Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?

Data: 2011-05-16 20:15:25
Autor: obserwator
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
....cos takiego slyszalem...a moze mi sie cos pokrecilo ...

:)))) prafrazujac; Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, anizeli
niektorzy duchowni wejda do królestwa niebieskiego.....czy cos w ten desen....

Data: 2011-05-16 13:17:42
Autor: Marek
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
On May 16, 10:15 pm, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa (a):

> ....cos takiego slyszalem...a moze mi sie cos pokrecilo ...

:)))) prafrazujac; Pr dzej wielb d przejdzie przez ucho igielne, anizeli
niektorzy duchowni wejda do kr lestwa niebieskiego.....czy cos w ten desen....

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

A ja myslalem, ze jest znowu rozlam na pulawian i natolinczykow...

Data: 2011-05-16 20:23:00
Autor: obserwator
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
A ja myslalem, ze jest znowu rozlam na pulawian i natolinczykow...

...jest, ale nie tam gdzie myslisz:)

Data: 2011-05-16 13:25:05
Autor: Marek
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
On May 16, 10:23 pm, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa (a):

> A ja myslalem, ze jest znowu rozlam na pulawian i natolinczykow...

> [...]

???

Data: 2011-05-16 13:27:35
Autor: Marek
wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa (a):

> A ja myslalem, ze jest znowu rozlam na pulawian i natolinczykow...

> [...]

To gdzie jest podzial - miedzy hujem i pizda , czy pomiedzy wargami ?

Data: 2011-05-16 20:30:40
Autor: obserwator
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
To gdzie jest podzial - miedzy hujem i pizda , czy pomiedzy wargami ?

takim jezykiem, to musisz zapytac kogos bardziej kompetentnego na grupie o seksie:)

Data: 2011-05-16 13:34:39
Autor: Marek
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
On May 16, 10:30 pm, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

> To gdzie jest podzial - miedzy hujem i pizda , czy pomiedzy wargami ?

takim jezykiem, to musisz zapytac kogos bardziej kompetentnego na grupie

No przeciez to jest jezyk najbardziej prominentnego dziennikarza w
Polsce - pana Lisa !!!

Data: 2011-05-16 20:40:06
Autor: obserwator
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
No przeciez to jest jezyk najbardziej prominentnego dziennikarza w
Polsce - pana Lisa !!!

tego od wezwania pod s.w. Bolkiem? Panie prezydencie niech nas pan broni:))

Data: 2011-05-16 13:43:41
Autor: Marek
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
On May 16, 10:40 pm, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

> Polsce - pana Lisa !!!

tego od wezwania pod s.w. Bolkiem? Panie prezydencie niech nas pan broni:))

Bronek - pomocy !!!

Data: 2011-05-16 23:45:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-16 22:30,  obserwator pisze:
[...]

Jak ma określić narządy płciowe, byś się nie zgorszył? Parówka i bułeczka? ;-p 40 year old virgin? :>

Data: 2011-05-17 00:14:44
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iqs1hg$jdp$1inews.gazeta.pl...
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
To gdzie jest podzial - miedzy hujem i pizda , czy pomiedzy wargami ?

takim jezykiem, to musisz zapytac kogos bardziej kompetentnego na grupie o seksie:)

Widzisz, Porn sie zglosil. Nasza niedoszla gwiazda przemyslu filmowego.

Pewnie juz cale paznokcie poobgryzal.

R.

Data: 2011-05-17 08:05:33
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqs7kr$1ft$1news.onet.pl...

[...]

Masz palancie coś do powiedzenia w temacie czy jak zwykle tylko smrodzisz na grupę?

BomBel

Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?