List gonczy za biskupem !.

Data: 2009-10-03 11:39:28
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.
Te bzdety możesz wciskać twoim zmanipulowanym wnusiom - kit wciskasz i
tyle. Jesteś jak zwykle niewiarygodny - twój tekst również.

Antenka

P.s. Polskie mohery są lepiej wyedukowane od ciebie.

Data: 2009-10-03 22:41:45
Autor: Grzegorz Z.
List gonczy za biskupem !.
P.s. Polskie mohery są lepiej wyedukowane od ciebie.

A jakie wybujałe nosy mają!

Data: 2009-10-04 13:05:06
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:795847bd-177b-4083-ae30-a773c6640d88d4g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Typowe kolotunskie ala radiomaryjny moher konfabulacje . Prezentujesz tu prostacka manipulacje obliczona na pdobnych Tobie zindoktrynowanych do cna rydykowcow , ktorzy nie przyjma do wiadopmoscvi niczego co nie pochodzo z radiomaryjnej tuby .
Tak , serce ty moje , kanadyjski biskup zabawial sie raczka ogladajac zdjecia dzieci a moze nie tylko raczaka , moze zwabial dzieci do swojego palacu i za cukierka kazal sobie loda !.
Potem , kiedt zajelo sie nim prawo , biskup ten jak pies uciekl tak , gdzie moga mu naskoczyc i gdzie rozeslane listy goncze go nie siegna.
Wisi mni , czy wierzysz , czy nie i tak naprawde zdziwiloby gdybys uwierzyla wszak jak sie rzeklo , dr . Rydzyk tego nie potwierdzil a skoro nie , to ........no wiadomo .
Zyj sobie dalej w koltunskim zaklamaniu i wierz w to , ze sutanna sama w sobie jest swieta i taki satus nadaje kazdemu kto ja przywdzial , nawet jesli zrobil to pospolity  lotr .

cyc

Data: 2009-10-04 08:15:00
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.

Typowe ubeckie obrzucanie błotem. I ten twój nienawistny język.
Przestań mi tutaj opowiadać takie pierdoły. Byłeś? Widziałeś jak się
bawił rączką hm? A co w tym złego oglądać zdjęcia dzieci?
Wiesz dlaczego wnioskuję, że masz jakieś UB-ckie powiązania? Bo wtedy
ilekroć zostaje przyłapany jakiś pedofil z tzw. "nietykalnych kręgów"
- patrz przykład Polańskiego, ty szybko produkujesz podobne teksty
dotyczące Kościoła, kleru. Pytanie po co? Już ci  odpowiadam Cycu.
Cele jest jeden  - patrz ciemnogrodzie, patrzcie mohery, patrzcie
katole - wasze klechu nic nie lepsze, gapią się na małe dzieci i robią
sobie dobrze! To co robisz jest bardzo niskie. Bye!

Antenka

P.s. Jeśli biskup się zabawiał,  to jest sprawa jego sumienia, będzie
musiał zdać z tego rachunek, bo przekroczył VI przykazanie Boże
przeciwko czystości. Jeśli natomiast sam obfotografował te dzieci
golusieńkie - dowody panie Cyc! - to już jest przestępstwo. Jeśli
propagował te treści pornograficzne i rozsyłał je w interku, to też
przestępstwo - nie znam prawa kanadyjskiego. Jeżeli natomiast
wyszukiwał na prywatny użytek takie fotki, żeby,  jak to ująłeś,
zabawiać się w czterech ścianach, to nie ma znamion przestępstwa, jest
natomiast to czyn moralnie zły, o czym biskup doskonale wiedział.  Nie
popieram takiego zachowania, ale mam świadomość, że każdy człowiek
jest grzeszny - ty też Cycu i nie rób z siebie świętoszka. Aha na
przyszłość podaj źródło swoich "sensacji", bo stajesz się zupełnie
niewiarygodny. To mi pachnie tym antyklerykalnym szmatławcem Urbana.
Bye konfabulatorze :-P!

Data: 2009-10-04 17:25:09
Autor: Grzegorz Z.
List gonczy za biskupem !.
P.s. Jeśli biskup się zabawiał,  to jest sprawa jego sumienia, będzie
musiał zdać z tego rachunek, bo przekroczył VI przykazanie Boże
przeciwko czystości.

Ale to dopiero po śmierci, zgodnie z waszą wiarą. Wcześniej zaś, bo jeszcze
za życia - pana biskupa czeka kilkuletni pobyt w sześcioosobowej celi w
towarzystwie pięciu kolegów, niekoniecznie tej samej profesji.

Oczywiście jeśli zostanie na pobyt w niej skazany prawomocnym wyrokiem.

Data: 2009-10-04 08:41:40
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.
On 4 Paź, 17:25, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

towarzystwie pięciu kolegów, niekoniecznie tej samej profesji.

Oczywiście jeśli zostanie na pobyt w niej skazany prawomocnym wyrokiem.

Podaj dowody, a przede wszystkim źródło to będziemy dalej rozmawiać.
Dla mnie jest oczywiste, że Cyc to prowokator. O tym świadczy brak
odpowiedniego linku. Takim ludziom jak Cyc i tobie po prostu się nie
wierzy. Wam za te prowokacje płacą. Bywaj malutki!

Antenka

Data: 2009-10-04 17:49:06
Autor: Grzegorz Z.
List gonczy za biskupem !.
Dnia Sun, 4 Oct 2009 08:41:40 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Podaj dowody

http://wiadomosci.onet.pl/2053188,12,1,1,,item.html

Resztą zajmie się sąd.

Data: 2009-10-04 19:11:45
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8e79001b-ac41-4e1d-979a-f1ec653c92cfg1g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

odpowiedniego linku. Takim ludziom jak Cyc i tobie po prostu się nie
wierzy. Wam za te prowokacje płacą. Bywaj malutki!

Juz mniej ufac niz moherowym koltunskim radiomaryjowcom , umaczanych na dodatek w faszystowskich ekstrementach , nie mozna .
To kwintesencja zaklamania , obludy , falszu i wrednosci .

cy

Data: 2009-10-04 15:08:37
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.
On 4 Paź, 19:11, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:8e79001b-ac41-4e1d-979a-f1ec653c92cfg1g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

dodatek w faszystowskich ekstrementach , nie mozna .
To kwintesencja zaklamania , obludy , falszu i wrednosci .

Nio nio nio...tylko tyle? Słabo, chyba opadłeś z sił ha ha

Antenka

Data: 2009-10-04 18:31:17
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a4983033-96f0-433f-a54c-7ed08d7dbfcdd4g2000vbm.googlegroups.com...

Typowe ubeckie obrzucanie błotem.
Jestes niespelna rozumu .

Wiesz dlaczego wnioskuję, że masz jakieś UB-ckie powiązania?

Napewno dlatego , ze widzialem Cie stojaca pod latarnia gdzie zarabialas na bulke ...sucha bo posmarowana nikt by Ci nie zaplacil !.

[...]
Ja w przeciwienstwie do Ciebie , glupia makolagwo , jestem pawdziwym a nie radiomaryjnym katolikiem i dla mnie przykazania sa rzecza swieta a nie jak dla Ciebie i biskupa , ktorego pedofilstwo usilujesz bronic . Calkiem  jak tluszcza pseudointelektualistow z jarmulka na czubku glowy , Polanskiego .
Twoje obserwacje na temat zbieznosci jakoby moich postow o ksiedzach pedofilach z  dokonaniami Polanskiego sa tyle samo warte jak Twoj faszytowski katolicyzm uznajacy swietosc munduru a nie wbitego nim czlowieka , nawet wbity w niego jest lotr .
Tfu , co za obluda , ze tez masz czelnosc podawac sie za katoliczke .
Zadalem sobie trud garkotluku i znalazlem tekst o ktory Ci chodzi a ktory nie umiesz sobie odnalezc w necie a wystarczy tylko umiec poslugiwac sie goglami .
Podaje link
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/356836,kanada_nakaz_aresztowania_biskupa_za_pornografie_dziecieca.html
Nie z tego zrodla co prawda korzystalem czytajac prawde o Twoich ulubiencach , czyli zboczkach w sutannach bo moim zrodlem byla  jedna z amerykanskich gazet i podawala wiecej szczegolow na ten temat .
Na ! czytaj i dowiedz sie prawdy .

[...]

Jakze latwo wybaczasz lotrom w sukienkach !! . Tyle u Ciebie milosierdzia dla nich bo skumulowalo sie  cale jakim jestes w stanie zadysponowac , stad pewnie wyciekajacy z Ciebie jad i nienawisc wobec wszystkich innych ludzi juz go zabraklo  !.
Tfu , ..........ze powtorze !

cyc

Data: 2009-10-04 18:44:33
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

[...]

Na !! dalej mokolagwo

http://www.zw.com.pl/temat/20.html

i jeszcze
http://revelstein.blox.pl/html

 cos dal takiego zboka jak Ty

http://www.stoppedofilom.pl/
cyc

Data: 2009-10-04 10:05:24
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.

Tak jak przypuszczałam - dowody żadne -nic z tego nie wynika. Nie
wiadomo nawet czy to był  komputer wspomnianego biskupa - może
podmieniony. Nie wiem co by było, gdyby np. ktoś zainteresował się
zawartością kompa Tzvela, który nieustannie propaguje tutaj na psp
treści z pornografią dziecięcą. Dlaczego wtedy nie grzmisz i dajesz
przyzwolenie na zabroniony proceder? Pewnie ci się to podoba he he.
Odpowiem ci - masz podwójną moralność - hipokryto!

Antenka

P.s. Tylko nie makolągwo, ty pingwinie!

Data: 2009-10-04 19:16:03
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:13a40c3b-61a7-4a44-940c-aae1cb4eb4e6j9g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

Tak dla skoltunialego radiomartyjowca , dezyzja sadu o aresztowaniu biskupa jest oparta na wodzie pisanych dowodach !. Co za koltun z tej makolagwy ( makolagwa , moherku , to piekny , kolorowy ptaszek z wroblowatych , mniejszy od wrobla i z takim samym .........mozdzkiem )

cyc

Data: 2009-10-04 15:06:15
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.
On 4 Paź, 19:16, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:13a40c3b-61a7-4a44-940c-aae1cb4eb4e6j9g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

Ty mi nie nawijaj o sądzie, tylko odpowiadaj na zadane pytania - ja
nie mam czasu na czytanie twoich okrągłych, durnowatych tekstów. Do
rzeczy Cycku - plączesz się w zeznaniach, hipokryto!

Antenka

Data: 2009-10-05 15:37:21
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ccba8099-4d4f-4016-86e3-2f147d3194e433g2000vbe.googlegroups.com...
On 4 Paź, 19:16, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Tak , tak , masz racje , oczywiscie a pozatym to wszyscy zdrowi ?

cyc

Data: 2009-10-05 14:49:47
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.

Tak , tak , masz racje , oczywiscie a pozatym to wszyscy zdrowi ?

No nie, słyszałam, że uciekłeś z psychiatryka... :(

Antenka

Data: 2009-10-06 13:20:39
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:08e1dc23-fe90-40d9-bc26-60106f6b74e2g1g2000vbr.googlegroups.com...

Tak , tak , masz racje , oczywiscie a pozatym to wszyscy zdrowi ?

No nie, słyszałam, że uciekłeś z psychiatryka... :(

Antenka

Widze , ze masz wiadomosci z pierwszej reki . Czy to ta sama , ktora obcalowujesz w przykleku ?

cyc

Data: 2009-10-06 05:43:31
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.

Widze , ze masz wiadomosci z pierwszej reki . Czy to ta sama , ktora
obcalowujesz w przykleku ?

Znowu piłeś...

Antenka

Data: 2009-10-06 15:10:25
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:79e202fd-ba1a-413e-9918-b467fbd8c94bo13g2000vbl.googlegroups.com...

Widze , ze masz wiadomosci z pierwszej reki . Czy to ta sama , ktora
obcalowujesz w przykleku ?

Znowu piłeś...

Antenka

Tak! z proboszczem kradzione wino mszalne . Slabe ale smaczne .
Zazdroscisz ?
Nie dla psa kielbasa .

czc

Data: 2009-10-06 07:10:19
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.
On 6 Paź, 15:10, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Tak! z proboszczem kradzione wino mszalne . Slabe ale smaczne .
Zazdroscisz ?
Nie dla psa kielbasa .

Księżulek niech cię lepiej wodą święconą pokropi, wreszcie wyjdzie z
ciebie ten demon...Nie, nie zadroszczę, bo diziaj będę pić :-P

Antenka

Data: 2009-10-06 16:26:19
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e8f6db93-2bc5-4545-8e2e-c84e01503a0dz34g2000vbl.googlegroups.com...
On 6 Paź, 15:10, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Tak! z proboszczem kradzione wino mszalne . Slabe ale smaczne .
Zazdroscisz ?
Nie dla psa kielbasa .

Nie, nie zadroszczę, bo diziaj będę pić :-P

Antenka

Dzisiaj ?
Wyglada na to , ze u Ciebie stan opilstwa , to stan permanentny .

cyc

Data: 2009-10-06 13:08:03
Autor: Antenka
List gonczy za biskupem !.
On 6 Paź, 16:26, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e8f6db93-2bc5-4545-8e2e-c84e01503a0dz34g2000vbl.googlegroups.com...
On 6 Paź, 15:10, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

Antenka

Dzisiaj ?
Wyglada na to , ze u Ciebie stan opilstwa , to stan permanentny .

Myślisz chyba o sobie Cycku - trzeba umieć pić, a ty tego nie
potrafisz, dlatego nie sięgasz ręką do klawiatury, bo aktualnie leżysz
pod stołem :D

Antenka

Data: 2009-10-07 09:24:04
Autor: CYC
List gonczy za biskupem !.

On 6 Paź, 15:10, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

Myślisz chyba o sobie Cycku - trzeba umieć pić, a ty tego nie
potrafisz, dlatego nie sięgasz ręką do klawiatury, bo aktualnie leżysz

Boze co za prymitywne prostactwo .

cyc

List gonczy za biskupem !.