List Prezydenra USA H. Trumana do sługi szatana Piusa XII

Data: 2012-06-25 11:05:25
Autor: sofu
List Prezydenra USA H. Trumana do sługi szatana Piusa XII
 http://www.konflikty.pl/a,2022,Czasy_najnowsze,List_Harry%27ego_Trumana_do_Piusa_XII.html(fragment)pełny tekst tutaj:http://pogaduchy.myiooi.com/attachments/1/6c990d9b0b6bb6a36514ffdd00d8e956/file/Dok1.pdfList Prezydenta Stanów Zjednoczonych (USA) Harry'ego Trumana do papieżaPiusa XII w Watykanie napisany po zakończeniu II wojny światowej.List opublikował paryski miesięcznik "Sennaciulo" nr 647/1959  i ukazującysię w Chile magazyn. "Revista Nacional de Informacion y Cultura Occidental"(maj-czer- wiec 1959 r.)-- -- -- -- -- Szanowny Panie PacelliJako baptysta i jako głowa jednego z największych i najpotężniejszychnarodów świata, gdzie wszyscy nazywają mnie po prostu panem Trumanem, niemogę stosować zwrotu: Jego Świątobliwość, ponieważ ten tytuł jestzarezerwowany tylko dla Boga. My w Stanach Zjednoczonych uważamy wszystkichludzi za równych przed Bogiem i zwracamy się do siebie naszym własnym,prawdziwym imieniem. W konsekwencji tego piszę do Pana jako do PanaPacelliego.Jestem przekonany, że ani Pan, ani Pański Kościół nie należą do tych, którzyprawdziwie szukają pokoju i pracują dla niego. Twórcy naszego narodu,poznawszy całą historię i cechy Pańskiego kościoła, tak bardzo lubiącegopolit
ykę i wojnę, ustalili jako główną zasadę obowiązującą nasz rząd, bynigdy papież nie miał prawa mieszać się do naszych spraw. Dobrze poznaliśmydoświadczenie historii Europy i jesteśmy pewni, że nasza demokracja nietrwałaby długo, jeśli pozwolilibyśmy - na podobieństwo rządów europejskich -oplątać się waszymi doktrynami i politycznymi intrygami.Tomasz Jefferson, jeden z najmądrzejszych ludzi naszego kraju, powiedziałjasno: "Historia nie dostarczyła nam ani jednego przykładu państwa podwpływami kościoła, któremu udałoby się zachować wolność religijną".W konsekwencji Pan nie posiada najmniejszych kwalifikacji, aby móc mniepouczać o sposobie prowadzenia mego narodu drogą pokoju. Kilka faktówmogłoby pomóc Panu w odświeżeniu swej pamięci. Pański poprzednik wWatykanie, papież Pius XI rozpoczął atak faszystowski, zawierając układy zMussolinim w 1929 r. Cywilizacja chrześcijańska w tym roku została haniebniezdradzona. Sławny pisarz i historyk naszego kraju, Lewis Mumford - anikomunista, ani antykatolik - napisał w książce "Faith for Living" z 1940 r.:"Perfidia świata chrześcijańskiego jasno urzeczywistniła się w 1929 r. przezkonkordat, który powiązał Mussoliniego z papieżem".Wówczas tylko n
ieliczni w Stanach Zjednoczonych znali prawdziwe obliczefaszyzmu tak dobrze jak Pan i papież Pius XI, a wy dwaj pomogliście do jegosukcesu i związaliście z nim wasz kościół. Pan sam - jako młody ksiądz idyplomata - wykonywał specjalne zadanie - pomocy Niemcom w przygotowaniachdo drugiej wojny światowej. Spędził Pan 12 lat w Niemczech. W porozumieniu zvon Pappenem pomógł Pan Hitlerowi wzmocnić się oraz - jako kardynał Pacellipołożył Pan podpis pod konkordatem, który powiązał Watykan i Wielkie Niemcyw 1933 r.Nie udowodni mi Pan swojej niewiedzy o tym, że Hitler i naziściprzygotowywali spisek przeciwko nam. Nawet katoliccy biografowie piszą, żeprzez wiele lat był Pan najlepiej poinformowaną osobą w całej TrzeciejRzeszy. Po podpisaniu konkordatu, tak ważnego dla Hitlera, von Pappen, któryw Norymberdze z wielkim trudem uratował swoje życie, powiedział: "TrzeciaRzesza jest pierwszym mocarstwem nie tylko uznającym, lecz w dalszym ciąguwprowadzającym w życie szczytne zasady papiestwa".Pańscy kardynałowie i biskupi w Rzymie błogosławili oręż użyty przeciwbezbronnym Abisyńczykom. Pański kardynał Schuster z Mediolanu ogłosił podbójAbisynii, jako świętą wojnę, która pozwoli zatriumfować w tym
 kraju krzyżowichrześcijańskiemu. Pan rości sobie prawa, aby nadal nazywać swój kościół -Kościołem Bożym i w konsekwencji żądać, abym ja, szef cywilnego,konstytucyjnego państwa zgodził się uznawać Pana jaki mojego zwierzchnika, aw ten sposób jako zwierzchnika narodu amerykańskiego. Pański poprzednik PiusXI oświadczył publicznie, że zawarłby pakt z samym diabłem, jeśli byłoby topożyteczne dla jego Kościoła. A więc, panie Pacelli, mam obowiązek jakoprzywódca kraju w większosci protestanckiego, odrzucić Pańskie ryzykownepropozycje o pokojowej działalności. Kto je z talerza z którego diabeł jużjadł, potrzebuje olbrzymiej łyżki.                                                                                                                                                     Zwyrazami szacunku Harry Truman-- -- -- -- -- -- -- -- sofu

Data: 2012-06-25 11:26:36
Autor: sofu
List Prezydenta USA H. Trumana do sługi szatana Piusa XII
List Prezydenta Stanów Zjednoczonych (USA) Harry'ego Trumana do papieżaPiusa XII w Watykanie
napisany po zakończeniu II wojny światowej.
List opublikował paryski miesięcznik "Sennaciulo" nr 647/1959
i ukazującysię w Chile magazyn. "Revista Nacional de Informacion y Cultura Occidental"(maj-czer- wiec 1959 r.)

 Fragment: http://www.konflikty.pl/a,2022,Czasy_najnowsze,List_Harry%27ego_Trumana_do_Piusa_XII.htm

Pełny tekst tutaj:
http://pogaduchy.myiooi.com/attachments/1/6c990d9b0b6bb6a36514ffdd00d8e956/file/Dok1.pdf

[...]

Wówczas tylko nieliczni w Stanach Zjednoczonych znali prawdziwe oblicze faszyzmu tak dobrze jak Pan i papież Pius XI, a wy dwaj pomogliście do jegosukcesu i związaliście z nim wasz kościół. Pan sam - jako młody ksiądz idyplomata - wykonywał specjalne zadanie - pomocy Niemcom w przygotowaniach do drugiej wojny światowej. Spędził Pan 12 lat w Niemczech. W porozumieniu z von Pappenem pomógł Pan Hitlerowi wzmocnić się oraz - jako kardynał Pacelli położył Pan podpis pod konkordatem, który powiązał Watykan i Wielkie Niemcy w 1933 r. Nie udowodni mi Pan swojej niewiedzy o tym, że Hitler i naziści przygotowywali spisek przeciwko nam. Nawet katoliccy biografowie piszą, że przez wiele lat był Pan najlepiej poinformowaną osobą w całej TrzeciejRzeszy. Po podpisaniu konkordatu, tak ważnego dla Hitlera, von Pappen, który w Norymberdze z wielkim trudem uratował swoje życie, powiedział: "Trzecia Rzesza jest pierwszym mocarstwem nie tylko uznającym, lecz w dalszym ciągu wprowadzającym w życie szczytne zasady papiestwa".Pańscy kardynałowie i biskupi w Rzymie błogosławili oręż użyty przeciw bezbronnym Abisyńczykom. Pański kardynał Schuster z Mediolanu ogłosił podbój Abisynii, jako świętą wojnę, która pozwoli zatriumfować w tym kraju krzyżowi chrześcijańskiemu. Pan rości sobie prawa, aby nadal nazywać swój kościół  - Kościołem Bożym i w konsekwencji żądać, abym ja, szef cywilnego,konstytucyjnego państwa zgodził się uznawać Pana jaki mojego zwierzchnika, a w ten sposób jako zwierzchnika narodu amerykańskiego. Pański poprzednik PiusXI oświadczył publicznie, że zawarłby pakt z samym diabłem, jeśli byłoby to pożyteczne dla jego Kościoła. A więc, Panie Pacelli, mam obowiązek jako przywódca kraju w większosci protestanckiego, odrzucić Pańskie ryzykowne propozycje o pokojowej działalności. Kto je z talerza, z którego diabeł juz jadł potrzebuje olbrzymiej łyżki.

                                                                                                                                                                   Z wyrazami szacunku Harry Truman

sofu

List Prezydenra USA H. Trumana do sługi szatana Piusa XII