Lis za burta?

Data: 2010-06-14 13:24:26
Autor: heÂŽsk
Lis za burta?

http://miniurl.pl/foxfire

"Telewizja Polska zawiesiła dzisiejszą emisję programu Tomasza Lisa. Taką decyzję władze TVP wydały po tym, jak okazało się, że gośćmi znanego publicysty będą Bronisław Komorowski i Grzegorz Napieralski, a Jarosław Kaczyński - który również był zaproszony - do studia nie przyjdzie."

czas rozgonic to stado pis-bandytow!

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 06:28:54
Autor: Tomy
Lis za burta?

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:s84c16hvhnpv239v90i83smfkk3slnqg2o4ax.com...

czas rozgonic to stado pis-bandytow!

Weż patyk i leć henek rozganiać. Strasznej kurwicy dzisiaj dostałeś,
chyba znowu słupki bronkowi poszły w górę.

Data: 2010-06-14 13:42:04
Autor: Bombelek
Lis za burta?

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:hv53ps$ltc$1news.eternal-september.org...

[...]

Ale jaja! Ale jaja! PSYCHOPACI znów zaczynają swóje obłąkańcze ujadanie!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-14 13:40:44
Autor: Bombelek
Lis za burta?

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:s84c16hvhnpv239v90i83smfkk3slnqg2o4ax.com...

[...]

Ale jaja! Ale jaja! Oj zabolała prezesa PiS wczorajsza debata! Rany liże! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-14 13:42:17
Autor: Slawek SWP
Lis za burta?
Użytkownik "he®sk" napisał:

[...]

A Cejrowski wyemitowany :O

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'heÂŽsk'.
Lis za burta?
On Mon, 14 Jun 2010 13:42:17 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

> czas rozgonic to stado pis-bandytow!

A Cejrowski wyemitowany :O

 cejrowski jest ok, pogladami mu blizej do JKM niz do prezesa PiS.

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 14:23:10
Autor: awe
Lis za burta?

[...]

-- -- -- -- -- -
przeciez on ma w dupie te tv o ile pamietam to przed tygodniem dostal prace jako naczelny we wprost. lizal dupska komu trzeba to dostal prace. trudno oczekiwac zeby naszelny z prywatnej konkurencyjnej filmy promowal sie za darmo w TV
awe

Data: 2010-06-14 15:51:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv56s2$epa$1news.onet.pl...

[...]

Ujadasz, jakbyś był z PiS-u. Przecież wiesz doskonale, a jak nie wiesz to Cię informuję, że Lis przysporzył drugiemu programowi TVP wielu widzów, a tym samym dużo pieniędzy.

Data: 2010-06-14 06:53:29
Autor: zbig
Lis za burta?
On 14 Cze, 15:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:hv56s2$epa$1news.onet.pl...

> [...]

> trudno oczekiwac zeby naszelny z prywatnej konkurencyjnej filmy promowal

Ujadasz, jakby by z PiS-u. Przecie wiesz doskonale, a jak nie wiesz to
Ci informuj , e Lis przysporzy drugiemu programowi TVP wielu widz w, a
tym samym du o pieni dzy.

Lis ani nie jest za Kaczyńskim, ani za Tuskiem. On gra na siebie.
Głowę dam, że wczesniej czy później na prezydenta wystartuje.

Data: 2010-06-14 16:06:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:41b48765-4613-4862-b711-f112f58345a3e5g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co to ma do rzeczy?

Data: 2010-06-14 07:29:20
Autor: zbig
Lis za burta?
On 14 Cze, 16:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:41b48765-4613-4862-b711-f112f58345a3e5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Ujadasz, jakby by z PiS-u. Przecie wiesz doskonale, a jak nie wiesz to
> Ci informuj , e Lis przysporzy drugiemu programowi TVP wielu widz w, a

Lis ani nie jest za Kaczy skim, ani za Tuskiem. On gra na siebie.
G ow dam, e wczesniej czy p niej na prezydenta wystartuje.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co to ma do rzeczy?

Wydaje się , że ma. Czyta się tu na PSP, żeLlis jakoby jest
propeowski, jeszcze któś będzie usiłował zrobić z niego męczennika. Ze
jaest antypisowski to jasne, za to zresztą wyleciał z Polsatu, kiedy
Solorz był poddany presji przez pisowską radę KRRiT przy wznawianiu
koncesji.

Data: 2010-06-14 07:33:01
Autor: zbig
Lis za burta?
On 14 Cze, 16:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jaest antypisowski to jasne, za to zresztą wyleciał z Polsatu, kiedy
Solorz był poddany presji przez pisowską radę KRRiT przy wznawianiu

Sprawa nieauktualna.Program Lisa jednak wyemitują.

Data: 2010-06-14 16:33:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:914d14b0-4ddb-4174-a805-61b2dcf42aeak39g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

jaest antypisowski to jasne, za to zresztą wyleciał z Polsatu, kiedy
Solorz był poddany presji przez pisowską radę KRRiT przy wznawianiu

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A co to ma do jego kandydowania na prezydenta? O ile wiem, każdy obywatel RP, po spełnieniu określonych warunków ma prawo kandydowania na przezydenta kraju. I nie jest istotne jakie ma poglądy polityczne.

Data: 2010-06-14 07:44:27
Autor: zbig
Lis za burta?
On 14 Cze, 16:33, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:914d14b0-4ddb-4174-a805-61b2dcf42aeak39g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> G ow dam, e wczesniej czy p niej na prezydenta wystartuje.

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wydaje si , e ma. Czyta si tu na PSP, eLlis jakoby jest
propeowski, jeszcze kt b dzie usi owa zrobi z niego m czennika. Ze
jaest antypisowski to jasne, za to zreszt wylecia z Polsatu, kiedy
Solorz by poddany presji przez pisowsk rad KRRiT przy wznawianiu
koncesji.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A co to ma do jego kandydowania na prezydenta? O ile wiem, ka dy obywatel
RP, po spe nieniu okre lonych warunk w ma prawo kandydowania na przezydenta
kraju. I nie jest istotne jakie ma pogl dy polityczne.

Postarm się może nieco rozwlekle wyjaśnić.
po pierwsze znane mi są warunki, jakie musi spełnić kandydat na
prezydenta/
Po drugie jakie ma poglądy kandydat na prezydenta wydaje mi sie jednak
istotne.
Po trzecie podtrzymuję teze , że Lis myśli w przyszłości o
kandydowaniu na prezydenta i temu podporządkowuje całą swoją
działalność publicystyczną.
Jesli założenie trzecie jest prawdziwe to po czwarte oglądalność ma
dla niego znaczenie kluczowe ale nie dlatego aby przysporzyć zysków
macierzystej firmie ale , zeby wypromować siebie. Włądze telewizji
takie rzecy również mogfą brać pod uwagę zdejmując program z anteny.
Po pierwsze nikt nie kwestionuje prawa Lisa do kandydowania

Data: 2010-06-14 16:56:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53c1f585-e884-428f-a482-8d3b61d497f4s9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

istotne.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Prawo do kandydowania na prezydenta nie określa poglądów politycznych kandydata.
Kandydat na prezydenta może mieć takie poglądy polityczne, jakie tylko sobie wymarzy.
To wyborcy je ocenią.

Data: 2010-06-14 16:25:54
Autor: awe
Lis za burta?

> [...]

Lis ani nie jest za Kaczyńskim, ani za Tuskiem. On gra na siebie.
Głowę dam, że wczesniej czy później na prezydenta wystartuje.
ciekawe kto na niego odda glos, wszystkie swinie w poronine?
awe

Data: 2010-06-14 16:26:55
Autor: awe
Lis za burta?
i jeszcze jedno. on gra tam gdzie dostanie kase na chleb innymi slowy cyngiel do wynajecia
awe

Data: 2010-06-14 16:29:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5e4n$5sb$1news.onet.pl...
i jeszcze jedno. on gra tam gdzie dostanie kase na chleb innymi slowy cyngiel do wynajecia

Społecznie pracowało się za komuny. Były nawet czyny społeczne.

Data: 2010-06-14 16:35:49
Autor: awe
Lis za burta?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c163cd2news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
co ty bredzisz = za komuny dostawalo sie kase. spolecznie to mogles zrobic dobrze na workach w mlynie panne marynie
awe

Data: 2010-06-14 16:25:24
Autor: awe
Lis za burta?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c1633df$1news.home.net.pl...

[...]

gowno prawda, dostal tam prace w ramach roznych ukladow. powiedzmy ze mial troche przymknac morde i nie ujadac.
wystarczy poczytac co ludzie o nim mysla na necie. jest powszechnie nie lubiany
awe

Data: 2010-06-14 16:27:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5e1s$5lv$1news.onet.pl...

[...]

Gówno prawda. Zobacz jaką ma oglądalność!

Data: 2010-06-14 16:36:59
Autor: awe
Lis za burta?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c163c62news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
czlowieku ale nie dlatego ze jest taki wspanialy. programow publicystycznych jest za malo w TV. Wstawia w jego ramowke kogos innego i bedzie git
awe

Data: 2010-06-14 16:38:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5enf$7hu$1news.onet.pl...

[...]

To jest Twoja ocena, której nie podzielają miliony oglądających.

Data: 2010-06-14 20:51:52
Autor: awe
Lis za burta?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c163ed0$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
Gowno prawda. wiele osob nie ma kablowki ani satelitarnej tv a wiec sa skazani na I program TV a cos musza ogladac. Zawsze jest jakas stala liczba widzow nawet gdybys pokazywal tam kopanie lopata ziemiakow. Wystarczy w jego miejsce wstawic podobny program z inna osoba i tez bedzie duza ogladalnosc. Lisa wiekszosc ludzi po prostu nie lubi a tak musza go olgadac. Z innych Tv juz sie go pozbyli, a wiec jeszcze o ile pamietam za prezesury Urbaniaka czy jak mu bylo zalapal sie.
awe

Data: 2010-06-14 21:27:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Lis za burta?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5tkf$kr4$1news.onet.pl...

[...]

Jak zwykle jesteś dobrze poinformowany. Lis - TVP2.
Skąd wiesz ile osób nie ma satki lub kablówki? Z tego samego źródła?

Data: 2010-06-14 21:44:41
Autor: .'heÂŽsk'.
Lis za burta?
On Mon, 14 Jun 2010 21:27:46 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5tkf$kr4$1news.onet.pl...
 [...]

> [...]

Jak zwykle jesteś dobrze poinformowany. Lis - TVP2.
Skąd wiesz ile osób nie ma satki lub kablówki? Z tego samego źródła?

 awus wszystkowiedzacy znow szaleje ?  http://www.dew.pl/

 tam go szybko uspokoja ! ;o)))))

--

 HeSk