List do wyborcow

Data: 2010-07-06 23:09:52
Autor: boukun
List do wyborcow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i10598$rl3$1news.onet.pl...
z neta

Piszę w sprawie ważnej dla nas wszystkich - wyboru Prezydenta RP. Zapewne masz swoją opinię, ale ponieważ od Twojej decyzji zależy też moja przyszłość pozwól przedstawić mój punkt widzenia - jeśli zechcesz podyskutować to oczywiście chętnie porozmawiam.

Kandydatów powinniśmy oceniać przez pryzmat tego co robili, oczywiście słowa i gesty mają swoje znaczenie. Znacznie lepiej oceniam dokonania rządu Jarosława Kaczyńskiego, który mimo trudnych koalicjantów był lepszy od rządu Donalda Tuska popieranego bezkrytycznie przez Bronisława Komorowskiego. Przyszły rząd bez tych koalicjantów będzie już znacznie lepszy.

A co na to inni SBecy?

boukun

List do wyborcow