List do IPN w sprawie Palikota.

Data: 2009-04-09 19:58:23
Autor: pluton
List do IPN w sprawie Palikota.
Wysłałem do IPN list w którym domagam się sprawdzenia pokrewieństwa
palikota ze starą małpą Fiki Miki z cyrku Paradiso.

Niech IPN to rozsądzi.

Stawiasz tej instytucji naprawde wysokie wymagania. Nie wiem, czy podola.
To troche tak, jakbys kazal prezydentowi godnie reprezentowac Polske.

No ale w koncu zostali powolani do grzebania w szambie (skojarzenia
z palacem jak najbardziej wskazane), wiec moze jakies gowno wygrzebia.

Nullification

List do IPN w sprawie Palikota.