List nauczycielki do redakcji: ,,Jestem przera żona. Strajk ociera się o żenadę”

Data: 2019-04-16 12:09:38
Autor: Lord Donald
List nauczycielki do redakcji: ,,Jestem przera żona. Strajk ociera się o żenadę”
List nauczycielki do redakcji: ,,Jestem przerażona. Strajk ociera się o żenadę"

Jestem nauczycielem, który strajkował w tym tygodniu. Zapowiedziałam, że od najbliższego poniedziałku już nie będę. Pękłam - tak twierdz± moi współpracownicy. Ja jednak uważam, że kolokwialnie mówi±c ,,poszłam po rozum do głowy".

https://warszawawpigulce.pl/list-nauczyciel-ki-do-redakcji-jestem-przerazona-strajk-ociera-sie-o-zenade/?fbclid=IwAR2v5gXo_n2M7dorGJQmIlo9oWoPS97eCzDVlXqjhMglMWd_HXWf_fTvuwU

Data: 2019-04-16 18:52:44
Autor: Pajdak
List nauczycielki do redakcji: ,,Jestem przerażona. Strajk ociera się o żenadę"
kremlowski parobek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomo¶ci news:q949l2$1fq0$1gioia.aioe.org...
List nauczycielki do redakcji: ,,Jestem przerażona. Strajk ociera się o żenadę"

Aj waj! Aj waj! Jedna opłacona przez PiS jaskółka Wiosny nie czyni! ;-)))

--
Pajdak

List nauczycielki do redakcji: ,,Jestem przera żona. Strajk ociera się o żenadę”