Lis wijący się jak piskorz

Data: 2013-06-16 22:02:20
Autor: abc
Lis wijący się jak piskorz
A więc Lis znajduje się między młotem a kowadłem. Ujawniać grzechy
Platformy - korzysta na nich PiS. Nie ujawniać - ktoś i tak później wypapla,
że coś tam "Newsweek" szykował, ale redaktor naczelny materiał schował do
szuflady.

I podsumowanie: wyborcy wybiorą tak jak ja, wielki Tomasz Lis, dziennikarski
umysł wszechczasów. Platforma jest ohydna, ale PiS jeszcze bardziej - wiecie
drogie lemingi, na kogo macie głosować!

Problem tylko w tym, że wraz z odejściem ludzi Platformy od władzy, zapewne
i Lis pożegna się z rolą trybuna ludowego, inkasującego grube pieniądze w
publicznej telewizji. To będzie - i oby tak było - racjonalna decyzja.

http://wszolek.salon24.pl/514566,wijacy-sie-lis-jak-piskorz

Lis wijący się jak piskorz