Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go”

Data: 2019-08-25 16:01:05
Autor: Lord Donald
Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go”
Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go"

Kolejna furia Tomasza Lisa, miała miejsce na antenie radia TOK FM. W ocenie komentatora, rządzący zniszczyli Polskę.

- Wparowali do naszego domu, splądrowali go. Zniszczyli wszystkie reguły, w którym w nim obowiązywały. Zniszczyli meble, armaturę, skopali -- krzyczał na antenie TOK FM Tomasz Lis.

Lis krążył w temacie afery hejterskiej:

- Teraz mówimy o tym, że paru chłopaczków, którzy ich lubią, pokręciło się wokół tego domu i albo wrzucili jeszcze parę kamyczków po tej całej operacji, albo ewentualnie usiadło przed laptopem i hejtowało gospodarzy domu -- dodał.

Tomasz Lis obrażał również prezydenta Polski.

- Naczelnym hejterem wymiaru sprawiedliwości w Polsce jest pan Andrzej Duda. Wielkim hejterem wymiaru sprawiedliwości jest Mateusz Morawiecki, Zbigniew Ziobro, Jarosław Kaczyński. To są naczelni hejterzy. Nie interesują mnie żołnierze tej mafii, tylko ci, którzy wydają rozkazy. A to są ci czterej dżentelmeni -- stwierdził.

https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/20780-lis-w-szalenczej-tyradzie-obrazil-nawet-prezydenta-polski-wparowali-do-naszego-domu-spladrowali-go?fbclid=IwAR2Orunlms1rIVUY-tYGdThzbqV8RznrC4ti7US3wyr0Ahhxn7G4KszD-7I#.XWFw6cbHbCk.facebook

Data: 2019-08-25 10:27:10
Autor: Bruno Brunowski
Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go"
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-08-25 20:02:30
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje
jakiś ruski trollportal!

To co Lis powiedział w Tok-FM?  Czy to trollportal? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-25 11:09:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 20:03:41 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje
> jakiś ruski trollportal!

To co Lis powiedział w Tok-FM?  Czy to trollportal? :-)

Jak już wielokrotnie wspominałem, skoda mi czasu na odsiewanie ziarna od plew. Jak sytuacja Lordzika zbulwersowała, to niech Lordzik powoła się na konkretny artykuł/podkast w Tok FM.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 09:57:49
Autor: z
W dniu 2019-08-25 o 20:09, Bruno Brunowski pisze:
to niech Lordzik powoła się na konkretny artykuł/podkast w Tok FM.

Będziesz jęczał że podkast płatny i cię nie stać ;-)

Data: 2019-08-26 11:38:10
Autor: Runt
W dniu 2019-08-25 o 16:01, kremlowski troll Lord Donald pisze:
Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go"

Tak działaja twoi kolesie z UB.

--
Runt

Lis w szaleńczej tyradzie! Obraził nawet prezydenta Polski! ,,Wparowali do naszego domu, splądrowali go”