List do dyktatora

Data: 2010-02-16 18:51:42
Autor: u2
List do dyktatora
.... ale czy dyktator się opamięta ?

http://www.wprost.pl/ar/187225/Kaczynski-pisze-do-Lukaszenki/

"Według Lecha Kaczyńskiego - jak podkre¶la jego kancelaria - osobiste
zaangażowanie się prezydenta Białorusi w tę sprawę będzie
"potwierdzeniem rzeczywistej woli podtrzymania dobrych relacji między
naszymi krajami". W opinii Lecha Kaczyńskiego - czytamy na stronach
prezydenta - "obserwowane aresztowania, próby zastraszania i odbieranie
maj±tku osobom polskiego pochodzenia podważaj± także wyrażane
wielokrotnie przez Białoru¶ zapewnienia o przyjaznych stosunkach
polsko-białoruskich i jej aspiracjach europejskich". "Budz± też
w±tpliwo¶ć prezydenta odno¶nie deklarowanych przemian systemu
politycznego" - czytamy na stronach prezydenta. Jak podaje kancelaria,
Lech Kaczyński powołał się w li¶cie na międzynarodowe zobowi±zania
Białorusi oraz Traktat między Polsk± a Białorusi± o dobrym s±siedztwie i
przyjaznej współpracy."

Data: 2010-02-16 19:38:51
Autor: abc
List do dyktatora
[...]

Odno¶nie tego, która grupa posługuj±ca się nazw± ZPB ma prawo do tego
obiektu - ma orzec s±d. Władze w Mińsku konsekwentnie odżegnuj± się od
zajęcia stanowiska w sprawie interweniuj±c o tyle, o ile w Polsce policja
interesowałaby się burd± o gmach danego stowarzyszenia, na wezwanie
zainteresowanych, posiadaj±cych tytuł prawny.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/5139/

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 20:11:29
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 19:38, abc pisze:
"Wed³ug Lecha Kaczyñskiego - jak podkreĥla jego kancelaria - osobiste
zaangaĹĽowanie siĂŞ prezydenta BiaÂłorusi w tĂŞ sprawĂŞ bĂŞdzie
"potwierdzeniem rzeczywistej woli podtrzymania dobrych relacji miĂŞdzy
naszymi krajami".

Odnoĥnie tego, która grupa pos³ugujħca siê nazwħ ZPB ma prawo do tego
obiektu - ma orzec sħd. W³adze w Miñsku konsekwentnie odżegnujħ siê od
zajêcia stanowiska w sprawie interweniujħc o tyle, o ile w Polsce policja
interesowa³aby siê burdħ o gmach danego stowarzyszenia, na wezwanie
zainteresowanych, posiadajħcych tytu³ prawny.

WiĂŞcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/5139/

Coś bredzisz. Polski MSZ pod wodzą Radka S. daje wyraz uległości wobec
białoruskiego reżimu podpisując układ o małym ruchu transgranicznym.
Waldek P. podpisuje cyrograf na zwiększone dostawy gazu do 2037 kiedy
gazu tyle nie potrzeba, a dotychczasowa umowa była ważna do 2022. Plusk
wymienia się uprzejmościami z kagiebistą Putinem. Nic dziwnego, to sami
agenci jak nie ruscy to niemieccy lub brytyjscy :]

Data: 2010-02-16 20:35:00
Autor: abc
List do dyktatora
Gdzie Polacy maj± łatwiej - w Białorusi czy na Litwie?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:04:48
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 20:35, abc pisze:
Gdzie Polacy majħ ³atwiej - w Bia³orusi czy na Litwie?

Byłeś kiedykolwiek na Białorusi lub na Litwie ? Ja byłem i mogę porównać.

Data: 2010-02-16 21:06:52
Autor: abc
List do dyktatora

Gdzie Polacy majlatwiej - na Bia3orusi czy na Litwie?

Byłe¶ kiedykolwiek na Białorusi lub na Litwie ? Ja byłem i mogę porównać.

Nie byłem. Porównaj.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:09:51
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 21:06, abc pisze:
Gdzie Polacy majlatwiej - na Bia3orusi czy na Litwie?

By³eĥ kiedykolwiek na Bia³orusi lub na Litwie ? Ja by³em i mogê porównaĉ.

Nie byÂłem. PorĂłwnaj.

Nie umiesz czytać ? Już napisałem. Pamiętaj klecho, mądrej głowie dość
po słowie :]

Data: 2010-02-16 21:16:10
Autor: abc
List do dyktatora
Nie umiesz czytać ? Już napisałem. Pamiętaj klecho, m±drej głowie do¶ć
po słowie :]

Nie jestem "klecho".  Nic nie napisałe¶. O ile mi wiadomo, to na Litwie s± problemy ze zwrotem gruntów Polakom, pisowni± polskich nazwisk w dokumentach (Brazauskas zamiast Brzozowski), z nazwami ulic, z dyskryminacj± polskich szkół, itp., itd.  A podobno Litwa to nasz partner strategiczny i demokratyczne państwo europejskie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:21:12
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 21:16, abc pisze:
Nie umiesz czytaĉ ? Już napisa³em. Pamiêtaj klecho, mħdrej g³owie doĥĉ
po sÂłowie :]

Nie jestem "klecho".  Nic nie napisaÂłeÄĄ. O ile mi wiadomo, to na Litwie sħ problemy ze zwrotem gruntĂłw Polakom, pisowniħ polskich nazwisk w dokumentach (Brazauskas zamiast Brzozowski), z nazwami ulic, z dyskryminacjħ polskich szkó³, itp., itd.  A podobno Litwa to nasz partner strategiczny i demokratyczne pañstwo europejskie.

Jak nie jesteĹ› profesjonalnym klechÄ… to spadaj na drzewo banany
prostować, a nie ściemniać na tematy religijna na p.s.polityka :]

Data: 2010-02-16 21:26:33
Autor: abc
List do dyktatora
Jak nie jeste¶ profesjonalnym klech± to spadaj na drzewo banany
prostować, a nie ¶ciemniać na tematy religijna na p.s.polityka :]

Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowi±zek bronić ¶więtej
wiary katolickiej.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:27:36
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 21:26, abc pisze:
Jak nie jesteĥ profesjonalnym klechħ to spadaj na drzewo banany
prostowaĉ, a nie ĥciemniaĉ na tematy religijna na p.s.polityka :]

Każdy bierzmowany katolik - żo³nierz Chrystusa - ma obowiħzek broniĉ ĥwiêtej
wiary katolickiej.

Pierdolisz, jesteś jak nawiedzony muzułmański imam, a nie jak katolik.

Data: 2010-02-16 21:32:14
Autor: abc
List do dyktatora
Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiazek bronic
swietej wiary katolickiej.

Pierdolisz, jeste¶ jak nawiedzony muzułmański imam, a nie jak katolik.

Jak nas uczy katechizm:

"Sakrament Bierzmowania jest to Sakrament, ustanowiony przez Jezusa
Chrystusa dla udzielenia osobnej łaski i darów Ducha ¦więtego, dzięki którym
bierzmowany zyskuje siłę do wyznawania wiary słowem i uczynkiem jako
doskonały żołnierz Chrystusa."

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:38:24
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 21:32, abc pisze:
KaĹĽdy bierzmowany katolik - ĹĽoÂłnierz Chrystusa - ma obowiazek bronic
swietej wiary katolickiej.

Pierdolisz, jesteĥ jak nawiedzony muzu³mañski imam, a nie jak katolik.

Jak nas uczy katechizm:

"Sakrament Bierzmowania jest to Sakrament, ustanowiony przez Jezusa
Chrystusa dla udzielenia osobnej ³aski i darów Ducha Ĥwiêtego, dziêki którym
bierzmowany zyskuje si³ê do wyznawania wiary s³owem i uczynkiem jako
doskonaÂły ĹĽoÂłnierz Chrystusa."

Widać, żeś nie jest katolik :]

Data: 2010-02-16 21:50:09
Autor: abc
List do dyktatora
Każdy bierzmowany katolik - żolnierz Chrystusa - ma obowiazek bronic
swietej wiary katolickiej.

Pierdolisz, jestes jak nawiedzony muzu3manski imam, a nie jak katolik.

Jak nas uczy katechizm:

"Sakrament Bierzmowania jest to Sakrament, ustanowiony przez Jezusa
Chrystusa dla udzielenia osobnej laski i darów Ducha Swietego, dzieki którym
bierzmowany zyskuje sile do wyznawania wiary slowem i uczynkiem jako
doskonaly żolnierz Chrystusa."

Widać, że¶ nie jest katolik :]

Uważasz, że katolik powinien być rozmemłany, skulony i powinien siedzieć cicho?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:52:41
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 21:50, abc pisze:

Uważasz, że katolik powinien byĉ rozmem³any, skulony i powinien siedzieĉ cicho?

SÄ…dzisz innych po sobie, nie kaĹĽdy jest tobie podobny !

Data: 2010-02-16 21:56:03
Autor: abc
List do dyktatora
Uważasz, że katolik powinien byc rozmem3any, skulony i powinien siedziec
cicho?

S±dzisz innych po sobie, nie każdy jest tobie podobny !

Ja nie jestem rozmemłany, skulony i nie siedzę cicho. Wręcz przeciwnie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-16 21:59:04
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 21:56, abc pisze:

Ja nie jestem rozmemÂłany, skulony i nie siedzĂŞ cicho. WrĂŞcz przeciwnie.

Jesteś zwykłym prowokiem, nie katolikiem :]

Data: 2010-02-16 22:02:50
Autor: abc
List do dyktatora
Pas.

Data: 2010-02-16 22:05:43
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 22:02, abc pisze:
Pas.
Kontra.

Data: 2010-02-17 11:36:55
Autor: =he®sk=
List do dyktatora
On Tue, 16 Feb 2010 21:04:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-16 20:35, abc pisze:
> Gdzie Polacy maj? ?atwiej - w Bia?orusi czy na Litwie?

Byłe¶ kiedykolwiek na Białorusi lub na Litwie ? Ja byłem i mogę porównać.

 bylem tu i tu. co chcesz porownywac? nigdzie nas nie lubia. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-16 22:03:39
Autor: boukun
List do dyktatora

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlem4e$37g$1atlantis.news.neostrada.pl...
... ale czy dyktator się opamięta ?

Napisał dyktator do dyktatora, he, he, he...

boukun

Data: 2010-02-16 22:11:28
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 22:03, boukun pisze:

... ale czy dyktator się opamięta ?

Napisał dyktator do dyktatora, he, he, he...

Raczej przedstawiciel polskich interesów i obrońca Polaków w
przeciwieństwie do ciebie, Boukun :]

Data: 2010-02-16 22:12:59
Autor: boukun
List do dyktatora

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlf1qr$181$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-16 22:03, boukun pisze:

... ale czy dyktator się opamięta ?

Napisał dyktator do dyktatora, he, he, he...

Raczej przedstawiciel polskich interesów i obrońca Polaków w
przeciwieństwie do ciebie, Boukun :]

Nacjonalista żydowski...i przedstawiciel żydowskich interesów w Polsce...

boukun

Data: 2010-02-16 22:20:26
Autor: u2
List do dyktatora
W dniu 2010-02-16 22:12, boukun pisze:

Nacjonalista żydowski...i przedstawiciel żydowskich interesów w Polsce...

boukun

Kto ty jeste¶ to wiadomo od dawna, nie musisz się przedstawiać za każdym
razem.

Data: 2010-02-17 11:36:55
Autor: =he®sk=
List do dyktatora
On Tue, 16 Feb 2010 18:51:42 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

... ale czy dyktator się opamięta ? [...]

 "dyktator" ma to w d... Taka sytuacja mu sprzyja.
 Polacy na Bialorusi pokazuja prawdziwy charakter.
 Zamiast robic cos wspolnie rywalizuja o koryta walczac
 na pyskowki. Pieniactwo to nasza narodowa cecha. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

List do dyktatora