Lis zdradza kulisy wywiadu z Kaczyńskim. ''Chciałem, by prezes pokazał swą twarz''

Data: 2011-10-19 21:24:40
Autor: Przemysław W
Lis zdradza kulisy wywiadu z Kaczyńskim. ''Chciałem, by prezes pokazał swą twarz''
Tomasz Lis w programie Kuby Wojewódzkiego zdradza kulisy wywiadu z Jarosławem Kaczyńskim. - Chciałem, by po tych 50 minutach ludzie mieli lepsze wyobrażenie o tym, która twarz Jarosława Kaczyńskiego jest prawdziwa.

- Uważałem, że z jednej strony mamy Donalda Tuska i referendum nad nim. Z drugiej strony mieliśmy referendum nad prezesem Kaczyńskim, który wykonał kilka wolt i nie wiadomo było, która z twarzy jest jego prawdziwą. Chciałem, by po tych 50 minutach ludzie mieli lepsze wyobrażenie o tym, która twarz jest prawdziwa - powiedział w TVNTomasz Lis. Na pytanie "Czy się udało?" odpowiedział zawieszając odpowiedź: - Biorąc pod uwagę skalę furii z drugiej strony i skalę pretensji...

Tomasz Lis dodał, że "nigdy podczas swojej 20-letniej pracy dziennikarskiej nie pracował tak długo nad wywiadem, jak przed tym właśnie". - Przygotowanie merytoryczne, to było nie więcej niż połową tej całej roboty. Druga połowa to było zastanawianie się jaki powinien być mój mind set, czyli jakie powinienem mieć nastawienie emocjonalno-intelektualne. Co chcę osiągnąć, jak powinienem to osiągnąć - zdradził Lis.

Prowadzący program pytał też, czy Lis chciał celowo zdominować Jarosława Kaczyńskiego. - Nie stawiałem sobie takiego zadania - odpowiedział krótko Lis. lecz zaraz dodał: - Jestem subiektywny. Pytań można sobie wyobrazić sobie tysiąc zestawów, w głowie rodzi się jeden z tysiąca i to jest pełen subiektywizm.

Lis powiedział także, że nie otrzymywał pogróżek po programie, ale za to odebrał jak nigdy wiele dowodów sympatii. - Telefony zagrzały się od sms-ów, było też mnóstwo telefonów do redakcji, nawet jakieś pocztówki.

Kontrowersyjny wywiad

W rozmowie Jarosława Kaczyńskiego z Tomaszem Lisem w TVP2, która odbyła się w poniedziałek przed wyborami doszło do kilku spięć między prezesem PiS a prowadzącym program. Kaczyński kilkakrotnie próbował pouczać prowadzącego, chwilami ostro go atakując. - Nie będzie debaty z Donaldem Tuskiem, bo nie chcę debat w oparach absurdu.Donald Tusk od sześciu lat mówi o nas w ten sposób, że to są opary absurdu, tak się nie da dyskutować - mówił w programie "Tomasz Lis na żywo" szef PiS. Lis wypadł lepiej w rozmowie z Kaczyńskim - uznała ponad połowa naszych internautów. Prezes PiS przekonał 30 proc. głosujących w naszym sondażu.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10495078,Lis_zdradza_kulisy_wywiadu_z_Kaczynskim____Chcialem_.html#ixzz1bG0xjDLa

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Lis zdradza kulisy wywiadu z Kaczyńskim. ''Chciałem, by prezes pokazał swą twarz''