Lis uczcil 13 grudnia

Data: 2010-12-14 10:43:11
Autor: Tomek
Lis uczcil 13 grudnia
I zaprosil tego dnia do swojego programu zone komunistycznego aparatczyka Aleksandra Kwasniewskiego, który za czasów generala szmaciaka byl ministrem. Jola tym razem nie opowiadala o jedzeniu bezów...
Gratulujemy.
Tomek

Data: 2010-12-14 11:03:17
Autor: Dirko
Lis uczcil 13 grudnia
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d073c80$0$27038$65785112news.neostrada.pl...

[...]

    Nie dorastasz Kwaśniewskiej do pięt. To dama. :-)

Data: 2010-12-14 13:42:50
Autor: Roman Rumian
Lis uczcil 13 grudnia
W dniu 2010-12-14 11:03, Dirko pisze:
(...)
     Nie dorastasz Kwaśniewskiej do pięt. To dama. :-)

To raczej Pan stoi na głowie, i stąd to złudzenie.

Roman Rumian

Data: 2010-12-14 17:18:57
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Tue, 14 Dec 2010 13:42:50 +0100, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

W dniu 2010-12-14 11:03, Dirko pisze:
(...)
>      Nie dorastasz Kwaśniewskiej do pięt. To dama. :-)

To raczej Pan stoi na głowie, i stąd to złudzenie.

 moje odczucia sa w tym przypadku bliskie wymiotnych.
 "dama" i coreczka, intelektualne miernoty.

Data: 2010-12-14 19:36:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis uczcil 13 grudnia

Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:vj5fg6lb2lmq4gfmgfuh2vfbmnqfjtun874ax.com...
> [...]

To raczej Pan stoi na głowie, i stąd to złudzenie.

moje odczucia sa w tym przypadku bliskie wymiotnych.
"dama" i coreczka, intelektualne miernoty.

A co to ma wspólnego z dobrym wychowaniem i zachowaniem?

Data: 2010-12-14 19:44:58
Autor: u2
Lis uczcil 13 grudnia

> [...]

"dama" i coreczka, intelektualne miernoty.

A co to ma wspólnego z dobrym wychowaniem i zachowaniem?

Ostatnio Pani Jola skrytykowała radka S. za zbyt długi krawat. Widać, że
dobrze wychowana.

Data: 2010-12-14 20:50:37
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Tue, 14 Dec 2010 19:36:21 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> moje odczucia sa w tym przypadku bliskie wymiotnych.
> "dama" i coreczka, intelektualne miernoty.
A co to ma wspólnego z dobrym wychowaniem i zachowaniem?

 niby gdzie obie panie nabyly oglady? w tvn?

Data: 2010-12-14 21:00:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis uczcil 13 grudnia

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> moje odczucia sa w tym przypadku bliskie wymiotnych.
> "dama" i coreczka, intelektualne miernoty.
A co to ma wspólnego z dobrym wychowaniem i zachowaniem?

niby gdzie obie panie nabyly oglady? w tvn?

Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. To jest właśnie to, czego ci brakuje, a owe panie mają w małym paluszku - dobre wychowanie. I niekoniecznie zdobyte na Żoliborzu.

Data: 2010-12-15 06:20:20
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Tue, 14 Dec 2010 21:00:39 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]
>
> niby gdzie obie panie nabyly oglady? w tvn?

Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. To jest właśnie to, czego ci brakuje,

 chce bys doprecyzowal pytanie wiec zadaje pytanie dodatkowe.
 nie badz wredny ;o)

a owe panie mają w małym paluszku - dobre wychowanie.

 tak, obie szlachciankki. lko urody im brak...

I niekoniecznie zdobyte na Żoliborzu.

 niby kto pochodzi z Zoliborza? Ja nie.

Data: 2010-12-15 10:36:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis uczcil 13 grudnia

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

nie badz wredny ;o)

a owe panie mają w małym paluszku - dobre wychowanie.

tak, obie szlachciankki. lko urody im brak...

I nie jesteś z wyższej półki?

Data: 2010-12-15 17:12:21
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Wed, 15 Dec 2010 10:36:23 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

 [...]

> niby kto pochodzi z Zoliborza? Ja nie.
I nie jesteś z wyższej półki?

 nie wiem czy czystopolskie nazwisko kwalifikuje mnie  do wyzszej polki i bycia prawdziwym polskim patriota
 minimum takim jak prezes PiS. moim zdaniem "jolanta"
 nie prezentuje soba klasy, a na pewno nie jest dama.

Data: 2010-12-15 17:30:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis uczcil 13 grudnia

Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o5mhg6djl162vfgrreja5b5u5ki8s37oj14ax.com...
On Wed, 15 Dec 2010 10:36:23 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

> [...]

minimum takim jak prezes PiS. moim zdaniem "jolanta"
nie prezentuje soba klasy, a na pewno nie jest dama.

Samo stwierdzenie, że kobieta nie jest damą, jest chamstwem pierwszej wody.
A z chamami się nie dyskutuje.

Data: 2010-12-15 17:39:59
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Wed, 15 Dec 2010 17:30:50 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]
> nie prezentuje soba klasy, a na pewno nie jest dama.

Samo stwierdzenie, że kobieta nie jest damą, jest chamstwem pierwszej wody.

 prawda jest chamstwem ? interesujace. od kiedy to do kwasniewskiej  pasuje okreslenie:dama ? zwyczajowo byla "1-wsza dama" ale teraz ?

A z chamami się nie dyskutuje.

  zakochany jestes w jolce czy co? ;o)))

Data: 2010-12-15 17:52:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis uczcil 13 grudnia

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

prawda jest chamstwem ? interesujace. od kiedy to do kwasniewskiej
pasuje okreslenie:dama ? zwyczajowo byla "1-wsza dama" ale teraz ?

Ty jesteś rzeczywiście prymitywny.

Data: 2010-12-15 17:54:07
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Wed, 15 Dec 2010 17:52:33 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

>  zakochany jestes w jolce czy co? ;o)))

Ty jesteś rzeczywiście prymitywny.

 staram sie dostosowac do twego poziomu ;o)

Data: 2010-12-15 18:28:23
Autor: D. J. MC Donald Musk
Lis uczcil 13 grudnia

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d08ed62$1news.home.net.pl...

Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o5mhg6djl162vfgrreja5b5u5ki8s37oj14ax.com...
On Wed, 15 Dec 2010 10:36:23 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

> [...]

nie prezentuje soba klasy, a na pewno nie jest dama.

Samo stwierdzenie, że kobieta nie jest damą, jest chamstwem pierwszej wody.

samo stwierdzienie, ze zona komunisty moze byc dama zakrawa na chorobe umyslowa...
Zona komunisty powinna chodzic w waciaku i gumiakach a w pracy jezdzic na traktorze.
tak chcieliscie to tak macie...

Data: 2010-12-15 20:16:19
Autor: jadrys
Lis uczcil 13 grudnia
W dniu 2010-12-15 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

[...]

Dama to i w waciaku i na traktorze pozostanie damą. A kocmołucha nie zmienia nawet tony tynku, i przeczytana setka książek "o zachowaniu w towarzystwie". Jeżeli miałeś kiedykolwiek w życiu do czynienia z Damą to pewnie wiesz ze dama to nie tresowana małpka ktore naśladuje innych.  I nic nie stoi na przeszkodzie żeby Dama sama była Komunistką.

Data: 2010-12-14 17:18:57
Autor: >heÂŽsk>
Lis uczcil 13 grudnia
On Tue, 14 Dec 2010 11:03:17 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

> [...]

> Gratulujemy.
> Tomek

    Nie dorastasz Kwaśniewskiej do pięt. To dama. :-)

 nie przesadzaj. jezeli juz to w 1-wszym pokoleniu ;o)))

Data: 2010-12-18 02:36:18
Autor: Jaksa
Lis uczcil 13 grudnia
On Tue, 14 Dec 2010 11:03:17 +0100, Dirko <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

UÂżytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

I zaprosil tego dnia do swojego programu zone komunistycznego  aparatczyka
Aleksandra Kwasniewskiego, ktĂłry za czasĂłw generala szmaciaka byl
ministrem.  Jola tym razem nie opowiadala o jedzeniu bezĂłw...
Gratulujemy.
Tomek

    Nie dorastasz KwaÂśniewskiej do piĂŞt. To dama. :-)

Dama??

Ty sie dirko w chlewie ze swiniami chowales?

Jaksa

Lis uczcil 13 grudnia