Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go"

Data: 2019-08-25 10:27:10
Autor: Bruno Brunowski
Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go"
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-08-25 20:02:30
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje
jakiś ruski trollportal!

To co Lis powiedział w Tok-FM?  Czy to trollportal? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-25 11:09:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 20:03:41 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje
> jakiś ruski trollportal!

To co Lis powiedział w Tok-FM?  Czy to trollportal? :-)

Jak już wielokrotnie wspominałem, skoda mi czasu na odsiewanie ziarna od plew. Jak sytuacja Lordzika zbulwersowała, to niech Lordzik powoła się na konkretny artykuł/podkast w Tok FM.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 09:57:49
Autor: z
W dniu 2019-08-25 o 20:09, Bruno Brunowski pisze:
to niech Lordzik powoła się na konkretny artykuł/podkast w Tok FM.

Będziesz jęczał że podkast płatny i cię nie stać ;-)

Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go"