał: "Cały czas nadrabiam zaległości i przeglądam net... Właśnie czytam o akcji "Lis"... Przypomina mi się Sianecki (stwierdził w "Szkle", że "Kukiz wycofał się" z wyborów). Sąd orzekł, że nic sie nie stało. ... Przebiliście- Lisy, Sianeckie, Kraśki, itp., itd - propagandzistów komuny. Za srebrniki. Panie Lis.... Jestem ojcem trzech Córek. Powiem Panu, że gdyby potraktował Pan choć jedną z nich w tak perfidny sposób jak dziecko Dudy to żadna ochrona nie ocaliłaby Pańskiej grzywy a la "młody konsomolec". Darz Bór!"

 ~Sprzedawca cebuli 2 godziny i 52 minut temuA ja się pytam - ile osób, które oglądało ten program ma konto na Twitterze, ile z tych z kolei sprawdzało, czy przypadkiem nie ma na kontach Lisa czy Karolaka jakiegoś sprostowania??? Teraz p. Lis powinien specjalne sprostowanie wygłosić w swoim programie. Poszła w Polskę fałszywa informacja ukazująca Dudę w niekorzystnym świetle mogąca zniechęcić do jego osoby ileś tam osób. Kilka takich programów, kilka takich zagrywek negatywnej kampanii i już strażnik żyrandola zyskuje w notowaniach.

 piecia1 2 godziny i 54 minut temulubilem ogladac Karolaka w komediach!wlasnie przestalem!

 ~suoertronik32 2 godziny i 52 minut temuNo to se nagrabiliscie liski i aronki............obrzydliwe..fuj............

Lis i Karolak, reżiowe śmiecie