List do papieża

Data: 2013-02-15 10:53:52
Autor: glob
List do papieża
List do Papieża Benedykta XVI

Podobno Papież Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z
prośbą o wsparcie polskich ofiar księży-pedofilów. Dziś wysłałem do
niego pismo o następującej treści:

Szanowny Biskupie Rzymu,
 Gratuluję podjęcia decyzji o abdykacji, była ona niewątpliwie trudna,
ale i odważna. Szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że wierzę w to, iż
zrezygnował z niej Papież sam, z własnej woli, a nie przekupiony
gotówką przez następcę, tak jak uczynił to w 1045 rok papież Benedykt
IX. Niewielu było takich śmiałków w historii, niektórzy, tak jak np.
Celestyn V, którego uznaje Papież za wzór do naśladowania, zapłacili
za to dość dotkliwie. Jako oczytany i inteligentny przywódca Stolicy
Apostolskiej wie Papież na pewno, że po swojej abdykacji został on
zesłany i więziony, a także umarł w niejasnych okolicznościach. Jednak
żyjemy w XXI wieku, a Papież cieszy się wysokim poparciem i szacunkiem
przynajmniej wśród części wiernych i nie musi się obawiać, że zostanie
potępiony lub opuszczony po rezygnacji z funkcji.

Rozumiem, że nie czuł się już Ojciec na tyle silny psychicznie i
fizycznie, aby przewodzić tak rozwiniętej i niestety zdemoralizowanej
organizacji. Olbrzymia skala pedofilii wśród duchownych załamałaby
każdego. Ujawnienie ponad 35 000 ofiar księży pedofilów molestowanych
w ciągu zaledwie 60 lat w Irlandii, ujawnienie i wypłata 144 000 000
USD niemal 600 ofiarom duchownych-pedofilów w Stanach Zjednoczonych
spowodowało znaczne załamanie wiary. Skala zjawiska pedofilii w
Polsce, w kraju Ojca poprzednika, może być znacząco większa.  Duchowni
starają się ukrywać i opóźniać ujawnienia przestępstw pedofilii. W
pełnieniu funkcji zapewne nie pomogły Papieżowi również skandale w
Watykanie. Przecieki dotyczące rozmów czy dokumentów musiały mocno
Ojca zmartwić, tak samo jak coraz głośniejsza dyskusja o lobby
homoseksualnym nakłaniającym młodych kleryków do stosunków płciowych w
zamian za stanowiska kościelne. W jednym ze swoich przemówień zwrócił
się Ojciec do ofiar nadużyć seksualnych popełnionych przez księży
słowami: "Ogromnie wycierpieliście i jest mi z tego powodu naprawdę
przykro. Wiem, że nic nie może usunąć zła, które znosiliście. Nadużyto
waszego zaufania i została pogwałcona wasza godność".

W imię tej utraconej godności oraz niewyobrażalnego cierpienia zwracam
się do Ojca z prośbą, aby przed swoim odejściem wynagrodził Ojciec
cierpienia polskich ofiar księży pedofilów i ustanowił fundusz na
odszkodowania, np. w wysokości 5 000 000 000 EUR, gdyż ofiar
duchownych pedofilii może być w Polsce nawet blisko 300 000 oraz
wywarł zdecydowany wpływ na polskich duchownych, którzy zamiast
walczyć z tym zjawiskiem mówią, że "pedofilia była, jest i będzie" bo
jest to niewątpliwie postawa godna największego potępienia.

Taki gest pozwoliłby Ojcu odejść z pełnionej funkcji w pełni chwały i
z poczuciem wypełnionego obowiązku, byłby również wzorem dla Ojca
następcy.

Data: 2013-02-15 19:56:16
Autor: zdumiony
List do papieża
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:9625cd2b-83fb-4e85-ad6f-da0cffd2e6ach9g2000vbk.googlegroups.com...
odszkodowania, np. w wysokości 5 000 000 000 EUR, gdyż ofiar
To ma skrzynkę nieograniczonej wielkości  z pieniędzmi?

Data: 2013-02-15 11:04:27
Autor: glob
List do papieża
On 15 Lut, 19:56, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:9625cd2b-83fb-4e85-ad6f-da0cffd2e6ach9g2000vbk.googlegroups.com...> odszkodowania, np. w wysokości 5 000 000 000 EUR, gdyż ofiar

To ma skrzynkę nieograniczonej wielkości  z pieniędzmi?

300 000 gwałtów pedofilnych w Polsce to cały zgwałcony Piotrków
Trybunalski, bo mniej więcej tyle ma ludności.
 Kler w Polsce już zgwałcił całe miasto dzieci, więc jak gwałcą to
niech płacą ofiarą za cierpnienia, tak jak na całym świecie.

Data: 2013-02-15 21:02:59
Autor: Marek Czaplicki
List do papieża
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 luty 2013 20:04:

[...]

Eeee...tam zapłacą? Już wydali stosowne słowa, że jak złe to działanie jako osoby prywatne, bez majątku i spadkobierców. :)

Data: 2013-02-15 12:11:53
Autor: glob
List do papieża

da0cffd2e...@h9g2000vbk.googlegroups.com...>

> [...]

Eeee...tam zapłacą? Już wydali stosowne słowa, że jak złe to działanie jako
osoby prywatne, bez majątku i spadkobierców. :)

Bo się boją że zbankrutują,/trzeba było nie gwałcić/, oni naprawdę są
naiwni że myślą iż ludzie ślepi, że zagranicą płaci kościół.
 Zobacz Irlandczyką płacą a co Polskie dzieci to bezkarnie można
gwałcić? Dlatego tak kopytami się bronią by pedofilia nie wyszła na
jaw, bo Polska jest krajem europejskim i jeśli polskie sądy i politycy
nie wyegzekwują kasy, to trybunał to zrobi, a wyroki trybunału Polskę
obowiązują.

Data: 2013-02-15 21:22:37
Autor: Marek Czaplicki
List do papieża
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 luty 2013 21:11:

[...]

Masz rację. Tak to jest, że od gwałtu na rozumie, zaczyna się gwałt na ciele.  Dla mnie osobiście zbok to zbok i takiego za mordę i przed odpowiednie sądy i jesień średniowiecza z dupy.

Data: 2013-02-15 12:48:55
Autor: glob
List do papieża
On 15 Lut, 21:22, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

ciele.  Dla mnie osobiście zbok to zbok i takiego za mordę i przed
odpowiednie sądy i jesień średniowiecza z dupy.

No dokładnie , ten styl narzucania innym jak mają żyć idzie też w
seksie i narzucają innym , gwałtem , swoje penisy.
  Mnie męczy to że spór z kościołem jest infantylny, bo jest to
instytucja dawno skompromitowana.
 Ale ciemnota nam powtarza , jeszcze raz, na naszych ciałach i
umysłach, dlaczego kościół to instytucja skompromitowana.
 To dokładnie tak jakby nagle jakieś grupie , przyszło do łba w polsce
powtarzać komunizm w wydaniu Stalinowskim i tłumaczysz i mówisz, a
głupota swoje.
 Tu inteligencja jest zastraszona przez głupków ze wsi, co na
zachodzie nawet pojąć nie mogą, jak to możliwe aby plebs miał dużo
więcej do powiedzenia niż ludzie kulturowo dojrzali.

Data: 2013-02-15 22:11:39
Autor: Marek Czaplicki
List do papieża
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 luty 2013 21:48:

 Tu inteligencja jest zastraszona przez głupków ze wsi, co na
zachodzie nawet pojąć nie mogą, jak to możliwe aby plebs miał dużo
więcej do powiedzenia niż ludzie kulturowo dojrzali.

Nie jest zastraszana, bo inteligencja sama w sobie nie tworzy mądrości. Wadą zasadniczą "elit" w Polsce jest to, że jak tu by wszystko zmienić, ale niech nie zmieni się to, że "My" mamy władzę. Ktoś mądry powiedział: "aby zdobyć władzę trzeba wykazać się małością, ale żeby ją utrzymać trzeba wykazać się wielkością". Elity mają tylko tyle, że cały czas wykazują się "małością". :)

Data: 2013-02-15 16:46:33
Autor: glob
List do papieża
On 15 Lut, 22:11, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

wielkością". Elity mają tylko tyle, że cały czas wykazują się "małością". :)

  Nie, nie o to chodzi, obecnie elita to nie krew , władza ....tylko
ludzie kultury i tak na zachodzie jeśli doktor, czy profesor o czymś
mówi,  to ludzie mają przekonanie że na tym się nie znając fachowiec
ma racje, czyli ludzie kultury mają poważanie.
  Tu inteligentowi można na łeb nasrać, wylać pomyje i wyzwać od
lemingów, im kto głupszy tym zna się nawet na lotach w kosmos i ta
głupota zmanipulowana przez cwaniaków i karierowiczów, na każdym kroku
się drze, by cwaniak miał co chce , a racjonalne argumenty
niedocierają, są zawyte, zapienione i wyszydzone.
 Na zachodzie wyjdzie pismo psychiatryczne że np: homo norma, to nie
cuduje się od lobby, ja wiem lepiej od badań naukowych, tylko ufa się
profesjonalistą którzy przedkładają dowody.
Czyli po prostu elita kształtuje obraz społeczny, a nie wyjący plebs,
gdzie jego homofobie przez darcie i wycie są przyjmowane jako normy, a
nie profesjonalne badania.
 To jest prawdopodobnie pozostałość komuny, która prostaka
idealizowała, a osobę kultury pokazywała jako bujacza w obłokach.
 Tylko że ten prostak zamiania nam życie w szambo i nic nie ma
poważania, jak mu nie pasuje to się drze i wyje, a politycy chcąc mieć
poparcie pochylają się na ten widoczny elektorat.
 Brak ustawy związków partnerskich skrytykowała cała elita polski i na
zachodzie ten głos by wzbudził zainteresowanie, bo to mówią ludzie
myślący.
 A tu rozwył się zaburzony plebs i wycie plebsu do kariery
karierowicze wykorzystali i nagle ogrom ludzi w PL prostych spraw nie
może załatwić.

Data: 2013-02-16 07:49:07
Autor: Marek Woydak
List do papieża
On Fri, 15 Feb 2013 22:11:39 +0100, Marek Czaplicki wrote:

[...]

Polskie elity mają w znakomitej wiekszości chłopskie korzenie, a tym samym
chłopską mentalność. Nie moża oczekiwać po swego rodzaju neofitach by
wykazywali się inteligencją właściwą światłym umysłom. Proszę przyjrzeć się
tzw. posłom. Prawie wszyscy nie mają przygotowania politycznego. Zostali
posłami z woli prezesa tej czy innej partii. Ich posłowanie to jedyny
godziwy zarobek. W "cywilu" klepali biedę. Coż możemy oczekiwac po takim
kimś jak n.p. Jarosław Kaczyński? Jego pojmowanie dobra kraju  to chłopskie
pieniactwo. O dziwactwie typu Anna-Krzysztof nie wspomnę.

MW

Data: 2013-02-15 21:46:43
Autor: leszek niewiadomski
List do papieża
Am 15.02.2013 19:56, schrieb zdumiony:
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości
odszkodowania, np. w wysokości 5 000 000 000 EUR, gdyż ofiar
To ma skrzynkę nieograniczonej wielkości  z pieniędzmi?

Jak wyczytalem ostatnio, Watykan mimo mojego skromnego wsparcia (monety, znaczki, jak zamkna biznes to beda jeszcze cenniejsze?) ma ostatnio bardzo do tylu w finansach. Rok 2011 zamknal deficytem 15 mln euro. Zarabia na turystach, patnikach i dewocjonaliach, ale topi forse w mediach - gazeta, radio i tiwi oraz administracji. A wiec g* dadza ofiarom "globa". Gosc powinien zwrocic sie do lokalnych panow sukienkowych wzglednie sie odstosunkowac.
Pytanie zasadnicze: kolego, po jakiemu wystosowales swoj list? Po lacinie, wlosku, niemiecku czy angielsku? Pan Ratzinger baka cos czasem z kartki co katoliccy kryptolodzy uwazaja za basic Polish, ale watpie, zeby nawet rozumial to, co wypowiada.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-15 12:55:26
Autor: glob
List do papieża
On 15 Lut, 21:46, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The

W ameryce kościoły pobankrutowały, trzeba było myśleć a nie gwałcić ,
a polskie dzieci tak samo lub gorzej cierpiały przez kler, więc w
stanach sąd ze zboczeńcami się nie cackał i mają racje, trzeba było
fiuta nie wtykać tam gdzie nie potrzeba.  To teraz przyszła
odpowiedzialność za swoje czyny.

Data: 2013-02-16 11:27:10
Autor: Wiesiaczek
List do papieża [ort]
On Fri, 15 Feb 2013 10:53:52 -0800, glob wrote:

List do PapieĹźa Benedykta XVI

Podobno PapieĹź Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z

Chyba "Świątobliwości"?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-16 03:53:20
Autor: glob
List do papieża [ort]
On 16 Lut, 12:27, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
> [...]

> Podobno Papież Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
> postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Czy istotnie Lech Kaczyński popełnił błąd, mówiąc Wasza Świętobliwość
zamiast Wasza Świątobliwość? Chyba tak, gdyż współczesne wydawnictwa
poprawnościowe odnotowują właśnie ją. W Wielkim słowniku poprawnej
polszczyzny PWN (z 2004 r.) pod red. Andrzeja Markowskiego czytamy:
świątobliwość: Człowiek wielkiej świątobliwości; Jego (Wasza)
Świątobliwość 'tytuł używany w stosunku do przywódcy
religijnego' (Jego - przy mówieniu o nim, Wasza - przy zwracaniu się
do niego). Tak samo wyłącznie hasło świątobliwość spotykamy w
Uniwersalnym słowniku języka polskiego PWN pod red. Stanisława Dubisza
i w Słowniku współczesnego języka polskiego Wydawnictwa "Wilga" pod
red. Bogusława Dunaja.

      Okazuje się jednak, że jeszcze pół wieku temu była w obiegu
forma z samogłoską ę, czyli świętobliwość. Odnotował ją na przykład
Słownik poprawnej polszczyzny PWN pod red. Witolda Doroszewskiego
(wydanie z 1973 r.): świątobliwość, rzad. świętobliwość, np.. Człowiek
wielkiej świątobliwości (świętobliwości).Obydwie zaś formy rejestruje
i dziś Wielki słownik ortograficzny PWN pod red. Edwarda Polańskiego.

Data: 2013-02-16 16:37:47
Autor: Przemysław M.
List do papieża [ort]
Dnia Sat, 16 Feb 2013 14:53:54 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Jak można tak pisać o Najwiekszym Patriocie!??

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-16 12:41:45
Autor: u2
List do papieĹźa [ort]
W dniu 2013-02-16 12:27, Wiesiaczek pisze:
On Fri, 15 Feb 2013 10:53:52 -0800, glob wrote:

List do PapieĹźa Benedykta XVI

Podobno PapieĹź Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z

Chyba "Świątobliwości"?

A nie świętojebliwości ?...-;)

Data: 2013-02-16 16:38:40
Autor: Przemysław M.
List do papieĹźa [ort]
Dnia Sat, 16 Feb 2013 12:41:45 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-16 12:27, Wiesiaczek pisze:
On Fri, 15 Feb 2013 10:53:52 -0800, glob wrote:

List do Papieża Benedykta XVI

Podobno Papież Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z

Chyba "Świątobliwości"?

A nie świętojebliwości ?...-;)

Zamknij dziub idioto. Zasrywasz tą grupę sowimi durnotami jak jakiś
obłąkany pajac.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-16 19:42:36
Autor: Grzegorz Z.
List do papieĹźa [ort]
u2 napisał:

W dniu 2013-02-16 12:27, Wiesiaczek pisze:
On Fri, 15 Feb 2013 10:53:52 -0800, glob wrote:

List do Papieża Benedykta XVI

Podobno Papież Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z

Chyba "Świątobliwości"?

A nie świętojebliwości ?...-;)

DoPiSzę to sobie do listy.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-16 22:18:35
Autor: mkarwan
List do papieża [ort]
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfojtc$sh7$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-16 15:05:35
Autor: Bogdan Idzikowski
List do papieĹźa [ort]

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfnqee$1vj$1news.task.gda.pl...
On Fri, 15 Feb 2013 10:53:52 -0800, glob wrote:

List do PapieĹźa Benedykta XVI

Podobno PapieĹź Benedykt XVI odpisuje na listy wszystkich wiernych,
postanowiłem to sprawdzić i zwróciłem się do Jego Świętobliwości z

Chyba "Świątobliwości"?

A gdyby napisał "Świętojebliwość", to nie zwracałbyś mu uwagi, tylko pojechał do niego do domu i na miejscu zastrzelił?

ubawiony

Data: 2013-02-16 15:11:31
Autor: u2
List do papieĹźa [ort]
Chyba "Świątobliwości"?

A gdyby napisał "Świętojebliwość", to nie zwracałbyś mu uwagi, tylko
pojechał do niego do domu i na miejscu zastrzelił?

ubawiony

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Problem polega na tym, ze w czasach Kaczynskiego merdia metnego nurtu wykorzystywaly kazde przejezyczenie Kaczynskiego, a teraz merdia metnego nurtu nie dostrzegaja wtornego analfabetyzmu bronka de bul, a abwera zatrzymuje i neka polskiego studenta za satyryczna stronke o bronku ze wsi...-;)

Data: 2013-02-16 16:37:09
Autor: Przemysław M.
List do papieĹźa [ort]
Dnia Sat, 16 Feb 2013 15:11:31 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Wyobraz sobie niedojdo co by się działo gdyby ów student zamieścił
satyryczną stronkę o ZbawPolskę? Wrzawa podniosłaby się w całym PiS! Tusk
winny! Tusk winny!

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-16 16:51:57
Autor: u2
List do papieża [ort]
W dniu 2013-02-16 16:37, Przemysław M. pisze:
[...]

Alez sa nadal takie stronki i byly za czasow prezydentury Kaczynskiego. Jakos nikt z abwery nie pofatygowal sie scigac ich tworcow...-;)

Data: 2013-02-16 15:00:26
Autor: glob
List do papieża [ort]
On 16 Lut, 16:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Alez sa nadal takie stronki i byly za czasow prezydentury Kaczynskiego.
Jakos nikt z abwery nie pofatygowal sie scigac ich tworcow...-;)

Jak nie, cała polska ścigała bezdomnego i przed sądem stanął za
wypowiedzi o Kaczce.

List do papieża