Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?

Data: 2011-05-18 16:24:45
Autor: cytryna
Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?
...cos takiego slyszalem...a moze mi sie cos pokrecilo ...

-- -- -- -- -

U Lisa wszystko możliwe, wali mięchem podobnie jak Durcok. Takie skunksy, nic tylko smrodzą w rwdakcjach i studiach.

Data: 2011-05-18 17:23:20
Autor: .
Dnia Wed, 18 May 2011 16:24:45 +0200, cytryna napisał(a):

...cos takiego slyszalem...a moze mi sie cos pokrecilo ...

-- -- -- -- -

U Lisa wszystko możliwe, wali mięchem podobnie jak Durcok. Takie skunksy, nic tylko smrodzą w rwdakcjach i studiach.

Znam rodziców Tomasza Lisa. Tomasz to sympatyczny młody człowiek i jak
każdy lubi wyrażać się krwiście ale to co tu wy wypisujecie to język Lisa
jest piękną polską prozą!

Dominik

Data: 2011-06-06 13:08:50
Autor: Marek
On 18 Maj, 17:23, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

> [...]

Znam rodziców Tomasza Lisa. Tomasz to sympatyczny młody człowiek i jak
każdy lubi wyrażać się krwiście ale to co tu wy wypisujecie to język Lisa

Szkoda, ze nie znales dziadkow !!!

Lis twierdzi, ze Zycinski to chuj ?